abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zondag 3 juni 2012 @ 11:37:58 #106
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112375503
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:21 schreef Ireth het volgende:

[..]

Zo'n ding wou ik idd ook adviseren! Ik werk als thuishulp en degene waar ik kom die een mop hebben vervloek ik binnensmonds ;) Zo'n ding als Nikky post is veel idealer! (temeer omdat je die dingen die je om die stok doet gewoon op 90 graden kan wassen, probeer maar eens een mop in je wasmachine te doen..)
Precies. Dat ding is altijd schoon. Na een jaar ofzo, koop ik een nieuwe dweil van 1.50 ofzo
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112375601
gefeliciteerd met je vloer en je spullen billie :Y
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112375612
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:36 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan zachtere wieltjes onder je stoel hebt?
Ik heb namelijk zo ook al een vloer naar de knoppen geholpen. :@. Ken meer mensen.
Ik heb zachte wieltjes onder mijn bureaustoel die op laminaat staat.

De wieltjes hebben al 2 stoelen compleet versleten op 10 jaar tijd. De vloer heeft niets geleden.
Het zijn rubberen wieltjes en die kan ik nergens meer vinden. Allemaal plastic wat tegenwoordig gemaakt wordt en als deze stoel naar het stort gaat dan trek ik eerst de wielen los :7

Vloer heeft nog niks geleden hier. Ofja, wel dan, maar niet van de stoel.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112379564
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Waterweg het volgende:
ik zal niet ontkennen dat ik geen zin had om de boel door te lezen, maar als je 't volgende graag zou willen dan kun je me pm-en.

ik heb een eenvoudige eettafel+4 stoelen (IKEA, ik dacht jokkmokk ofzo) en een lacktafeltje, (ook IKEA) van, 50*50 ofzo, kleur berk, die kleinste variant.
die kun je van me krijgen.

Qua vervoer, de spullen staan in Maassluis, ik kom af en toe in HIA. Ik zag iets over Drechtsteden, dat is dan wel te overzien denk ik. Tenzij jezelf gelegenheid hebt/iemand weet die deze route binnenkort doet, dan is dat (voor mij) makkelijker en sowieso sneller.
De eettafel + stoelen ga ik hier niet meer kwijt kunnen vrees ik, de woonkamer is niet zo heel groot en het begint hier inmiddels al wat voller te raken :) Dus ik ben bang dat ik de eettafel + stoelen niet kwijt kan. Het lacktafeltje gaat denk ik wel lukken, en anders maak ik daar wel plek voor :P 50 x 50 kan wel :)

Qua vervoer gaat dat me echt niet lukken, dus voor mij zou het handiger zijn om als je weer es een keer in HIA bent wat af te spreken. Het heeft geen haast aangezien ik nu al best veel spullen gekregen heb en me hier al een stuk beter mee kan redden :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112379773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit dit ff door te lezen en ik heb wellicht ook nog wat. niet heel veel, maar ik heb een grijs tafellampje. misschien handig als leeslampje bij je bed of als verlichting achter je tv? ca 40cm hoog en deels buigbaar.
en een spongebobtosti-ijzer, maar dat moet je wel ff schoonmaken...

ik heb alleen geen vervoer vanuit leeuwarden. al kan het natuurlijk wel op de post denk ik....maar als iemand vanuit leeuwarden, of evt vanuit omgeving Arhem-Nijmegen (daar ben ik volgend weekend), jouw kant op rijdt...

laat maar weten of je ze wilt, dan vinden we wel een oplossing.

oh, en heb je toevallig maat44? aangeboden: Puma sportschoenen maat 44
Hee wat goed :) Een tosti ijzer kan ik zowiezo wel gebruiken, een tafellampje ook hoor! Maar dat laatste is meer luxe, dus ik heb die niet direct nodig maar het zou heel leuk zijn :)
Alhoewel ik me nu bedenk, ik heb gisteren een gaskookplaat gekregen, dus eigenlijk is een tosti ijzer ook een luxe :@ Anyway, ik laat het aan andere mensen die dit topic lezen om, mochten ze daar es in de buurt zijn en daarna naar de richting van Alblasserdam toe moeten, hem mee te nemen :)
  zondag 3 juni 2012 @ 13:58:06 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112379830
Je kan ook een tosti in een koekenpan maken hè, is zelfs lekkerder imo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112379846
Oh en schoenmaat, dat varieert per merk. Meestal heb ik 45-46 , maar misschien dat dat merk (heb nooit puma gedragen) groot uitvalt?
pi_112380071
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef Logician78 het volgende:
Ik ga de waterkoker en kapstokjes vanmiddag opsturen

Het pakketje is op de post :Y
Helemaal fantastisch! :D Dankjewel O+
pi_112380145
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van een mop. Dat is een persoonlijke keuze denk ik ;)

Ik heb dit

[ afbeelding ]

met

[ afbeelding ]

Van de Action
Oh dat ziet er ook goed uit ja :)
  zondag 3 juni 2012 @ 14:07:53 #115
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112380189
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan ook een tosti in een koekenpan maken hè, is zelfs lekkerder imo.
Uit de oven is gezonder O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  One tough cookie zondag 3 juni 2012 @ 14:09:15 #116
169210 liesje1979
pi_112380270
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:33 schreef Felixa het volgende:
Vloer ziet er hartstikke mooi uit!
Ja is goed gelukt he? :)
quote:
Je mag laminaat sowieso niet te nat dweilen.
Ik dweil mijn laminaat eigenlijk nooit. Alleen stofzuigen.
Als er een keer een vlek zit, maak ik dat gewoon met een nat doekje schoon.
Ja ik ben daar echt een zeikerd in :@ Ik denk dat er met een stofzuiger altijd nog wel wat blijft zitten wat je met een "vochtige" doek altijd wel weghaalt
quote:
Ik was het trouwens van die Blokker-bon. ;)
Hij is vanmiddag op de post gegaan.
Ohja! :@ Dankjewel O+
  zondag 3 juni 2012 @ 14:11:35 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112380321
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Uit de oven is gezonder O+
Voor oven geldt hetzelfde, ook lekkerder :+ Maar in de koekenpan doe ik het ook zonder boter, dus dat zal meevallen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112380465
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 08:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Had je hier nu nog interesse in?
Oh shit! Helemaal vergeten! :@ Ridocar heeft een wasmachine/droogcombinatie over binnenkort, die mag ik van hem overnemen :D Dus ik ben bang dat ik het aanbod (hoe enorm goed ik het ook vind) moet afslaan, maar misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken? :) Toch bedankt voor het aanbod :)
pi_112380498
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:17 schreef Logician78 het volgende:
Mooie vloer ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:33 schreef LaLouchi het volgende:
Mooi hoor billie! Meteen een stuk warmer, leuk voor je! *O*
Ja he? :D Dankjewel! O+
pi_112380622
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ziet er een stuk beter uit! Kun je misschien een nieuw lijstje posten met wat je nog nodig hebt? Ik heb waarschijnlijk niks voor je (zelf een arme student, hehe) maar heel misschien ligt er nog ergens iets dat ik niet meer gebruik en dat jij wel gebruikt!
Ja, ik ga vanavond de openingspost even aanpassen. Even nieuwe namen erbij zetten van mensen die ik in dit topic ook wil bedanken voor de spullen die ik gekregen heb want ik vind dat ze stuk voor stuk de "eer" moeten krijgen om benoemd te worden, deze mensen zijn allemaal geweldig O+ (de rest die tips geven e.d. ook hoor, maar deze mensen toch nog een beetje "extra" :) )
pi_112380654
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:41 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd met je vloer en je spullen billie :Y
Dankjewel! :)
pi_112380701
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie vloer!
Ben er ook hééééééééééél erg blij mee O+
  zondag 3 juni 2012 @ 16:09:32 #124
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_112385484
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef billie1985 het volgende:
Oh en schoenmaat, dat varieert per merk. Meestal heb ik 45-46 , maar misschien dat dat merk (heb nooit puma gedragen) groot uitvalt?
nee, vallen klein uit imho dus dat wordt em niet.
mocht niemand op korte termijn vanuit lwd naar alblasserdam gaan kun je ook wel ff je adres pm'en, dan kijk ik of ik deze week een doos en tijd vind om het in te stoppen en op te sturen :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_112392048
Hoi mensen :)

Even een kleine mededeling, ik ga zometeen even wat eten, douchen en dan lekker vroeg naar bed, ben helemaal op nu.... Dus ik stel het updaten van de OP en al het andere dat nog moet gebeuren even uit naar morgenavond, sorry jongens :@
  zondag 3 juni 2012 @ 19:16:20 #126
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112392673
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen :)

Even een kleine mededeling, ik ga zometeen even wat eten, douchen en dan lekker vroeg naar bed, ben helemaal op nu.... Dus ik stel het updaten van de OP en al het andere dat nog moet gebeuren even uit naar morgenavond, sorry jongens :@
Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_112393190
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Rucky het volgende:

[..]

Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op. :Y
Vandaag had ik even een wat mindere dag.. Moe, chaos in m'n hoofd, drukte en die dingen. Maar afgezien daarvan, ik heb wel het idee dat ik een gelukkiger mens aan het worden ben nu :@

... Danzij al die lieve mensen hier. Jullie zijn TOP! ^O^ Heb er géén woorden voor O+
  zondag 3 juni 2012 @ 20:10:55 #128
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112395132
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Hee wat goed :) Een tosti ijzer kan ik zowiezo wel gebruiken, een tafellampje ook hoor! Maar dat laatste is meer luxe, dus ik heb die niet direct nodig maar het zou heel leuk zijn :)
Alhoewel ik me nu bedenk, ik heb gisteren een gaskookplaat gekregen, dus eigenlijk is een tosti ijzer ook een luxe :@ Anyway, ik laat het aan andere mensen die dit topic lezen om, mochten ze daar es in de buurt zijn en daarna naar de richting van Alblasserdam toe moeten, hem mee te nemen :)
3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toe :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 3 juni 2012 @ 20:29:36 #129
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_112396238
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toe :)
oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel wat :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 3 juni 2012 @ 20:32:42 #130
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112396417
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:29 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel wat :)
Ik neem aan dat de verjaardag 's avonds is. ;) ik ga even de jarige smsen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_112427159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef billie1985 het volgende:

Dat vind ik hartstikke lief van je, eerlijk waar O+

En ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, als ik zeg dat ik het liever eerst door hen wil laten doen. :@ Dat is 1 omdat zij daar voor worden betaald, en 2 omdat ik andere mensen het minst met mijn problemen wil opzadelen. Helemaal als het op vrijwillige basis zou moeten gaan :@

Maar nog steeds heel lief! O+
Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.

Blij toe dat jouw gemeente wel nog heel veel met de mensen doet. Ik weet zeker dat je dan straks een goed plan hebt. ^O^
pi_112442924
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef kahlie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.

Blij toe dat jouw gemeente wel nog heel veel met de mensen doet. Ik weet zeker dat je dan straks een goed plan hebt. ^O^
Ik moet je even "corrigeren" :@ Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad :@
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven :)
pi_112443034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik moet je even "corrigeren" :@ Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad :@
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven :)
hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 4 juni 2012 @ 21:07:50 #134
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112443684
Hoe bevalt je koelkast? :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 4 juni 2012 @ 21:10:32 #135
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112443867
Ik geef scrub_nurse nog wat extra dingen mee, oa een senseo een staande lamp en een boekenplankje ;)
pi_112443924
Hoi mensen, even een verslag van vandaag. Vandaag voelde ik me een stuk beter. Ben gisteren extra vroeg naar bed gegaan zoals jullie hebben gelezen, maar was dan ook om 1 uur vannacht alweer wakker, waarna ik niet meer heb kunnen slapen -_- Anyway, ben nog blijven liggen tot 5 uur maar toen het licht begon te worden heb ik toch maar besloten om er uit te gaan. Om 10 uur had ik een afspraak met mn psycholoog, heb verteld dat ik de laatste dagen wat minder lekker in mn vel zat, chaos in mn hoofd en die dingen. Hij leerde me een oefening waardoor je, door je aandacht op iets anders te focussen, je hartslag kunt verlagen en rust in je hoofd te creeeren. Daarnaast hebben we gebeld (althans hij, ik stond ernaast) voor thuiszorg, voor "ondersteuning in de breedste zin des woord" zoals hij het noemde. Later werd ik er over teruggebeld om een intakegesprek in te plannen. Dat is woensdag 13 juni en daar moet ik alles in een uurtje vertellen zodat ze een beetje een beeld van me krijgen.
Verder ben ik vanavond nog even boodschappen wezen doen en ik zag dat er pannen in de aanbieding waren. Heb dan ook meteen een wok gekocht (zoals die werd aangeraden :) ) en een hapjespan. Daar moet ik voorlopig wel even mee uit de voeten kunnen denk ik zo :)
Vanmiddag heb ik de cadeaukaart van de blokker gekregen van Felixa. Erg lief kaartje zat erbij, de tekst raakte me :@ Dankjewel Felixa O+
Oh en mrspoez, je deken slaapt heerlijk! :D Zometeen ga ik denk ik een rails ophangen in de slaapkamer, zodat ik vast de gordijnen heb hangen. Kan ik toch nog even iets langer blijven liggen :)
...
Ja, ik heb besloten. Ik ga de rails ophangen :D Anders blijf ik het uitstellen en dat moet ik niet doen. Eerst dit :)

Vanavond even de OP bijwerken (Ja, nú echt :@ )
pi_112444095
Wat ben je goed bezig met je leven weer op de rails te krijgen! Respect! _O_

Je ziet te vaak dat mensen zich hulp dankbaar laten aanleunen, mooi om te zien hoe jij zelf ook dingen aanpakt. Op de lange termijn heb je daar veel meer aan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_112444296
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef komrad het volgende:

[..]

hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?
Ja, ze namen als voorbeelden mensen met tienduizenden euro's schulden en tientallen schuldeisers, dus daar kan ik mezelf niet mee vergelijken. Maar ik wacht het gewoon af, ik ga er van uit dat ze er flink de tijd voor nemen maar veel meer weet ik ook niet echt precies wat ik moet verwachten (afgezien van de hulp bij inzicht, budgetteren e.d.), heb zoals gezegd nog geen ervaring met schuldhulpverlening dus ik ben ook benieuwd :)
pi_112444511
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe bevalt je koelkast? :)
Nou das toevallig dat je dat vraagt :D Ik heb hem een half uurtje geleden een paar tandjes zachter gezet, leek me onnodig om hem op max te zetten met dit weer :P
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
Ik geef scrub_nurse nog wat extra dingen mee, oa een senseo een staande lamp en een boekenplankje ;)
Ah wat lief! O+ Ik drink zelf geen koffie, maar is toch altijd handig voor als er een keer visite komt, hoeven ze niet per se te drinken wat ik altijd drink :@ De rest is zowiezo heel erg welkom :*
  maandag 4 juni 2012 @ 21:28:33 #140
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112445337
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nou das toevallig dat je dat vraagt :D Ik heb hem een half uurtje geleden een paar tandjes zachter gezet, leek me onnodig om hem op max te zetten met dit weer :P

[..]

Ah wat lief! O+ Ik drink zelf geen koffie, maar is toch altijd handig voor als er een keer visite komt, hoeven ze niet per se te drinken wat ik altijd drink :@ De rest is zowiezo heel erg welkom :*
Een thermometer in je fridge is wel handig, moet ongeveer 6 graden zijn dacht ik. Ik drink zelf ook geen koffie daarom ben ik ook zo blij met mijn senseo, heel handig als je gewoon 1 kopje wilt zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')