En Fann ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus zometeen is golfer uitgeschakeld?
Volgens mij zei ik eerder iets over 'saai' en 'nietszeggend', dus we zijn weer terug bij af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:01 schreef chufi het volgende:
Tis een interpretatie van hoe je iets leest ....
Resond to thisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef Aleandra het volgende:
Wie zeurt krijgt een beurt zegt mijn wederhelft altijd.
alleen........hij ligt te pitten en ik lig maar te draaien en kan nie slapen.
lastig dat invoeren op zo'n mobieltje trouwens
Als je er om blijft vragen zeuren we doorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef Aleandra het volgende:
Wie zeurt krijgt een beurt zegt mijn wederhelft altijd.
alleen........hij ligt te pitten en ik lig maar te draaien en kan nie slapen.
lastig dat invoeren op zo'n mobieltje trouwens
Wereld muziek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef chufi het volgende:
Minimaal 80 jaar en live gezien ooit, die ouwe Cubaanse rakkers, in een Spaans dorp
Die moet je ook uitzetten in het weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:16 schreef Aleandra het volgende:
Ja ik wil natuurlijk ook niet zeuren maar ik krijg helemaal het heen en weer van die k..wekker.
over vier uurtjes gaat ie weer. Trri trri
Moet je werken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:16 schreef Aleandra het volgende:
Ja ik wil natuurlijk ook niet zeuren maar ik krijg helemaal het heen en weer van die k..wekker.
over vier uurtjes gaat ie weer. Trri trri
kan niet moet werken morgenvroeg dus da gaat nog leuk worden. nouja nieuwe poging danmaar. weltruste allemaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet je ook uitzetten in het weekend
Een nacht doorhalen heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je werken?
Ik kan eindelijk een keer uitslapen
Moet je even tegen Alex zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht doorhalen heeft ook wel wat.
Dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:56 schreef Lienekien het volgende:
Steeds maar zeuren over zeuren is óók zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |