Jij ook al pmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, Sophie, ik kan niet DM'en, ik heb daar een ban opDus je zult hier moeten praten ben ik bang voor je
Iedereen met een beetje zelfrespect gaat toch niet serieus in op zo'n wanhopige internetoproep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Sylver_ het volgende:
Mja, KLB lijkt me de beste plek voor zo'n oproep
Het is corps, achterlijke.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Bij de woorden korps en studentikoze krijg ik altijd meteen de neiging om mensen neer te steken met een kettingzaag.
Ga eerst maar eens praeses worden, ventjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is corps, achterlijke.
Studentenverenigingen bvo!
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens praeses worden, ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?
Wie wil me aanraken?Penningmeester?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Hier heet het gewoon penning.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan de studentennaam daarvan.
Quaestor?
Je moet wel rekening houden dat het geen scouting clubje is dat op vrijdagavond bij elkaar komt om knopen te leggen en een kampvuur maakt. Het beste is een paar van het Corps of A.H.C.(als je dat verschil weet) aan te spreken buiten dit forum om en hun zullen je wel mee kunnen nemen bij een feest bijvoorbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat je namelijk niemand kent die bij het Corps zit, vrienden van zussen of broers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Hier lult iedereen erg stoer maar tot concrete afspraken komt het niet...
Ja lijkt mij inderdaad heel ouden raar voor bij 't corpsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ze vindt mij met 22 jaar eigenlijk te oud maar elles vind me gelukkig een schatje
Dat inderdaad. Mocht dit serieus zijn (as ifquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je moet wel rekening houden dat het geen scouting clubje is dat op vrijdagavond bij elkaar komt om knopen te leggen en een kampvuur maakt. Het beste is een paar van het Corps of A.H.C.(als je dat verschil weet) aan te spreken buiten dit forum om en hun zullen je wel mee kunnen nemen bij een feest bijvoorbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat je namelijk niemand kent die bij het Corps zit, vrienden van zussen of broers?
Als ze daar zijn met jan en alleman neuken dan zijn ze in ieder geval wel meteen al voor ze gaan studeren bekend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Mocht dit serieus zijn (as if) dan kan ik je verklappen dat het internet niet de manier is om de studentikoze wereld binnen te komen.
Lul ik ben verliefdquote:
Zo fijn.quote:
quote:Er zit een haar in mijn glas,
op de grond ligt een tapijt van peuken.
Ik wou dat jij hier nu was,
om je stevig in je reet te neuken.
En doe maar niet net of je dat niet wil,
je weet zelf ook dat je het liefst hebt dat ik je verneder.
Want baby je genoot toch ongewild elke keer dat we het op die manier met elkaar deden.
Hoe dan?!quote:
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jongquote:
Moet dat nou weer inhouden dan? Dat je nog niet dronken genoeg bent?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jong
Kledingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet dat nou weer inhouden dan? Dat je nog niet dronken genoeg bent?
Dier draag ik amper, vrind.quote:
Wij gingen altijd Minerva vlaggen pikken van Minervanen. Konden ze niet waarderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ksnap het niet zo goed, als jullie 4 er zo super uitzien kunnen jullie ook gewoon een vreemde stakker aanspreken in leiden stad
Ik doe altijd boodschappen in rokkostuum.quote:
Ik heb een keer m'n piem0l eruitgehaald met boodschappen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik doe altijd boodschappen in rokkostuum.
Zwerft dat filmpje van die ontgroening van kort geleden nog ergens rond of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gingen altijd Minerva vlaggen pikken van Minervanen. Konden ze niet waarderen.
Haha, infantiele nul ben je ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Mensen zoals jou wil ik dus neersteken met een kettingzaag.
Ga nou maar weer vlug hockeyen, flikker.
Leiden #9: Leiden, stad van ontdekkingen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zwerft dat filmpje van die ontgroening van kort geleden nog ergens rond of niet?
Hehe, nicequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden #9: Leiden, stad van ontdekkingen!
Renske wil een pik in d'rquote:
met diamantjesquote:
Haha ik vind jou zo'n schatje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, als die meisjes gewoon leiden in gaan, mij hun nummer DM'en, stuur ik wel een berichtje naar ze als ik in leiden ben... Maar dat gezeik met allemaal shit regelen heb ik echt geen zin in... Ze vermaken zichzelf maar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ik vind jou zo'n schatje.
Heb een keer een foto gezien van jou bij het userfoto's topic, vind nu elke post van jou super aandoenlijk
Ah op fok zullen ook wel mensen zijn die dat kunnen regelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Psy-freak het volgende:
Ze vonden mij wel interessant, hihi.Met mij hebben ze (heeft hij) medelijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is volgens hun (hem) nooit te laat voor verandering.
Ik ga vanaf nu weer met opgeheven hoofd door het leven
Soms zou ik best een mod willen zijn en checken wie dit soort kloons bedenkt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
Heb een DM terug, ze willen niet met mij opstap![]()
Ik faal zelfs op FOK! met het leggen van sociale contacten...
*touw gaat zoeken*
Is jammer van het touw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
*touw gaat zoeken*
Je moet eigenlijk meteen de makkelijke van fok opzoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
*touw gaat zoeken*
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
*touw gaat zoeken*
Moet je ook wel ff bij de ufjes langs, het blijven wel vrouwen.....quote:Op zondag 3 juni 2012 01:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Jullie zijn welkom in Utrecht hoor, eerst bij ons mannenhuis drankspelletjes doen en vervolgens door naar 't Pakhuis om daarna te eindigen in de Woo
Je bent gewoon te lelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jong
Jij ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
*touw gaat zoeken*
Jij hoeft niet eens een poging te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, als die meisjes gewoon leiden in gaan, mij hun nummer DM'en, stuur ik wel een berichtje naar ze als ik in leiden ben... Maar dat gezeik met allemaal shit regelen heb ik echt geen zin in... Ze vermaken zichzelf maar.
Ufjesquote:Op zondag 3 juni 2012 10:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet je ook wel ff bij de ufjes langs, het blijven wel vrouwen.....
Iemand uit 92 met een grote bek. Schattig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 11:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lelijk.
[..]
Jij ook.
[..]
Jij hoeft niet eens een poging te doen.
De vraag is dus welke zak.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Alsof (stel deze meiden bestaan wel) je met zulke types wilt uitgaan, drinken waarschijnlijk een avond uit jouw zak.
quote:
Ze zijn nu met huiswerk bezig he.. ssst!quote:
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Alsof (stel deze meiden bestaan wel) je met zulke types wilt uitgaan, drinken waarschijnlijk een avond uit jouw zak.
HAAAA, Troll is back. Elke keer verpest je het weer door een domme regel aan het einde van je stukje. Dit keer 'Pap betaald'.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.
Pap betaald.
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef yosander het volgende:
Kom maar naar Groningen. Ballen genoeg hier, ook buiten Vindi.
Jou zullen ze echt niet aanranden hoor. Zelfs niet in straalbezopen, doorgesnoven toestand.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jou zullen ze echt niet aanranden hoor. Zelfs niet in straalbezopen, doorgesnoven toestand.
Merk d'r niets van. Er worden alleen belachelijk veel fietsen gestolenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.
Ah dus dan zou ik een gratis avondje drinken van jullie krijgen? Dat veranderd de zaak.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.
Pap betaald.
Sterker nog, je vrienden ook!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ah dus dan zou ik een gratis avondje drinken van jullie krijgen? Dat veranderd de zaak.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef drijfhout het volgende:
Nog snel even reageren in dit epische hoerentopic.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Pap betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |