Lul ik ben verliefdquote:
Zo fijn.quote:
quote:Er zit een haar in mijn glas,
op de grond ligt een tapijt van peuken.
Ik wou dat jij hier nu was,
om je stevig in je reet te neuken.
En doe maar niet net of je dat niet wil,
je weet zelf ook dat je het liefst hebt dat ik je verneder.
Want baby je genoot toch ongewild elke keer dat we het op die manier met elkaar deden.
Hoe dan?!quote:
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jongquote:
Moet dat nou weer inhouden dan? Dat je nog niet dronken genoeg bent?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jong
Kledingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet dat nou weer inhouden dan? Dat je nog niet dronken genoeg bent?
Dier draag ik amper, vrind.quote:
Wij gingen altijd Minerva vlaggen pikken van Minervanen. Konden ze niet waarderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ksnap het niet zo goed, als jullie 4 er zo super uitzien kunnen jullie ook gewoon een vreemde stakker aanspreken in leiden stad
Ik doe altijd boodschappen in rokkostuum.quote:
Ik heb een keer m'n piem0l eruitgehaald met boodschappen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik doe altijd boodschappen in rokkostuum.
Zwerft dat filmpje van die ontgroening van kort geleden nog ergens rond of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij gingen altijd Minerva vlaggen pikken van Minervanen. Konden ze niet waarderen.
Haha, infantiele nul ben je ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Mensen zoals jou wil ik dus neersteken met een kettingzaag.
Ga nou maar weer vlug hockeyen, flikker.
Leiden #9: Leiden, stad van ontdekkingen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zwerft dat filmpje van die ontgroening van kort geleden nog ergens rond of niet?
Hehe, nicequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden #9: Leiden, stad van ontdekkingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |