abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 19:16:20 #126
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_112392673
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen :)

Even een kleine mededeling, ik ga zometeen even wat eten, douchen en dan lekker vroeg naar bed, ben helemaal op nu.... Dus ik stel het updaten van de OP en al het andere dat nog moet gebeuren even uit naar morgenavond, sorry jongens :@
Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_112393190
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Rucky het volgende:

[..]

Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op. :Y
Vandaag had ik even een wat mindere dag.. Moe, chaos in m'n hoofd, drukte en die dingen. Maar afgezien daarvan, ik heb wel het idee dat ik een gelukkiger mens aan het worden ben nu :@

... Danzij al die lieve mensen hier. Jullie zijn TOP! ^O^ Heb er géén woorden voor O+
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  zondag 3 juni 2012 @ 20:10:55 #128
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112395132
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Hee wat goed :) Een tosti ijzer kan ik zowiezo wel gebruiken, een tafellampje ook hoor! Maar dat laatste is meer luxe, dus ik heb die niet direct nodig maar het zou heel leuk zijn :)
Alhoewel ik me nu bedenk, ik heb gisteren een gaskookplaat gekregen, dus eigenlijk is een tosti ijzer ook een luxe :@ Anyway, ik laat het aan andere mensen die dit topic lezen om, mochten ze daar es in de buurt zijn en daarna naar de richting van Alblasserdam toe moeten, hem mee te nemen :)
3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toe :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 3 juni 2012 @ 20:29:36 #129
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_112396238
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toe :)
oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel wat :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 3 juni 2012 @ 20:32:42 #130
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_112396417
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:29 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel wat :)
Ik neem aan dat de verjaardag 's avonds is. ;) ik ga even de jarige smsen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_112427159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef billie1985 het volgende:

Dat vind ik hartstikke lief van je, eerlijk waar O+

En ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, als ik zeg dat ik het liever eerst door hen wil laten doen. :@ Dat is 1 omdat zij daar voor worden betaald, en 2 omdat ik andere mensen het minst met mijn problemen wil opzadelen. Helemaal als het op vrijwillige basis zou moeten gaan :@

Maar nog steeds heel lief! O+
Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.

Blij toe dat jouw gemeente wel nog heel veel met de mensen doet. Ik weet zeker dat je dan straks een goed plan hebt. ^O^
pi_112442924
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef kahlie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.

Blij toe dat jouw gemeente wel nog heel veel met de mensen doet. Ik weet zeker dat je dan straks een goed plan hebt. ^O^
Ik moet je even "corrigeren" :@ Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad :@
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven :)
pi_112443034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik moet je even "corrigeren" :@ Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad :@
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven :)
hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 4 juni 2012 @ 21:07:50 #134
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112443684
Hoe bevalt je koelkast? :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 4 juni 2012 @ 21:10:32 #135
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112443867
Ik geef scrub_nurse nog wat extra dingen mee, oa een senseo een staande lamp en een boekenplankje ;)
pi_112443924
Hoi mensen, even een verslag van vandaag. Vandaag voelde ik me een stuk beter. Ben gisteren extra vroeg naar bed gegaan zoals jullie hebben gelezen, maar was dan ook om 1 uur vannacht alweer wakker, waarna ik niet meer heb kunnen slapen -_- Anyway, ben nog blijven liggen tot 5 uur maar toen het licht begon te worden heb ik toch maar besloten om er uit te gaan. Om 10 uur had ik een afspraak met mn psycholoog, heb verteld dat ik de laatste dagen wat minder lekker in mn vel zat, chaos in mn hoofd en die dingen. Hij leerde me een oefening waardoor je, door je aandacht op iets anders te focussen, je hartslag kunt verlagen en rust in je hoofd te creeeren. Daarnaast hebben we gebeld (althans hij, ik stond ernaast) voor thuiszorg, voor "ondersteuning in de breedste zin des woord" zoals hij het noemde. Later werd ik er over teruggebeld om een intakegesprek in te plannen. Dat is woensdag 13 juni en daar moet ik alles in een uurtje vertellen zodat ze een beetje een beeld van me krijgen.
Verder ben ik vanavond nog even boodschappen wezen doen en ik zag dat er pannen in de aanbieding waren. Heb dan ook meteen een wok gekocht (zoals die werd aangeraden :) ) en een hapjespan. Daar moet ik voorlopig wel even mee uit de voeten kunnen denk ik zo :)
Vanmiddag heb ik de cadeaukaart van de blokker gekregen van Felixa. Erg lief kaartje zat erbij, de tekst raakte me :@ Dankjewel Felixa O+
Oh en mrspoez, je deken slaapt heerlijk! :D Zometeen ga ik denk ik een rails ophangen in de slaapkamer, zodat ik vast de gordijnen heb hangen. Kan ik toch nog even iets langer blijven liggen :)
...
Ja, ik heb besloten. Ik ga de rails ophangen :D Anders blijf ik het uitstellen en dat moet ik niet doen. Eerst dit :)

Vanavond even de OP bijwerken (Ja, nú echt :@ )
pi_112444095
Wat ben je goed bezig met je leven weer op de rails te krijgen! Respect! _O_

Je ziet te vaak dat mensen zich hulp dankbaar laten aanleunen, mooi om te zien hoe jij zelf ook dingen aanpakt. Op de lange termijn heb je daar veel meer aan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_112444296
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef komrad het volgende:

[..]

hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?
Ja, ze namen als voorbeelden mensen met tienduizenden euro's schulden en tientallen schuldeisers, dus daar kan ik mezelf niet mee vergelijken. Maar ik wacht het gewoon af, ik ga er van uit dat ze er flink de tijd voor nemen maar veel meer weet ik ook niet echt precies wat ik moet verwachten (afgezien van de hulp bij inzicht, budgetteren e.d.), heb zoals gezegd nog geen ervaring met schuldhulpverlening dus ik ben ook benieuwd :)
pi_112444511
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe bevalt je koelkast? :)
Nou das toevallig dat je dat vraagt :D Ik heb hem een half uurtje geleden een paar tandjes zachter gezet, leek me onnodig om hem op max te zetten met dit weer :P
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
Ik geef scrub_nurse nog wat extra dingen mee, oa een senseo een staande lamp en een boekenplankje ;)
Ah wat lief! O+ Ik drink zelf geen koffie, maar is toch altijd handig voor als er een keer visite komt, hoeven ze niet per se te drinken wat ik altijd drink :@ De rest is zowiezo heel erg welkom :*
  maandag 4 juni 2012 @ 21:28:33 #140
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112445337
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nou das toevallig dat je dat vraagt :D Ik heb hem een half uurtje geleden een paar tandjes zachter gezet, leek me onnodig om hem op max te zetten met dit weer :P

[..]

Ah wat lief! O+ Ik drink zelf geen koffie, maar is toch altijd handig voor als er een keer visite komt, hoeven ze niet per se te drinken wat ik altijd drink :@ De rest is zowiezo heel erg welkom :*
Een thermometer in je fridge is wel handig, moet ongeveer 6 graden zijn dacht ik. Ik drink zelf ook geen koffie daarom ben ik ook zo blij met mijn senseo, heel handig als je gewoon 1 kopje wilt zetten.
pi_112445523
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben je goed bezig met je leven weer op de rails te krijgen! Respect! _O_

Je ziet te vaak dat mensen zich hulp dankbaar laten aanleunen, mooi om te zien hoe jij zelf ook dingen aanpakt. Op de lange termijn heb je daar veel meer aan. ^O^
Awh ook weer zo'n lief berichtje O+ Ja wat kan ik hier op zeggen? Heel veel keus heb ik niet. Als ik nu zelf geen actie onderneem doet niemand het :@ Als ik de moed niet bij elkaar had geraapt om een paar weken geleden mn eerste topic te openen, had ik nu "alleen" de vloer, bank en televisie (en wat ik al had) gehad nu :@ Maar ik geef liever het complimentje door aan die lieve, fantastische, goede mensen hier op dit forum die me steunen, spullen hebben gegeven en oprecht geinteresseerd zijn en het beste met me voorhebben. Díe mensen zijn goud waard en hebben allemaal een compliment verdiend ^O^ :@
pi_112445635
Dankjewel mensen O+
pi_112445662
Even de gordijnenrails ophangen nu :)
  maandag 4 juni 2012 @ 21:34:12 #144
244933 trovey
Nachtoele
pi_112445822
Fijn om te lezen dat het de goede kant met je op gaat. :* ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 4 juni 2012 @ 21:34:14 #145
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112445824
Jouw houding maakt het voor ons ook fijn om wat te geven :Y Een vriend van mij ging ook nog kijken wat hij kwijt kon, volgens mij waren het keukenspulletjes, heb gezegd dat hij het maar allemaal in een doos moet flikkeren en dat ik het meeneem haha, succes met je rails :P
pi_112445987
Goed om te lezen dat je zoveel onderneemt en dat het stapsgewijs toch wat wordt met je huisje en jou ^O^
I reject reality and substitute my own
pi_112446594
Shit ik voel me dom nu :')
pi_112446685
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef trovey het volgende:
Fijn om te lezen dat het de goede kant met je op gaat. :* ^O^
:*
pi_112446761
Waarom? de gordijnen of iets anders?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112446987
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef zwartedoos het volgende:
Jouw houding maakt het voor ons ook fijn om wat te geven :Y Een vriend van mij ging ook nog kijken wat hij kwijt kon, volgens mij waren het keukenspulletjes, heb gezegd dat hij het maar allemaal in een doos moet flikkeren en dat ik het meeneem haha, succes met je rails :P
Lief! O+ :@
Maar ik ben gewoon ontzettend dankbaar voor wat ik krijg. Ik bedoel, niemand is verplicht om iets te geven en toch komen mensen, speciaal voor mij :@ , naar mij toe om iets te brengen, zonder er iets voor terug te hoeven. Dat is toch super? Die mensen hebben gewoon mijn respect en dankbaarheid verdiend. En zo hoort het ook vind ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')