neuken en kindjes maken is ook slecht en toch blijven we het doen...quote:
Sneeuwwitje kennen we overigens wel. Net als Snorretje (bier & cola)....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik dronk als kind een Sneeuwwitje. Glas bier met beetje 7-up erbij.
Was behoorlijk lekker.
Cola en sinas bij elkaar lijkt me dan weer niet echt smaken.
Jep hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef MPG het volgende:
Apart dat jullie het bijna allemaal als Spezi kennen. Bij ons werd het toch echt 'Diesel' genoemd
.
[..]
Sneeuwwitje kennen we overigens wel. Net als Snorretje (bier & cola)....
dat soort dingen zijn vaak erg regiogebondenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef MPG het volgende:
Apart dat jullie het bijna allemaal als Spezi kennen. Bij ons werd het toch echt 'Diesel' genoemd
.
[..]
en mpg zit (net als ik) in een regio die zowat Duitsland is dus dat zou het wel eens kunnen verklarenquote:
De Young Urban Professional drinkt rode wijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bier+cola is ook een hele goede combinatie. Ik werd eens uitgelache door een stel proleten die zich afvroegen wat ik nou bij de tap aan het doen was. Plebs
die naamquote:
Is dat nou van Pepsi? Logo lijkt er namelijk verdomd veel opquote:
Jep:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dat nou van Pepsi? Logo lijkt er namelijk verdomd veel op
Bier en gazeuse misschien, zgn imitatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:48 schreef trovey het volgende:
Ken wel iets met Up en nog wat....zal wel het drankje zijn wat daarvoor helemaal hip was....overigens ook maar één keer gehad want niet te zuipen.
Of gewoon snor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef MPG het volgende:
.
[..]
Wat was dat ook alweer? Het komt me zo bekend voor.quote:
ik ken het alleen met gazeuse de rode variant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Het komt me zo bekend voor.
Bij ons heette het ook Spezi, en het was niet te zuipen.
cola met koffiemelkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Het komt me zo bekend voor.
Bij ons heette het ook Spezi, en het was niet te zuipen.
Ja. Ook bier met Fanta (Radler geloof ik).quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef Gesplit het volgende:
Ze drinken in duitdsland toch ook cola met bier?
Kinder Cola bevatte geloof ik geen caffeïne en minder suiker ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 04:10 schreef AgitoM het volgende:
Hete hier gewoon Sinas-Cola, zelf maar een paar keer gedronken, vond het maar een drankje voor mensen (Hoofdzakelijk meisjes) die de smaak van pure cola niet luste.
Ach, zo keek ik er tegenaan in die tijd.
Ik zag dat iemand hierboven de kinder cola noemde. Was dat "Kinder" ervoor maar een marketing dingetje (Om kinderen via reclames aan te trekken): "Raak Kinder cola is alleen voor kinderen!".
Af was er nog een wezelijk verschil tussen Coca Cola en Kinder cola om ouders over de brug te krijgen?
dat drink ik ook nog idd !quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik dronk als kind een Sneeuwwitje. Glas bier met beetje 7-up erbij.
Was behoorlijk lekker.
En suiker. Vanavond fles gezeuse halen ergens en het aan mijn kids voeren. Eens kijken of ze het lusten. Zo niet, dan volgt er een DNA test.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En suiker. Vanavond fles gezeuse halen ergens en het aan mijn kids voeren. Eens kijken of ze het lusten. Zo niet, dan volgt er een DNA test.
Schap leeg bij AH. Pauper tent....quote:
Ik ook, vet stoer vond ik dat. Net als zoveel mogelijk soorten frisdrank mixen (en dat het dan nergens naar smaakte).quote:
Dit jaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef frumslegnulk het volgende:
Als ik cola en sinas bij elkaar gooide noemde ik dat gewoon conas
En het was godsgruwelijk ranzig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Kinder Cola bevatte geloof ik geen caffeïne en minder suiker ofzo.
nouquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Schap leeg bij AH. Pauper tent....
Ik sowieso niet. Ooit begonnen met het drinken van:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef MPG het volgende:
Men neme een half glas cola. Voeg daaraan toe een half glas sinas. En voila, we hebben een glas Diesel. Bazendrankje was dat vroeger! Als je dat dronk, hoorde je er helemaal bij op de basisschool.
Diesel is overigens ook wel bekend als Spezi(e), Mezzo Mix, en tig andere namen. In Duitsland ook nu nog gewoon kant-en-klaar in flessen te koop btw.
Wie dronk dit vroeger ook?
Dat was toch 7-up met siroop en nog ietsquote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik dronk wel eens Spoetnik, dat is iets heel anders haha
Suiker en koffiemelk dacht ikquote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was toch 7-up met siroop en nog iets![]()
Koffiemelk met een soort limonade?? Schuimen als een motherfucker dat was het lekkerste ervan.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik dronk wel eens Spoetnik, dat is iets heel anders haha
Nee jong was een soort limonade beetje mentos cola effect kreeg je dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was toch 7-up met siroop en nog iets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |