Je mist de optie "ja maar toch herkansing"quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Mooie poll gemaakt door mij natuurlijk.
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt onder herkansing, anders kun je Ja, maar toch herkansing en Nee, maar toch herkansing toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je mist de optie "ja maar toch herkansing"
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaWat zijn je punten ongeveer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Half Nederland zowat toch
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat zijn je punten ongeveer dan?
Zie poll.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef jaren80 het volgende:
[..]
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.
Als je loting hebt wel, ik heb geen loting (accountancy) dus is herkansing niet nodig, eindig waarschijnlijk toch met alleen 8en en 9en op mijn cijferlijst.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Heb je wel een punt, staat toch weer wat mooier als je ooit je diploma moet laten zien bij een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:
Ned: 3.5
M&O: 2,9 ()
Ges: geen idee, hopelijk een 6
WiA: 6.4 ofzo
AK: geen idee, hopelijk een 6
Duits: 5.7
Engels 5.6
Eco: 5.0
Dus ik zat een beetje te rekenen en als ik met Ned en M&O te streng gereken heb ik misschien met extra punten en n-term voor beide een 4 kan halen. Dit betekent dat ik op m'n zes andere vakken een 6 minimaal moet halen. Dan zou ik gemiddeld een 5.5 staan.
Het is dus ff afwachten
Nee ik ben na maandag en dinsdag (resp. ned en m&o) verschrikkelijk depressief geworden en toen dacht ik echt al van: dit is zo slecht; ik ga zakken. Echt met zo'n kutgevoel voor ges en wis (waar ik normaliter slechte cijfers op oefenCE's haalde) moeten lerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.quote:Hebben ze daar eigenlijk nog hun excuses voor aangeboden? Want als je er dus zelf niet achteraan gegaan was, was je nu niet door geweest toch?
Haha, mooi verhaal. Hopen dat je doorgaat dan, dan zie ik je volgend jaar op de uni welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.
"Hallo, met blabla van universiteit Maastricht. Ik bel voor het telefonische contact van de decentrale selectie."
"Oh, hallo, blabla. Heeft u een momentje? Ik pak even mijn papieren erbij."
"Nou, ik denk dat dat niet eens nodig is. Ik heb nog eens goed naar je portfolio gekeken."
*hart gaat sneller kloppen.*
"En volgens het schema had je bij het eerste onderdeel 0 punten. Dit leek me nogal vreemd want naar mijn inziens had je behoorlijke goede punten daar. Ik ben erachter gegaan en blijkbaar had je daar meer punten en heeft de computer het verkeerd gelezen. Er stond namelijk een klein kruisje en dat heeft de computer als 0 punten opgevat. Door deze punten heb je wel genoeg punten om door te gaan."
*zin om te gillen!*
"En we willen je graag uitnodigen voor een de 2e ronde van de decentrale selectie. Ons excuses voor dat het zo gelopen is en we hopen dat we het zo hebben goedgemaakt."
"Blabla"
Opgehangen.
MAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Iedereen in huis lag al te slapen
Als het goed is wel. Ik denk met de n-term van duits gemiddeld op een 7 uit te komen, en met de n-term van eco ook op een 7. Dan zou ik (als ik verder minstens zessen heb) op ned en m&o een 5 komen te staan. Dit kan ik dan met eco en duits compenseren. Daarnaast heb ik nog een combinatiecijfer van een 7.quote:
Ja precies, dit is exact de reden waarom ik kapte na het nakijken van Nederlands.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ben na maandag en dinsdag (resp. ned en m&o) verschrikkelijk depressief geworden en toen dacht ik echt al van: dit is zo slecht; ik ga zakken. Echt met zo'n kutgevoel voor ges en wis (waar ik normaliter slechte cijfers op oefenCE's haalde) moeten leren
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.
"Hallo, met blabla van universiteit Maastricht. Ik bel voor het telefonische contact van de decentrale selectie."
"Oh, hallo, blabla. Heeft u een momentje? Ik pak even mijn papieren erbij."
"Nou, ik denk dat dat niet eens nodig is. Ik heb nog eens goed naar je portfolio gekeken."
*hart gaat sneller kloppen.*
"En volgens het schema had je bij het eerste onderdeel 0 punten. Dit leek me nogal vreemd want naar mijn inziens had je behoorlijke goede punten daar. Ik ben erachter gegaan en blijkbaar had je daar meer punten en heeft de computer het verkeerd gelezen. Er stond namelijk een klein kruisje en dat heeft de computer als 0 punten opgevat. Door deze punten heb je wel genoeg punten om door te gaan."
*zin om te gillen!*
"En we willen je graag uitnodigen voor een de 2e ronde van de decentrale selectie. Ons excuses voor dat het zo gelopen is en we hopen dat we het zo hebben goedgemaakt."
"Blabla"
Opgehangen.
MAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Iedereen in huis lag al te slapen
Maak hem nou niet gek johquote:
Jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Gewoon heel hard meneer Valk roepen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Haha, mooi verhaal. Hopen dat je doorgaat dan, dan zie ik je volgend jaar op de uni wel
Hmm, het is natuurlijk geen verloren zaak, maar ik kan me zo voorstellen dat je met de wetenschap dat je goede cijfers moet halen niet erg ontspannen de eindexamens inging/ingaatquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Ik denk met de n-term van duits gemiddeld op een 7 uit te komen, en met de n-term van eco ook op een 7. Dan zou ik (als ik verder minstens zessen heb) op ned en m&o een 5 komen te staan. Dit kan ik dan met eco en duits compenseren. Daarnaast heb ik nog een combinatiecijfer van een 7.
Ik denk dat als er ergens een namenlijst te vinden zal zijn dat je me er wel uit zult halenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Gewoon heel hard meneer Valk roepen?
“If you have fear of some pain or suffering, you should examine whether there is anything you can do about it. If you can, there is no need to worry about it; if you cannot do anything, then there is also no need to worry.” ~ Dalai Lamaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Maarja hangt dus inderdaad van de n-termen af en of ik meer punten verdien dan ik nu heb nagekeken, en misschien verlies ik wel punten voor dingen die ik meende goed te hebben.
Helse weken.
Dat zou wel erg triest zijn. Volgens mij heb ik dat ook niet gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef FokNederland het volgende:
Even vraagje hier; als je bij Nederlands het vraagnummer van de samenvatting vergeet voor de kantlijn te zetten, wordt je samenvatting dan niet nagekeken?
Nou ik ging er juist wel ontspannend in, omdat mijn gemiddelde SE-cijfers varieerden van 6.5 tot 7.9.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Hmm, het is natuurlijk geen verloren zaak, maar ik kan me zo voorstellen dat je met de wetenschap dat je goede cijfers moet halen niet erg ontspannen de eindexamens inging/ingaat
Cartman Valk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik denk dat als er ergens een namenlijst te vinden zal zijn dat je me er wel uit zult halen
Iemand vroeg dat, en nu weet ik niet of ik dat heb gedaan, maar bij SE ook niet gedaan en niet eens naar gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn. Volgens mij heb ik dat ook niet gedaan?
Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
“If you have fear of some pain or suffering, you should examine whether there is anything you can do about it. If you can, there is no need to worry about it; if you cannot do anything, then there is also no need to worry.” ~ Dalai Lama
Nu is het tijd voor bier.
Dat is wel belangrijk afleiding. Gewoon lekker vakantie houden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hier
Chill, Schnitzels essen ja! Ik ga morgen met mijn maten naar het oosten des lands.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hier
En als je herexamen hebt heb je geen boeken meer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef FokNederland het volgende:
Morgen boeken inleveren en Eindexamen gala
Ik stel voor dat we gewoon net als bij Vegaburger je hele ware ik gaan achterhalen zodat ik je meteen herken als ik je zie.quote:
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als je herexamen hebt heb je geen boeken meer?
Jaloersquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2
Lukt je toch nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gewoon net als bij Vegaburger je hele ware ik gaan achterhalen zodat ik je meteen herken als ik je zie.
Wat ga je studeren trouwens?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2
Je eigen leraar zal het sowieso goed rekenen. De tweede conrector moet op aandringen van jouw leraar er wel in meegaan, hoor, anders is het de meest verzuurde, trieste persoon ooit. Het is vrij duidelijk dat de samenvatting de laatste vraag is, en dat die samenvating daar dan ook bij hoort. Wat examineren ze nou, hoe goed je een opgave kunt nummeren, of hoe goed je een samenvatting kunt schrijven bij Nederlands?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Iemand vroeg dat, en nu weet ik niet of ik dat heb gedaan, maar bij SE ook niet gedaan en niet eens naar gekeken.
Maar dus er is een mogelijkheid dat het gewoon 0 punten is voor de samenvatting is?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je eigen leraar zal het sowieso goed rekenen. De tweede conrector moet op aandringen van jouw leraar er wel in meegaan, hoor, anders is het de meest verzuurde, trieste persoon ooit. Het is vrij duidelijk dat de samenvatting de laatste vraag is, en dat die samenvating daar dan ook bij hoort. Wat examineren ze nou, hoe goed je een opgave kunt nummeren, of hoe goed je een samenvatting kunt schrijven bij Nederlands?
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarjaquote:
Ja als je alles fout hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maar dus er is een mogelijkheid dat het gewoon 0 punten is voor de samenvatting?
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarja
Wel over na gedacht, maar had mijzelf al ingeschreven voor accountancy en heb geen zin om nog een extra taal te leren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vwo in een jaartje doen?
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saaiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarja
Hm ja mijn harde faal in M&O heeft misschien wel aangetoond dat dit niks voor mij is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wel hoor.Jaarrekeningen, balansen, kasstromen, resultatenrekeningen, liquiditeitsrekeningen, bah, niets voor mij.
Nee, leuk! M&O tussen de 8,2 en 9,6 dus komt wel goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saai
Ik heb ook gefaald in M&O en ga bedrijfskunde doen. (quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja mijn harde faal in M&O heeft misschien wel aangetoond dat dit niks voor mij is.
Is dit niet zo'n privéschool? Ik was trouwens bij fiscaal recht in Groningen; dat leek me ineens ook enorm saaiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saai
Doet mijn zus ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ook gefaald in M&O en ga bedrijfskunde doen. ()
Ja, ik weet dat een deel ervan boekhouden is, dan neem ik maar voor lief.
Geef 'm nou geen minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef FokNederland het volgende:
Waarom eigenlijk met je zus naar Berlijn en niet met ouders/vrienden?
Ouders moeten werken en vader zou sowieso geen zin hebben. Voor mijn vrienden is zoiets niks, nogal veel op hun ouders aangewezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef FokNederland het volgende:
Waarom eigenlijk met je zus naar Berlijn en niet met ouders/vrienden?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Geef 'm nou geen minderwaardigheidscomplex
Nou als ik zak zit ik echt de hele tijd met een kutgevoel ben ik bang..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
3 maanden vakantie, life's goooooood!
dudequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wat zeggen je vrienden wel eens over je zusje?
ik ga hoogstwaarschijnlijk ook zakken, maar dat is pas over 2 weken.. Is echt raar, ik voel geen stress niks, ik ben gewoon blijquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als ik zak zit ik echt de hele tijd met een kutgevoel ben ik bang..
Ik pleeg zelfmoord hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef FokNederland het volgende:
als je zakt moet je echt niet 3 maanden in de zeik zitten.
Ik heb ook ongeveer hetzelfde. Ik moet mijn profielwerkstuk opnieuw gaan doen (heb er een 9 voor), en dat gaat me niet nog een keer lukken. Opnieuw alle examenstof leren, SE-weken, etc etcquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik moet er niet aan denken om dit jaar nog een keer te moeten doen. Al die kutpresentaties en gare verslagen enzo
Totaal andere klas, nog strengere exameneisen, feestende klasgenoten
Wij hebben een kleine klas van 11 mensen en op 1 na is de rest er wel zeker van dat ze slagen. Zou echt kut zijn als ik als enige niet slaag
ja dat is wel kut, ook nog mondelingen opnieuw doen gadverdamme!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik moet er niet aan denken om dit jaar nog een keer te moeten doen. Al die kutpresentaties en gare verslagen enzo
Totaal andere klas, nog strengere exameneisen, feestende klasgenoten
Wij hebben een kleine klas van 11 mensen en op 1 na is de rest er wel zeker van dat ze slagen. Zou echt kut zijn als ik als enige niet slaag
moet je je pws opnieuw doen? bij ons mogen we kiezen of we het opnieuw willen doen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ook ongeveer hetzelfde. Ik moet mijn profielwerkstuk opnieuw gaan doen (heb er een 9 voor), en dat gaat me niet nog een keer lukken. Opnieuw alle examenstof leren, SE-weken, etc etc
Ik ben gewoon toe aan de universiteit..
je gaat niet zakken joh, zo slecht ging het toch niet afgelopen 3 weken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Oh god Nederlands mondeling over al die boeken![]()
![]()
Had ook een mooie 9 voor Frans mondeling, NEE IK GA NIET ZAKKEN
ik spring in de sloot als ik slaagquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga echt schreeuwen in dit topic als ik wel slaag
En een mentale inzinking als ik zak..
Je wordt (waarschijnlijk) een collega van mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef FokNederland het volgende:
Wel lekker stressloos zo. Volgende week sollicitatie bij Appie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik spring in de sloot als ik slaag
als ik zak ook, maar dan met een baksteen aan mn voet
Niet zo recalcitrant, je zult zien dat het VO een verademing is in vergelijking met die kolossale onderwijs instellingen anno 2012.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
He-le-maal kláár met het dictaat van het middelbaar onderwijs.![]()
![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga echt schreeuwen in dit topic als ik wel slaag
En een mentale inzinking als ik zak..
Het enige vak waarvan ik zeker ben dat ik voldoende heb is engels, en dat is een 6,5-7 ofzo. De rest wordt billenknijpen. M&O/frans sowieso verneukt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
je gaat niet zakken joh, zo slecht ging het toch niet afgelopen 3 weken?
hmm maar heb je m&o/frans ECHT verneukt, dus een 2 of 3 ofzo of een 5 ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe mee
[..]
Het enige vak waarvan ik zeker ben dat ik voldoende heb is engels, en dat is een 6,5-7 ofzo. De rest wordt billenknijpen. M&O/frans sowieso verneukt.
8uur 's ochtendsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Hoe laat zetten ze die normen eigenlijk online?
M&O kan echt een 3 worden (ik durf niet na te kijken) en frans heb ik vandaag gemaakt. Deed me denken aan BET.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hmm maar heb je m&o/frans ECHT verneukt, dus een 2 of 3 ofzo of een 5 ofzo?
Ik dacht Duits ook keihard verneukt te hebben maar toen nakeek had ik met n=0 toch een 5.7quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
M&O kan echt een 3 worden (ik durf niet na te kijken) en frans heb ik vandaag gemaakt. Deed me denken aan BET.
ja m&o heb ik denk ik ook een 3... en ik dacht dat ik het met wiskunde wel zou kunnen compenseren, maar daar heb ik denk ik net een 7 voor... en dat is denk ik ook mn hoogste cijferquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
M&O kan echt een 3 worden (ik durf niet na te kijken) en frans heb ik vandaag gemaakt. Deed me denken aan BET.
Wat dacht je van uitslapen en dan op je gemak eens kijken? Als je later kijkt ben echt niet ineens gezaktquote:
Ik ga niet nakijken, straks zit ik t/m 14 juni te huilen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht Duits ook keihard verneukt te hebben maar toen nakeek had ik met n=0 toch een 5.7Gaf me wel een beetje een boost weer, want na dat examen dacht ik sowieso gezakt te zijn
.
Ik dacht dat ik wisk wel goed had gemaakt, maar achteraf had ik blijkbaar veel fout (vrienden hadden anders geantwoord)quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja m&o heb ik denk ik ook een 3... en ik dacht dat ik het met wiskunde wel zou kunnen compenseren, maar daar heb ik denk ik net een 7 voor... en dat is denk ik ook mn hoogste cijfer
Ja das waar.. Des te korter de wachttijd tot HET telefoontjequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitslapen en dan op je gemak eens kijken? Als je later kijkt ben echt niet ineens gezakt
Geeft een ontiegelijk fijn gevoel als je ziet dat het uiteindelijk toch gelukt isquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht Duits ook keihard verneukt te hebben maar toen nakeek had ik met n=0 toch een 5.7Gaf me wel een beetje een boost weer, want na dat examen dacht ik sowieso gezakt te zijn
.
Als je van commerciële muziek houdt is dat inderdaad een optie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeker, probleem is, ik zoek nog even fijne muziek. Dus gewoon echt chille muziek, alain clark stijl ofzo. Iemand tips?
Ik vind ene J. Cohen ook wel een baas, anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je van commerciële muziek houdt is dat inderdaad een optie.
Anders eindbaas Leonard Cohen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeker, probleem is, ik zoek nog even fijne muziek. Dus gewoon echt chille muziek, alain clark stijl ofzo. Iemand tips?
Nou zonet werd ik ter verantwoording geroepen over degene die met mij meereisdequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je lijkt zijn vriendin wel
Lloret is gewoon een verlengde van Nederland man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Gewoon met ouders en zus
Laten ga ik nog met vrienden naar Llorret.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Maar met meer zon en grotere clubs. Het wordt ook niet een culturele vakantie ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Lloret is gewoon een verlengde van Nederland man.
Je wilt gewoon meiden neukenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Maar met meer zon en grotere clubs. Het wordt ook niet een culturele vakantie ofzo
Jel stvarno?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.
Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.
Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.
Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste 25ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.
22/23 is bij nader inzien toch een beetje optimistisch
deel het met ons!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Winegummetje het volgende:
Ik heb de ware ik van meneer Valk ontdekt. En hij is zo schatttug!
ook morgen! partyharddddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenavond examenfeest met alle eindexamenklassen, wordt gekkkkkkkkkk!![]()
Wanneer zijn jullie eindexamenfeesten?
Wij hadden een puik kerstgala.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenavond examenfeest met alle eindexamenklassen, wordt gekkkkkkkkkk!![]()
Wanneer zijn jullie eindexamenfeesten?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef Baalhaar het volgende:
Ook wel grappig om al die mensen te zien die speciaal voor de examens een account op FOK! hebben aangemaakt
De neef van een vriend staat achter de bar morgenavond trouwens, gratis drank, dus dat wordt helemaal naar de klotuhhhh![]()
Ik neem een tussenjaar en ga gewoon een heel jaar naar de klotuhhhhquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Ik ga een week lang naar de klotuhhhhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef Winegummetje het volgende:
Heuj, vanmiddag werken
Nogmaals veel plezier op vakantie!
Hm, daar heb ik ook altijd last van. Met als voordeel dat 't meestal wel aardig snel weer weg is. Beterschapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Lutte het volgende:
Het was niet helemaal de bedoeling de eerste dagen van m'n vakantie ziek door te brengenVolgens mij toch een hoop achterstallige stress en vermoeidheid..
En beter erna dan tijdens de examensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik ook altijd last van. Met als voordeel dat 't meestal wel aardig snel weer weg is. Beterschap
Ja, onder de brug in Amsterdam die ene, neem je jonko's mee half 9 er wezen. Ik zorg wel voor drank.quote:
Boeken inleveren? En als iemand dan een her heeft?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef M-arijnn het volgende:
Jammer dat ik op mijn school geen Spaans of Russisch kon kiezen, leek me stuk vetter dan Duits. Net m'n boeken & kluis sleutel ingeleverd dus is officieel klaar nu, jeeej
Ja zou ik ook niet doen hoor! Het maakt ook niet het verschil in gaan studeren of nog een jaar middelbare, en hey je had een onvoldoende dus de stof beheerste je toch al!quote:
Alles al weggebracht pastte perfect in een Eastpack tas, gewoon zo'n standaard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Boeken inleveren was altijd zo'n gedoeik had altijd zo'n gigantische hoeveelheid die dan verpakt moest achterop de fiets wat echt een compleet instabiele constructie was.
Ik voelde me echt zo'n fietsdude in india
[ afbeelding ]
Maar dan met schoolboeken
No offence, maar heb je dan niet weinig boeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:38 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Alles al weggebracht pastte perfect in een Eastpack tas, gewoon zo'n standaard.
Past er bij mij ook wel in denk ik, minimum aan vakken, twee vakken hoef ik de boeken niet van in te leveren (M&O en economie), Latijn ook denk ik, Engels hebben we geen boeken van. Denk dat het wel lukt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
No offence, maar heb je dan niet weinig boeken?
Hier: 5x wiskunde 2x geschiedenis 1x NL 4x Economie 4x M&O 2x AK 1x CKV.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:55 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Past er bij mij ook wel in denk ik, minimum aan vakken, twee vakken hoef ik de boeken niet van in te leveren (M&O en economie), Latijn ook denk ik, Engels hebben we geen boeken van. Denk dat het wel lukt.
Ik heb geen Engels boeken, waar heb je het over? Heb voor Engels wel minimaal 8,0quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:06 schreef Blistering het volgende:
Die engelse boeken had je nog wel ff mogen houden.
Dat gaat hier nooit passen.. Drie boeken bio, drie boeken scheikunde, vier natuurkunde, twee boeken wiskunde, Nederlands, Duits en dan nog wat opdrachten- en nakijkboeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:55 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Past er bij mij ook wel in denk ik, minimum aan vakken, twee vakken hoef ik de boeken niet van in te leveren (M&O en economie), Latijn ook denk ik, Engels hebben we geen boeken van. Denk dat het wel lukt.
Moet je je boeken voor dat vak weer ophalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boeken inleveren? En als iemand dan een her heeft?
Okéquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Moet je je boeken voor dat vak weer ophalen
Jij bent 1 van de 16?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef Zamorak het volgende:
Minimaal een 7 voor Arabisch, ik ben tevreden
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de 16?Goed gedaan wel.
quote:
Wat is het nou, heb je nou Arabisch examen gedaan of niet?quote:
Zeer vereerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Één van de zestien in jouw subforum, hoe voel je je Rez?
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou, heb je nou Arabisch examen gedaan of niet?
[..]
Zeer vereerd.
Die jongen haalt enkel achten en negens joh, als hij zakt is heel Nederland gezaktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ben je misschien gezakt?
Ook ee gekke avond gehad? De tering.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ben je misschien gezakt?
quote:
Dikke hoofdpijn allezquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ook ee gekke avond gehad? De tering.
Ik voel je pijn broquote:
Klinkt meer als een nachtmerrie..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:20 schreef 1983scarface het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik nog een examen moest maken zonder dat ik het wist.
Soort van aardrijkskunde examen ofzo. Met koppijn maakte ik het examen en ik wist geen
1 antwoord. Ik dacht de hele tijd alleen maar kut ik ga blijven zitten etc...gelukkig was het maar een droom
Klinkt tof, wat ga je allemaal doen deze vakantie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef M-arijnn het volgende:
Haha leuke droom ^
Wat een saaie dag, gewerkt van 8:30 tot 15:00 en zit nu te wachten op een maatje die pas om 17:00 vrij is. Al m'n vrienden (ofja waar ik veel mee om ga) zijn naar Fantasy Island festivalIk wou wel mee maar moet sparen voor 3 festivals en 2-3 vakantiess
oja natuurlijk! ik wil ook op vakantie! wat zijn jouw plannen voor de komende periode?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heeeel erg veel zijn volgens mij ook op examenreis. Komt wel weer, zodra het tijd wordt voor herexamens.
haha mijnes zijn ook om series in te halen, beginnen aan nieuwe anime's, rijbewijs en een baantje zoeken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
op korte termijn? Dit volgen: www.youtube.com/e3
Verder m'n rijbewijzen A en B halen en voorbereiden op de herkansing.
Een chick die de E3 volgtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
op korte termijn? Dit volgen: www.youtube.com/e3
Verder m'n rijbewijzen A en B halen en voorbereiden op de herkansing.
Kan je goed praten en met mensen omgaan? Dan kun je misschien bij streetwise werken net als ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha mijnes zijn ook om series in te halen, beginnen aan nieuwe anime's, rijbewijs en een baantje zoeken...
hmm ik ga wel ff checken dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Een chick die de E3 volgt
[..]
Kan je goed praten en met mensen omgaan? Dan kun je misschien bij streetwise werken net als ik
Zelf ga ik morgen naar walibi met vrienden![]()
Shit, dat is vandaag al. Moet 6 uur opstaan![]()
Ben slapen!![]()
Heb gisteren en afgelopen nacht dromen gehad dat ik examens aan het maken was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens, bereid je voor dat examendromen je nog jaren achtervolgen, haha
Toen ik op de middelbare school zat, droomde ik altijd over de basisschool, en toen ik eenmaal op de uni zat, over de middelbare
Blijft altijd 1 onderwijs instantie achterlopen lijkt wel
Welke games worden het? Is Half-Life3 er al? Is er sowieso een spel van Valve, naast misschien Counter Strike?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
De conclusie na dag 1:
Ik ga geld (laat staan tijd) tekort komen.
Hoewel in aardig teleurgesteld ben na de E3 presentaties, toch AC:III en verder Tomb Raider en Darksiders IIquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Welke games worden het? Is Half-Life3 er al? Is er sowieso een spel van Valve, naast misschien Counter Strike?
* dramatic heeft nog niks gevolgd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef metanite het volgende:
Half Life 3 komt toch niet meer, omdat die voice actor dood is? Volgende week vrijdag Diablo III kopen (als ik geslaagd ben dan) cadeautje voor mijzelf xD
Ja, maar mijn HDD ging naar de kloten voordat ik ver kwam, daarna heb ik hem nooit meer geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dark Souls al geprobeerd? Echt... Dark Souls
Dark Souls is in het begin klote. Geef het een uurtje of 15 en probeer je over de constante angst om wéér een nieuwe onbekende ruimte binnen te gaan, heen te zetten.. en dan is het echt een geweldig spel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar mijn HDD ging naar de kloten voordat ik ver kwam, daarna heb ik hem nooit meer geprobeerd.Misschien in de zomervakantie weer even proberen.
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hmm ik ga wel ff checken dan!
veel plezier in walibi!
Vetttt!quote:
En waar staat FAR CRY 3???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoewel in aardig teleurgesteld ben na de E3 presentaties, toch AC:III en verder Tomb Raider en Darksiders II
Dat zijn de musthaves en verder vond ik deze ook nog heel interessant:
Halo 4
DmC
Watch Dog
Castlevania: LoS II
Dead Space 3
En Skyrim moet ook nog altijd een keer gekocht worden...
Edit:
Volgens mij is er niks over Half-Life, Counter Strike wel.
IGN organiseert de live stream, http://uk.ign.com/events/e3 staan de filmpjes in stukken opgebroken en overige info.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenOveral ook ingeweest, maar 2x achterelkaar in de g-force was toch wel even kut
[..]
Vetttt!Heel raar om dit aan een meisje te vragen, maar heb jij misschien een linkje naar waar ik de samenvattingen van de presentaties kan bekijken?
[..]
En waar staat FAR CRY 3???![]()
haha ik ga morgen ff checken. oh serieus? ben zelf ook niet zo heel vaak naar walibi geweest, ik denk 3x ofzo... wel chill dat er geen rijen waren! en ik heb geen idee welke de g-force is XDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenOveral ook ingeweest, maar 2x achterelkaar in de g-force was toch wel even kut
[..]
Vetttt!Heel raar om dit aan een meisje te vragen, maar heb jij misschien een linkje naar waar ik de samenvattingen van de presentaties kan bekijken?
[..]
En waar staat FAR CRY 3???![]()
Thankssssquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
IGN organiseert de live stream, http://uk.ign.com/events/e3 staan de filmpjes in stukken opgebroken en overige info.
Far Cry ... mleeh. Te chaotisch. Da's echt boemboemboem en maar hopen dat je alles op tijd neerknalt, behalve dat.. de lsd-achtige scenes... tsja. Nee. Niet mijn ding.
Een soort van rad met wagentjes die continue de hele tijd heel snel aan het draaien is over de kop.. Ik heb een filmpje gemaakt toen ik erin zat misschien dat ik die nog post.. Of misschien ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik ga morgen ff checken. oh serieus? ben zelf ook niet zo heel vaak naar walibi geweest, ik denk 3x ofzo... wel chill dat er geen rijen waren! en ik heb geen idee welke de g-force is XD
oh ik weet al welke je bedoelt! Ik ga nooit in die dingen, word al misselijk als ik ernaar kijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Een soort van rad met wagentjes die continue de hele tijd heel snel aan het draaien is over de kop.. Ik heb een filmpje gemaakt toen ik erin zat misschien dat ik die nog post.. Of misschien ook niet
WAJOW KIJK MIJN NAAMquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Vanochtend was echt klote weer, nu is het gewoon zonnig en warm. Alleen in Nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik had trouwens verwacht dat het een grijze rotdag zou zijn vandaag maar t is op zich wel fijn
Red alert 2.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
Ik heb op zoek naar nog wat leuke goedkope games.. Gewoon echt van die 'gedachten op nul en gamen'-games, die niet per se van die A-titels zijn/waren, maar wel gewoon 'leuk' zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef Lutte het volgende:
Vandaag post uit Nijmegen; decentrale selectie gehaald.
Ken je het Steam-platform al? Erg handig. Kun je games (in alle soorten en prijsklassen) downloaden en via Steam spelen. Heb je dus geen CD'tjes nodigquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
Ik heb op zoek naar nog wat leuke goedkope games.. Gewoon echt van die 'gedachten op nul en gamen'-games, die niet per se van die A-titels zijn/waren, maar wel gewoon 'leuk' zijn.
Oh wat spannendquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ayca het volgende:
Niicee, gefeliciteerd!![]()
Ik heb nog niks gehoordzou het eind mei te horen krijgen... heb maar een mailtje gestuurd maar daar ook nog geen antwoord op
Team Fortress 2 is wel leuk en gratis via steam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |