abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:11:37 #76
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112326328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Heel erg bedankt, ook voor het compliment O+
Vind je het goed als ik je na het weekend pm? Komende dagen zullen best druk gaan worden ivm de vloer en andere dingen, vandaar
Neem je tijd :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112326612
Als je je eerste maaltijd hebt gekookt wel ff vertellen hoe het smaakt he? ;)
dag
pi_112326724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Peter het volgende:
Als je je eerste maaltijd hebt gekookt wel ff vertellen hoe het smaakt he? ;)
Jazeker! Inc foto's! ^O^
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112327236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:28 schreef MrBaas het volgende:
Ik had het niet verwacht dat er mensen in Nederland zo zouden leven als TS. Ik had toch wel verwacht dat er in Nederland beter zou worden gezorgd voor deze groep mensen.
Maar daarentegen vind ik het wel heel mooi dat TS hier zo goed geholpen wordt door FOK!ers. Zelfs iemand die een bedrag aan TS schonk!
w/ w/ w/
Je moet dit eens even lezen, en zo zijn er nog duizenden mensen hier in Nederland. Om even met een bekende quote hier op FOK! te citeren: "Dat dit kan in Nederland" :(

http://www.xead.nl/de-nieuwe-wwb-bijstandswet
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:49:16 #80
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112328159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:30 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Je moet dit eens even lezen, en zo zijn er nog duizenden mensen hier in Nederland. Om even met een bekende quote hier op FOK! te citeren: "Dat dit kan in Nederland" :(

http://www.xead.nl/de-nieuwe-wwb-bijstandswet
Inderdaad, schandalig! Maar ik ben wel een beetje trots als Nederland dat je wel zo goed wordt geholpen door medenederlanders :)
pi_112328329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Inderdaad, schandalig! Maar ik ben wel een beetje trots als Nederland dat je wel zo goed wordt geholpen door medenederlanders :)
Dát zeker! _O_ Zowiezo!
pi_112330050
ik zal niet ontkennen dat ik geen zin had om de boel door te lezen, maar als je 't volgende graag zou willen dan kun je me pm-en.

ik heb een eenvoudige eettafel+4 stoelen (IKEA, ik dacht jokkmokk ofzo) en een lacktafeltje, (ook IKEA) van, 50*50 ofzo, kleur berk, die kleinste variant.
die kun je van me krijgen.

Qua vervoer, de spullen staan in Maassluis, ik kom af en toe in HIA. Ik zag iets over Drechtsteden, dat is dan wel te overzien denk ik. Tenzij jezelf gelegenheid hebt/iemand weet die deze route binnenkort doet, dan is dat (voor mij) makkelijker en sowieso sneller.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:32:34 #83
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_112330329
ik zit dit ff door te lezen en ik heb wellicht ook nog wat. niet heel veel, maar ik heb een grijs tafellampje. misschien handig als leeslampje bij je bed of als verlichting achter je tv? ca 40cm hoog en deels buigbaar.
en een spongebobtosti-ijzer, maar dat moet je wel ff schoonmaken...

ik heb alleen geen vervoer vanuit leeuwarden. al kan het natuurlijk wel op de post denk ik....maar als iemand vanuit leeuwarden, of evt vanuit omgeving Arhem-Nijmegen (daar ben ik volgend weekend), jouw kant op rijdt...

laat maar weten of je ze wilt, dan vinden we wel een oplossing.

oh, en heb je toevallig maat44? aangeboden: Puma sportschoenen maat 44
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_112336902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Hee wat goed! O+ Zou je me een pm willen sturen als je weer geld hebt? Dan stuur ik je mn adres :)

(ps: nu ik dit teruglees vind ik het heel raar klinken, ik hoop dat je me goed begrijpt :@ )
Ghehe ja hoor ik snap je en pm je even als het zover is ;)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:37:33 #85
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_112337062
TS wellicht is de tafel met stoelen an waterweg een beter idee dan mijn tafel,die functioneel maar beschadigd is, scheelt mij ook in dde auto aangezien ik twijfel of hij erin past?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:15:51 #86
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112338250
Komt wel goed uit dat je n rode bank hebt gezien de rode spullen van scrub nurse
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:35:23 #87
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112338609
Ik ga de waterkoker en kapstokjes vanmiddag opsturen

Het pakketje is op de post :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Logician78 op 02-06-2012 17:21:48 ]
pi_112369332
Hoi lieve mensen O+

Ik wil jullie vertellen dat we over de helft zijn met de vloer leggen :D Het was een hele drukke dag vandaag, vanmorgen begonnen met het leggen, vanmiddag gestopt omdat de hulp om 1300 weer is weggegaan. Rond half 1 heb ik bezoek gekregen van een oude bekende die ik al heel lang niet meer had gesproken, dus alweer 1 oud/nieuw contact gelegd. Hebben veel bijgepraat en hebben samen de woonkamer vast weer ingericht. In de tussentijd zijn er wat mensen gekomen om spullen te brengen (gaskookplaat, tafel, gordijnen, rails, dekbed noem het maar op, zal de OP binnenkort even bijwerken). Ook heb ik nog het bed in elkaar gezet (maak ik morgen even een foto van, is nu te slecht belicht) en de kledingkast die ik gekregen heb. Vanavond had ik een "feestje" van de bovenbuurman, die nodigt regelmatig mensen in de flat uit voor een gezellig avondje (helaas heb ik het voetval gemist maar ach het was een leuke avond :) ). Morgenmiddag ga ik de vloer in mn eentje afmaken, schoonmaken en nieuwe foto's maken. Ik zal zometeen hier onder wat foto's neerzetten van vanmiddag. Afgelopen dagen heb ik 5-6 uur per nacht geslapen en de laatste dagen is het ook best druk geweest, dus je mag me geloven dat ik inmiddels aardig op aan het raken ben. Vandaar de misschien een beetje warrige post.

Ik wil alle mensen bedanken die me geholpen hebben, en me nog steeds helpen. Ik ben jullie allemaal stuk voor stuk enorm dankbaar en nu het al een heel stuk completer is vergeleken met vorige week is het nog steeds niet te bevatten hoe mooi het nu al geworden is. En ik wil zeker (als jullie dat leuk vinden) contact blijven houden, al is het alleen maar om te laten weten hoe het er voor staat :)

Ik weet niet meer precies wie maar iemand had me een cadeaubon van Blokker beloofd zodat ik zelf kon uitzoeken wat ik er precies van kon kopen. Ik heb vanavond een tip gekregen van mn buren dat ze bij de Blokker een swiffer mop hebben, dat lijkt me dus gezien mn nieuwe vloer een heel erg goede bestemming :)

Nu even de foto's online zetten, maar daarna ga ik meteen slapen, ben echt moe na afgelopen dagen :@

Ik voel me een stuk gelukkiger, dat leek me ook noemenswaardig :*
pi_112369474

Is dit mooi of is dit mooi :@
  Milf zondag 3 juni 2012 @ 01:14:49 #90
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112369777
Het ziet er prachtig uit! Mooie kleur ook.

Mag ik je een tip geven? Swiffer is a duur en b onzin.

Stofzuigen en een keer in de zoveel tijd dweilen. ;)
De bureaustoel die je in de woonkamer hebt staan, daarvan gaat je laminaat naar de kloten. Ik zou er wat onder leggen. Kleedje oid. Die plastic matten zijn namelijk belachelijk duur.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112369900
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:14 schreef nikky het volgende:
De bureaustoel die je in de woonkamer hebt staan, daarvan gaat je laminaat naar de kloten. Ik zou er wat onder leggen. Kleedje oid. Die plastic matten zijn namelijk belachelijk duur.
ze lagen hier laatst bij de lidl voor 15 euro
  Milf zondag 3 juni 2012 @ 01:20:38 #92
16000 nikky
pi_112369925
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

ze lagen hier laatst bij de lidl voor 15 euro
Damn. Jammer. Ik heb er ook nog 1 nodig :)
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_112370001
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:14 schreef nikky het volgende:
Het ziet er prachtig uit! Mooie kleur ook.

Mag ik je een tip geven? Swiffer is a duur en b onzin.

Stofzuigen en een keer in de zoveel tijd dweilen. ;)
Tips zijn altijd welkom natuurlijk :) maar dat kleedje moet er idd nog komen maar jij zou dus een gewone mop kopen?

Ben hier echt zo ontzettend gelukkig mee :@ eindelijk wordt t nu een "echt" thuis O+
pi_112370124
Aangezien er volgens mij geen centraal topic is voor aanbod.. Wil ik mij toch hier aanbieden voor vervoer als dat nodig is :) er ontstaan hier mooie initiatieven vind ik! Dus ts als je nog vervoer nodig hebt voor iets pm mij maar :s)
door heel nederland valt er wel wat te regelen af en toe. :)
  Milf zondag 3 juni 2012 @ 01:31:33 #95
16000 nikky
pi_112370171
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:23 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Tips zijn altijd welkom natuurlijk :) maar dat kleedje moet er idd nog komen maar jij zou dus een gewone mop kopen?

Ben hier echt zo ontzettend gelukkig mee :@ eindelijk wordt t nu een "echt" thuis O+
Ik ben geen fan van een mop. Dat is een persoonlijke keuze denk ik ;)

Ik heb dit

met

Van de Action
pi_112370211
Vloer ziet er hartstikke mooi uit!

Je mag laminaat sowieso niet te nat dweilen.
Ik dweil mijn laminaat eigenlijk nooit. Alleen stofzuigen.
Als er een keer een vlek zit, maak ik dat gewoon met een nat doekje schoon.

Ik was het trouwens van die Blokker-bon. ;)
Hij is vanmiddag op de post gegaan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_112370988
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Damn. Jammer. Ik heb er ook nog 1 nodig :)
IKEA heeft ze ook voor 25 euro: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/
dag
  zondag 3 juni 2012 @ 08:45:49 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_112372951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef sanger het volgende:
Heb hier een droger staan die niets staat te doen :) Mag je gratis komen halen :)

Ook nog een messenset :)
Had je hier nu nog interesse in?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 3 juni 2012 @ 09:17:05 #99
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112373170
Mooie vloer ^O^
  zondag 3 juni 2012 @ 09:33:34 #100
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112373328
Mooi hoor billie! Meteen een stuk warmer, leuk voor je! *O*
In life, every ending is a new beginning..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')