Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef fullmetal het volgende:
Grote vraag! Mag je voor een CE vak lager dan een 3 halen? Vanzelfsprekend geen eindcijfer lager dan een 3 en 5.5 reglement.
Frans ging vandaag namelijk regelrecht desastreus, gokfestijn in het kwadraat. Ik verwachtte moeilijk, maar dit was debiel.
Godzeidank. Die 5.5 haal ik wel, beta vakken gingen tussen 6 en een 8, frans was gokken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.
Nog erger, als je goed gokt, ga je door (Aka, krijg je geen doekoe)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oui Oui!
Toch jammer dat ik Frans heb laten vallen.. Heb er sinds een half jaartje heel erg veel spijt van.
Naja, je weet maar nooit hé. Misschien kom je ooit in een hotel terecht waar de receptionist weigert engels te praten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.
Behalve dat, talen zijn gewoon cool. Aldus een polyglot in spe
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...
Hoeveel talen kende ookalweer?
Nou, veel succes ermee in ieder gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.
Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.
Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.
Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.
Als het niet meer is..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wil je een Shell manager worden op zo'n booreiland. Met zo'n baan verdien je toch tonnen per jaar ofzo?
De holocaustquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef FokNederland het volgende:
Frans, wat een geluk dat ik het in de derde heb laten vallen, Fransalles wat slecht is in het leven is Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |