Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
Hier lult iedereen erg stoer maar tot concrete afspraken komt het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat de meeste mensen denken dat dit een troll is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Hier zegt deze man wel wat nuttigs eigenlijk dames!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mensen denken dat dit een troll is.
Geloof me, pics en je zal meer dan genoeg reacties krijgen.
Haha, ik kom, je wilt naar leiden zeg je? Ik lok Kaneel wel mee... Lukt wel denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Corpulentie kent geen tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
Ik las trouwens : Liefst van corpulente, studentikoze types.
TS, ik zou deze FOK!hosselaar zeker niet laten lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, ik kom, je wilt naar leiden zeg je? Ik lok Kaneel wel mee... Lukt wel denk ik.
Jij ook al pmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, Sophie, ik kan niet DM'en, ik heb daar een ban opDus je zult hier moeten praten ben ik bang voor je
Iedereen met een beetje zelfrespect gaat toch niet serieus in op zo'n wanhopige internetoproep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef Sylver_ het volgende:
Mja, KLB lijkt me de beste plek voor zo'n oproep
Het is corps, achterlijke.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Bij de woorden korps en studentikoze krijg ik altijd meteen de neiging om mensen neer te steken met een kettingzaag.
Ga eerst maar eens praeses worden, ventjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is corps, achterlijke.
Studentenverenigingen bvo!
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens praeses worden, ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beb praeses geweest. En ab-actis. En financiën ding, hoe heet dat ook alweer?
Wie wil me aanraken?Penningmeester?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |