Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij? Toch, jouw taalgebruik is altijd op orde. Dat zeg ik als aardbei
Nope, verander ik van nuance.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Term bestaat niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammie, leg mij eens uit wat, gewoon heel basic dan, DKWVV'en is. Liefst met een uitgebreid woordje erbij. Hoe zou jij als Kuko dat doen?
Dat moge jouw interpretatie zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Bedroevender bedoel je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Mondje klamboe vrucht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.
Niet bestaandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij en je leven buiten FOK!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses is gedisst door een modje
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongen ik zit al te DM'en alles
Jaloers omdat ik aanstormende Leidsche rechtenstudentes aan het hosselen benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over leidsche studentes gesproken: Hoogvlieger misschien dat jij eens even langs kunt gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |