Moet je ook wel ff bij de ufjes langs, het blijven wel vrouwen.....quote:Op zondag 3 juni 2012 01:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Jullie zijn welkom in Utrecht hoor, eerst bij ons mannenhuis drankspelletjes doen en vervolgens door naar 't Pakhuis om daarna te eindigen in de Woo
Je bent gewoon te lelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was niet studentikoos genoeg, daarbij is ze te jong
Jij ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
Heb een DM terug, ze willen niet met mij opstap![]()
Ik faal zelfs op FOK! met het leggen van sociale contacten...
*touw gaat zoeken*
Jij hoeft niet eens een poging te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, als die meisjes gewoon leiden in gaan, mij hun nummer DM'en, stuur ik wel een berichtje naar ze als ik in leiden ben... Maar dat gezeik met allemaal shit regelen heb ik echt geen zin in... Ze vermaken zichzelf maar.
Ufjesquote:Op zondag 3 juni 2012 10:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet je ook wel ff bij de ufjes langs, het blijven wel vrouwen.....
Iemand uit 92 met een grote bek. Schattig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 11:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lelijk.
[..]
Jij ook.
[..]
Jij hoeft niet eens een poging te doen.
De vraag is dus welke zak.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Alsof (stel deze meiden bestaan wel) je met zulke types wilt uitgaan, drinken waarschijnlijk een avond uit jouw zak.
quote:
Ze zijn nu met huiswerk bezig he.. ssst!quote:
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Alsof (stel deze meiden bestaan wel) je met zulke types wilt uitgaan, drinken waarschijnlijk een avond uit jouw zak.
HAAAA, Troll is back. Elke keer verpest je het weer door een domme regel aan het einde van je stukje. Dit keer 'Pap betaald'.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.
Pap betaald.
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef yosander het volgende:
Kom maar naar Groningen. Ballen genoeg hier, ook buiten Vindi.
Jou zullen ze echt niet aanranden hoor. Zelfs niet in straalbezopen, doorgesnoven toestand.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jou zullen ze echt niet aanranden hoor. Zelfs niet in straalbezopen, doorgesnoven toestand.
Merk d'r niets van. Er worden alleen belachelijk veel fietsen gestolenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Groningen is de gevaarlijkste stad van Nederland voor jongeren. Stond in de krant gisteren.
Ah dus dan zou ik een gratis avondje drinken van jullie krijgen? Dat veranderd de zaak.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
haha, nee hoor! Wij zijn gewoon opzoek naar een leuke avond om het studentenleven/verenigingsleven te kunnen ervaren.
Pap betaald.
Sterker nog, je vrienden ook!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ah dus dan zou ik een gratis avondje drinken van jullie krijgen? Dat veranderd de zaak.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef drijfhout het volgende:
Nog snel even reageren in dit epische hoerentopic.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Pap betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |