Ik rijd hier al een jaar met m'n (hele dure en hele zware) bureaustoel over kliklaminaat, en daar is werkelijk niets aan te zien.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:14 schreef nikky het volgende:
De bureaustoel die je in de woonkamer hebt staan, daarvan gaat je laminaat naar de kloten. Ik zou er wat onder leggen. Kleedje oid. Die plastic matten zijn namelijk belachelijk duur.
Wij rijden hier met onze bureaustoel (geen zware) ook op laminaat en hadden dus niet gedacht aan een kleed oid. Loopt hier dus een mooie ronde slijtageplek over het laminaat heen...quote:Op zondag 3 juni 2012 09:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik rijd hier al een jaar met m'n (hele dure en hele zware) bureaustoel over kliklaminaat, en daar is werkelijk niets aan te zien.
Zo'n ding wou ik idd ook adviseren! Ik werk als thuishulp en degene waar ik kom die een mop hebben vervloek ik binnensmondsquote:Op zondag 3 juni 2012 01:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van een mop. Dat is een persoonlijke keuze denk ik
Ik heb dit
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
Van de Action
Ik denk dat je dan zachtere wieltjes onder je stoel hebt?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik rijd hier al een jaar met m'n (hele dure en hele zware) bureaustoel over kliklaminaat, en daar is werkelijk niets aan te zien.
Precies. Dat ding is altijd schoon. Na een jaar ofzo, koop ik een nieuwe dweil van 1.50 ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n ding wou ik idd ook adviseren! Ik werk als thuishulp en degene waar ik kom die een mop hebben vervloek ik binnensmondsZo'n ding als Nikky post is veel idealer! (temeer omdat je die dingen die je om die stok doet gewoon op 90 graden kan wassen, probeer maar eens een mop in je wasmachine te doen..)
Ik heb zachte wieltjes onder mijn bureaustoel die op laminaat staat.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zachtere wieltjes onder je stoel hebt?
Ik heb namelijk zo ook al een vloer naar de knoppen geholpen.. Ken meer mensen.
De eettafel + stoelen ga ik hier niet meer kwijt kunnen vrees ik, de woonkamer is niet zo heel groot en het begint hier inmiddels al wat voller te rakenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Waterweg het volgende:
ik zal niet ontkennen dat ik geen zin had om de boel door te lezen, maar als je 't volgende graag zou willen dan kun je me pm-en.
ik heb een eenvoudige eettafel+4 stoelen (IKEA, ik dacht jokkmokk ofzo) en een lacktafeltje, (ook IKEA) van, 50*50 ofzo, kleur berk, die kleinste variant.
die kun je van me krijgen.
Qua vervoer, de spullen staan in Maassluis, ik kom af en toe in HIA. Ik zag iets over Drechtsteden, dat is dan wel te overzien denk ik. Tenzij jezelf gelegenheid hebt/iemand weet die deze route binnenkort doet, dan is dat (voor mij) makkelijker en sowieso sneller.
Hee wat goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit dit ff door te lezen en ik heb wellicht ook nog wat. niet heel veel, maar ik heb een grijs tafellampje. misschien handig als leeslampje bij je bed of als verlichting achter je tv? ca 40cm hoog en deels buigbaar.
en een spongebobtosti-ijzer, maar dat moet je wel ff schoonmaken...
ik heb alleen geen vervoer vanuit leeuwarden. al kan het natuurlijk wel op de post denk ik....maar als iemand vanuit leeuwarden, of evt vanuit omgeving Arhem-Nijmegen (daar ben ik volgend weekend), jouw kant op rijdt...
laat maar weten of je ze wilt, dan vinden we wel een oplossing.
oh, en heb je toevallig maat44? aangeboden: Puma sportschoenen maat 44
Helemaal fantastisch!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef Logician78 het volgende:
Ik ga de waterkoker en kapstokjes vanmiddag opsturen
Het pakketje is op de post
Oh dat ziet er ook goed uit jaquote:Op zondag 3 juni 2012 01:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van een mop. Dat is een persoonlijke keuze denk ik
Ik heb dit
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
Van de Action
Uit de oven is gezonderquote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan ook een tosti in een koekenpan maken hè, is zelfs lekkerder imo.
Ja is goed gelukt he?quote:
Ja ik ben daar echt een zeikerd inquote:Je mag laminaat sowieso niet te nat dweilen.
Ik dweil mijn laminaat eigenlijk nooit. Alleen stofzuigen.
Als er een keer een vlek zit, maak ik dat gewoon met een nat doekje schoon.
Ohja!quote:Ik was het trouwens van die Blokker-bon.![]()
Hij is vanmiddag op de post gegaan.
Voor oven geldt hetzelfde, ook lekkerderquote:
Oh shit! Helemaal vergeten!quote:
quote:
Ja he?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:33 schreef LaLouchi het volgende:
Mooi hoor billie! Meteen een stuk warmer, leuk voor je!
Ja, ik ga vanavond de openingspost even aanpassen. Even nieuwe namen erbij zetten van mensen die ik in dit topic ook wil bedanken voor de spullen die ik gekregen heb want ik vind dat ze stuk voor stuk de "eer" moeten krijgen om benoemd te worden, deze mensen zijn allemaal geweldigquote:Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ziet er een stuk beter uit! Kun je misschien een nieuw lijstje posten met wat je nog nodig hebt? Ik heb waarschijnlijk niks voor je (zelf een arme student, hehe) maar heel misschien ligt er nog ergens iets dat ik niet meer gebruik en dat jij wel gebruikt!
Dankjewel!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:41 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd met je vloer en je spullen billie
Ben er ook hééééééééééél erg blij meequote:
nee, vallen klein uit imho dus dat wordt em niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef billie1985 het volgende:
Oh en schoenmaat, dat varieert per merk. Meestal heb ik 45-46 , maar misschien dat dat merk (heb nooit puma gedragen) groot uitvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |