Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen
Even een kleine mededeling, ik ga zometeen even wat eten, douchen en dan lekker vroeg naar bed, ben helemaal op nu.... Dus ik stel het updaten van de OP en al het andere dat nog moet gebeuren even uit naar morgenavond, sorry jongens
Vandaag had ik even een wat mindere dag.. Moe, chaos in m'n hoofd, drukte en die dingen. Maar afgezien daarvan, ik heb wel het idee dat ik een gelukkiger mens aan het worden ben nuquote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe dat en met alle hulp die je krijgt kom je er wel weer boven op.
3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toequote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Hee wat goedEen tosti ijzer kan ik zowiezo wel gebruiken, een tafellampje ook hoor! Maar dat laatste is meer luxe, dus ik heb die niet direct nodig maar het zou heel leuk zijn
Alhoewel ik me nu bedenk, ik heb gisteren een gaskookplaat gekregen, dus eigenlijk is een tosti ijzer ook een luxeAnyway, ik laat het aan andere mensen die dit topic lezen om, mochten ze daar es in de buurt zijn en daarna naar de richting van Alblasserdam toe moeten, hem mee te nemen
oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel watquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
3rd rock, ik ben dinsdag in Leeuwarden met de auto. Ik kan het bij je oppikken want er loopt sowieso nog een route van Ingrid (waar ik deze weken nog kom) naar Billie toe
Ik neem aan dat de verjaardag 's avonds is.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat zou helemaal mooi zijn! ehm, overdag of 's avonds? als het overdag is zit ik op m'n werk. bij de Achmeatoren vlakbij t station. 's avonds ben ik gewoon thuis. pm/dm anders ff dan regelen we wel wat
Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef billie1985 het volgende:
Dat vind ik hartstikke lief van je, eerlijk waar
En ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, als ik zeg dat ik het liever eerst door hen wil laten doen.Dat is 1 omdat zij daar voor worden betaald, en 2 omdat ik andere mensen het minst met mijn problemen wil opzadelen. Helemaal als het op vrijwillige basis zou moeten gaan
Maar nog steeds heel lief!
Ik moet je even "corrigeren"quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het harstikke fijn dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. In onze gemeente wordt dit 'uitzoek'-werk niet meer gedaan door de gemeente zelf. Jij moet dus nu ook zelf een overzicht maken en sommige mensen vinden dat erg lastig en confronterend. De gemeente bij ons vind het ook niet zo leuk als er dingen vergeten worden die later er weer ingeplakt moeten worden, vandaar dat ze zoveel mogelijk vrijwilligers koppelen aan mensen. Het overzicht nemen ze dan over en dan hoeven ze dat niet meer na te kijken.
Blij toe dat jouw gemeente wel nog heel veel met de mensen doet. Ik weet zeker dat je dan straks een goed plan hebt.
hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik moet je even "corrigeren"Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven
Ja, ze namen als voorbeelden mensen met tienduizenden euro's schulden en tientallen schuldeisers, dus daar kan ik mezelf niet mee vergelijken. Maar ik wacht het gewoon af, ik ga er van uit dat ze er flink de tijd voor nemen maar veel meer weet ik ook niet echt precies wat ik moet verwachten (afgezien van de hulp bij inzicht, budgetteren e.d.), heb zoals gezegd nog geen ervaring met schuldhulpverlening dus ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef komrad het volgende:
[..]
hebben ze je wel al iets kunnen zeggen over hoe ze naar je situatie kijken?
Nou das toevallig dat je dat vraagtquote:
Ah wat lief!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
Ik geef scrub_nurse nog wat extra dingen mee, oa een senseo een staande lamp en een boekenplankje
Een thermometer in je fridge is wel handig, moet ongeveer 6 graden zijn dacht ik. Ik drink zelf ook geen koffie daarom ben ik ook zo blij met mijn senseo, heel handig als je gewoon 1 kopje wilt zetten.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nou das toevallig dat je dat vraagtIk heb hem een half uurtje geleden een paar tandjes zachter gezet, leek me onnodig om hem op max te zetten met dit weer
[..]
Ah wat lief!Ik drink zelf geen koffie, maar is toch altijd handig voor als er een keer visite komt, hoeven ze niet per se te drinken wat ik altijd drink
De rest is zowiezo heel erg welkom
Awh ook weer zo'n lief berichtjequote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben je goed bezig met je leven weer op de rails te krijgen! Respect!![]()
Je ziet te vaak dat mensen zich hulp dankbaar laten aanleunen, mooi om te zien hoe jij zelf ook dingen aanpakt. Op de lange termijn heb je daar veel meer aan.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef trovey het volgende:
Fijn om te lezen dat het de goede kant met je op gaat.![]()
Lief!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef zwartedoos het volgende:
Jouw houding maakt het voor ons ook fijn om wat te gevenEen vriend van mij ging ook nog kijken wat hij kwijt kon, volgens mij waren het keukenspulletjes, heb gezegd dat hij het maar allemaal in een doos moet flikkeren en dat ik het meeneem haha, succes met je rails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |