Hoi lieve mensen

Ik wil jullie vertellen dat we over de helft zijn met de vloer leggen

Het was een hele drukke dag vandaag, vanmorgen begonnen met het leggen, vanmiddag gestopt omdat de hulp om 1300 weer is weggegaan. Rond half 1 heb ik bezoek gekregen van een oude bekende die ik al heel lang niet meer had gesproken, dus alweer 1 oud/nieuw contact gelegd. Hebben veel bijgepraat en hebben samen de woonkamer vast weer ingericht. In de tussentijd zijn er wat mensen gekomen om spullen te brengen (gaskookplaat, tafel, gordijnen, rails, dekbed noem het maar op, zal de OP binnenkort even bijwerken). Ook heb ik nog het bed in elkaar gezet (maak ik morgen even een foto van, is nu te slecht belicht) en de kledingkast die ik gekregen heb. Vanavond had ik een "feestje" van de bovenbuurman, die nodigt regelmatig mensen in de flat uit voor een gezellig avondje (helaas heb ik het voetval gemist maar ach het was een leuke avond

). Morgenmiddag ga ik de vloer in mn eentje afmaken, schoonmaken en nieuwe foto's maken. Ik zal zometeen hier onder wat foto's neerzetten van vanmiddag. Afgelopen dagen heb ik 5-6 uur per nacht geslapen en de laatste dagen is het ook best druk geweest, dus je mag me geloven dat ik inmiddels aardig op aan het raken ben. Vandaar de misschien een beetje warrige post.
Ik wil alle mensen bedanken die me geholpen hebben, en me nog steeds helpen. Ik ben jullie allemaal stuk voor stuk enorm dankbaar en nu het al een heel stuk completer is vergeleken met vorige week is het nog steeds niet te bevatten hoe mooi het nu al geworden is. En ik wil zeker (als jullie dat leuk vinden) contact blijven houden, al is het alleen maar om te laten weten hoe het er voor staat

Ik weet niet meer precies wie maar iemand had me een cadeaubon van Blokker beloofd zodat ik zelf kon uitzoeken wat ik er precies van kon kopen. Ik heb vanavond een tip gekregen van mn buren dat ze bij de Blokker een swiffer mop hebben, dat lijkt me dus gezien mn nieuwe vloer een heel erg goede bestemming

Nu even de foto's online zetten, maar daarna ga ik meteen slapen, ben echt moe na afgelopen dagen

Ik voel me een stuk gelukkiger, dat leek me ook noemenswaardig