FHF....gratis wat mij betreftquote:
leuk aanbod, 0,0 reactiequote:
Misschien moet je nog even geduld hebben, tot zich wel een gelegenheid voordoet dat iemand ze kan gebruiken hier..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk aanbod, 0,0 reactienuja, ze kunnen altijd nog in de kledingcontainer voor een goed doel. loopt er over een tijdje een gezellige malinees ofzo op
tja, ik wil best reageren, want ik vind het wel leuke schoenen, maar ik ben niet zozeer hulpbehoevend dat ik denk hier aanspraak op te kunnen maken..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk aanbod, 0,0 reactienuja, ze kunnen altijd nog in de kledingcontainer voor een goed doel. loopt er over een tijdje een gezellige malinees ofzo op
echt kwijt willen is een groot woord, maar ik doe er toch geen stap mee. ik laat het topic nog tot eind deze maand staan voor het geval iemand ze echt goed kan gebruiken. Als er dan niemand is wil ik ze best naar je opsturen. is dat ok?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, ik wil best reageren, want ik vind het wel leuke schoenen, maar ik ben niet zozeer hulpbehoevend dat ik denk hier aanspraak op te kunnen maken..
maar als je ze echt kwijt wil, wil ik je wel de verzendkosten overmaken en mogen ze mijn kant uit
prima, ik zou niet willen dat ik ze wegkaap voor iemand anders die het echt niet breed heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
echt kwijt willen is een groot woord, maar ik doe er toch geen stap mee. ik laat het topic nog tot eind deze maand staan voor het geval iemand ze echt goed kan gebruiken. Als er dan niemand is wil ik ze best naar je opsturen. is dat ok?
nope, dus wat mij betreft mag je ze hebben. pm/dm je adres maar ff en gaan ze 1 dezer dagen op de post...quote:
sorryquote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben te laat dus,..
Hier hetzelfde verhaal als Gianni61, wel belang maar niet hulpbehoefend ofzo(waar ik dan eigenlijk weer heel blij mee zou moeten wezen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |