Jij ook al pmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, Sophie, ik kan niet DM'en, ik heb daar een ban opDus je zult hier moeten praten ben ik bang voor je
Iedereen met een beetje zelfrespect gaat toch niet serieus in op zo'n wanhopige internetoproep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Sylver_ het volgende:
Mja, KLB lijkt me de beste plek voor zo'n oproep
Het is corps, achterlijke.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Bij de woorden korps en studentikoze krijg ik altijd meteen de neiging om mensen neer te steken met een kettingzaag.
Ga eerst maar eens praeses worden, ventjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is corps, achterlijke.
Studentenverenigingen bvo!
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens praeses worden, ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?
Wie wil me aanraken?Penningmeester?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Hier heet het gewoon penning.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan de studentennaam daarvan.
Quaestor?
Je moet wel rekening houden dat het geen scouting clubje is dat op vrijdagavond bij elkaar komt om knopen te leggen en een kampvuur maakt. Het beste is een paar van het Corps of A.H.C.(als je dat verschil weet) aan te spreken buiten dit forum om en hun zullen je wel mee kunnen nemen bij een feest bijvoorbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat je namelijk niemand kent die bij het Corps zit, vrienden van zussen of broers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Hier lult iedereen erg stoer maar tot concrete afspraken komt het niet...
Ja lijkt mij inderdaad heel ouden raar voor bij 't corpsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ze vindt mij met 22 jaar eigenlijk te oud maar elles vind me gelukkig een schatje
Dat inderdaad. Mocht dit serieus zijn (as ifquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je moet wel rekening houden dat het geen scouting clubje is dat op vrijdagavond bij elkaar komt om knopen te leggen en een kampvuur maakt. Het beste is een paar van het Corps of A.H.C.(als je dat verschil weet) aan te spreken buiten dit forum om en hun zullen je wel mee kunnen nemen bij een feest bijvoorbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat je namelijk niemand kent die bij het Corps zit, vrienden van zussen of broers?
Als ze daar zijn met jan en alleman neuken dan zijn ze in ieder geval wel meteen al voor ze gaan studeren bekend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Mocht dit serieus zijn (as if) dan kan ik je verklappen dat het internet niet de manier is om de studentikoze wereld binnen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |