Hey man, mooi dat ze je nu eindelijk een blauwe hebben gemaakt, staat je goedquote:
Dat was alweer meer dan een week terugquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey man, mooi dat ze je nu eindelijk een blauwe hebben gemaakt, staat je goed
Dan is die update nog niet bij mij doorgevoerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was alweer meer dan een week terug
Ben ondertussen alweer eruit geknikkerd
Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
Hier lult iedereen erg stoer maar tot concrete afspraken komt het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat de meeste mensen denken dat dit een troll is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Hier zegt deze man wel wat nuttigs eigenlijk dames!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mensen denken dat dit een troll is.
Geloof me, pics en je zal meer dan genoeg reacties krijgen.
Haha, ik kom, je wilt naar leiden zeg je? Ik lok Kaneel wel mee... Lukt wel denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Sophie94 het volgende:
@TriplleDistilled;
Die krijg je gegarandeerd maar dan moeten we nog wel even de geschikte studenten vinden die ons mee uit nemen.
Corpulentie kent geen tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
Ik las trouwens : Liefst van corpulente, studentikoze types.
TS, ik zou deze FOK!hosselaar zeker niet laten lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, ik kom, je wilt naar leiden zeg je? Ik lok Kaneel wel mee... Lukt wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |