Dat wordt dan waarschijnlijk wel fout gerekend, zijn de regels.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef M-arijnn het volgende:
6.9 en 8.9 op Engels Zal wel een 7.2 ofzo zijn dan. Ik heb bij vraag 15 niet niet wel niet gezegd ipv onjuist onjuist juist onjuist. Denken jullie dat ze dit fout rekenen? Zou echt heel lelijk zijn
Zit nog een C in die ChCOOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Rocket3G het volgende:
Ben ik nou dom of klopt de eerste opgave in het correctievoorschrift niet?
'C6H12O6 + 4 H2O → 4 H2 + 2 CH3COO– + 2 HCO3– + 4 H+'
Voor de pijl hebben we 6 C's en na de pijl maar 4 C's....
Netjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde ging super hier, echt een wonder. Heb sowieso 50/70 punten, deel niet nagekeken of gewoon voor de zekerheid 0 punten toegekend. Wow
Na de pijl staan er ook 6, 4 bij 2 CH3COO en 2 bij HCO3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Rocket3G het volgende:
Ben ik nou dom of klopt de eerste opgave in het correctievoorschrift niet?
'C6H12O6 + 4 H2O → 4 H2 + 2 CH3COO– + 2 HCO3– + 4 H+'
Voor de pijl hebben we 6 C's en na de pijl maar 4 C's....
Ik maakte dezelfde domme fout.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Rocket3G het volgende:
ach zo... Hoe kan ik zo stom zijn geweest...
Ik moest ook even twee keer kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Rocket3G het volgende:
ach zo... Hoe kan ik zo stom zijn geweest...
Da's mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde ging super hier, echt een wonder. Heb sowieso 50/70 punten, deel niet nagekeken of gewoon voor de zekerheid 0 punten toegekend. Wow
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef v-eraax het volgende:
jeeeej, ik weet weer waarom ik scheikunde ga studeren
tussen 7,8-8,8 voor t examen. jeeez onze leraar maakte echt te moeilijke tentamens, allemaal rond de 5,5 en nu opeens dit haha.
Ben happy
Zeer netjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Destroyer94 het volgende:
Heb tussen de 8,6 en 9,6 voor SK.
Tijd voor een goede blunt en dan eco herhalen.
Fijne vakantie voor degene die al klaar zijn.
Hetzelfde hier, laatste opdracht was zo makkelijk maar ik heb daar echt dom geredeneerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Zamorak het volgende:
Hoop domme fouten bij scheikunde gemaakt, maar wel rond de 7 hoop ik.
Ik heb het zelfde gedaan... Ik snap alleen nog steeds niet waarom je niet maal 2 moet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Unsub het volgende:
Bij scheikunde, vraag 17: waarom 13 ton, en niet 26 ton?
Ze zeggen dat het aantal OH-groepen gelijk is aan het aantal moleculen azijnzuur, maar het aantal OH-groepen dat reageert is toch gelijk aan het aantal azijnzuurandrahyden, en deze vormen uit 2 moleculen azijnzuur??
Of....?
EDIT: volgens Wiki heb ik gelijk?
EDIT 2: nevermind, weer zo'n kutfout
Ik mis best veel punten bij de eerste opgave en ook die buffer vraag had ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, laatste opdracht was zo makkelijk maar ik heb daar echt dom geredeneerd. En die zuur base gedoe bij wijn heb ik sowieso 0 punten gegeven, daar heb ik echt uit mijn nek zitten lullen!
Kun je bij de informatiebalie niet zo'n tegoedbon vragen? Of staat er 'zolang de voorraad strekt' bij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef meneer_valk het volgende:
Wil ik nog even gebruik maken van de 3 halen 2 betalen bieractie bij de C1000, hebben ze alleen nog maar Bavaria en Dommelsch. Wat een kutwinkel
Jup, op = op actie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je bij de informatiebalie niet zo'n tegoedbon vragen? Of staat er 'zolang de voorraad strekt' bij?
Netjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Biologie 47/65 punten.
Cijfer tussen de 7 en 8
Aardrijkskunde 31/62 punten
Cijfer tussen de 5 en 6
Engels 43/48 punten
Cijfer tussen de 8,5 en 9,5
Nederlands 34/51 punten
Cijfer tussen de 6,5 en 7,5
Kunstvakken 49/73 punten
Cijfer tussen de 6,5 en 7,5
Geschiedenis 45/63 punten
Cijfer tussen de 6,7 en 7,7
volgens examenklacht.nl
Ik ga zo hard slagen
omdat multiple choice nooit 2 goede antwoorden heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom is bij HAVO Engels vraag 38 alleen A goed, en B niet?
Iedereen is hard aan het leren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Weer een nieuwe UI?
Trouwens, waarom is het zo stil hier de laatste tijd
Omdat B fout is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom is bij HAVO Engels vraag 38 alleen A goed, en B niet?
Ja, te gek. Op dit antwoord zat ik al te wachten.quote:
ja het is echt stil hier he laatste tijd! mis de oude tijden (vorige week)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Weer een nieuwe UI?
Trouwens, waarom is het zo stil hier de laatste tijd
"Euan Wilson of the Socionomics Institute in Gainesville, Georgia, finds that anti-drug laws in the US tend to coincide with high share prices, and legalisation with low.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat er in de tekst nergens iets staat over waarom het financieel aantrekkelijk zou zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
"Euan Wilson of the Socionomics Institute in Gainesville, Georgia, finds that anti-drug laws in the US tend to coincide with high share prices, and legalisation with low.
Comparing today’s situation with alcohol prohibition in the US between 1920 and 1933, Wilson says that just as alcohol was legalised when the economic slump reached its lowest point"
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat er in de tekst nergens iets staat over waarom het financieel aantrekkelijk zou zijn.
Na reactie van azijnzuuranhydride met cellulose, komt weer 1 molecuul azijnzuur vrij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde gedaan... Ik snap alleen nog steeds niet waarom je niet maal 2 moet doen
had ik ook gedaan, zag mn fout in de bus op de terugweg.. nu nakijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Unsub het volgende:
[..]
Na reactie van azijnzuuranhydride met cellulose, komt weer 1 molecuul azijnzuur vrij..
instinker.
meldt zich.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Unsub het volgende:
[..]
Na reactie van azijnzuuranhydride met cellulose, komt weer 1 molecuul azijnzuur vrij..
instinker.
Ik op 4,3.. maar was dus 3x zoveelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
meldt zich.
Alhoewel ik op 22 ton uitkwam?
Ik ook. 1 punt aftrek, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef dramatic het volgende:
bij vraag 2 van H2 uitgegaan. mn antwoord is dus de helft... hoeveel punten?
nice...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik ook. 1 punt aftrek, denk ik.
Vind het ook niet duidelijk gesteld. naar mijn mening is waterstof (H) iets anders dan waterstofgas (H2), maar goed, ik ben te lam om een klacht in te dienen..
Kom nu, met mijn telling, op 57 punten uit, wat betekent dat ik tussen de 7.8-8.8 zit, dus die 7.2 zou goed moeten komen
Toen ik het las dacht ik dat H2 Hoofdstuk 2 wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
nice...
altijd dat gezeik of het nu H+ is of H2. het is nooit duidelijk.
Idd, maar waterstof is per definitie H, en niet H2, al wordt met waterstof in het dagelijks gebruik wel gewoon waterstofgas (H2) bedoeld...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef dramatic het volgende:
[..]
nice...
altijd dat gezeik of het nu H+ is of H2. het is nooit duidelijk.
waarom heb ik dan tot verveling toe geleerd, Br I H en nog een paar komen altijd met zn 2e voor. god... duidelijk is het iig nooit geweest wanneer wat moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Unsub het volgende:
[..]
Idd, maar waterstof is per definitie H, en niet H2, al wordt met waterstof in het dagelijks gebruik wel gewoon waterstofgas (H2) bedoeld...
Vind het niet de duidelijkste vraag ooit
Dat is ook zo, maar ze hadden, naar mijn mening, of DIwaterstof moeten drukken, of waterstofGAS.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
[..]
waarom heb ik dan tot verveling toe geleerd, Br I H en nog een paar komen altijd met zn 2e voor. god... duidelijk is het iig nooit geweest wanneer wat moet.
Veel succes! ff eco bikkelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Dhaha het volgende:
in het slechtste geval sta ik nu op mn eindlijst twee 5en en gemiddeld een 5.9
gebaseerd op mijn eigen schattingen sta ik geen onvoldoendes en gemiddeld een 6.0
eco wordt morgen 100% zeker een onvoldoende, dus het zal erom hangen, spannont
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef Destroyer94 het volgende:
Eco bij ng/nt. Y me no common sense in 9th grade.
Succes lachmeneer!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Dhaha het volgende:
gebaseerd op mijn eigen schattingen sta ik geen onvoldoendes en gemiddeld een 6.0
Succes!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Dhaha het volgende:
Ik denk dat mijn leraar 1 punt aftrek zou doen, al lijkt het me sterk dat je het dan kloppend kan krijgen met 3:3... kloppen je minnen en plussen, je o-balans, h-balans, én c-balans?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef Maarten302 het volgende:
Hoe zit het met die eerste vraag van scheikunde? Ik heb bij de coëfficiënten die molverhouding 1:1 moesten zijn, 3 geschreven. Ik kom dan ook goed uit, alleen zijn mijn cijfers over het algemeen hoger dan in het correctiemodel.
Wordt dit ook goedgerekend of gewoon compleet fout?
Ik had hem wel kloppend met 3:3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn leraar 1 punt aftrek zou doen, al lijkt het me sterk dat je het dan kloppend kan krijgen met 3:3... kloppen je minnen en plussen, je o-balans, h-balans, én c-balans?
Als je 3:3 zou doen, heb je namelijk 6-, dus moet je 6h+ hebben.
Ik had eerst ook 3:3, maar heb dit later (alsnog fout) veranderd, omdat ik te weinig h+ had.
Tevens: Succes iedereen met eco!
ohh die heb ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Renn het volgende:
Ik had ook 3:3. Maar CH3COO- heeft 2 Cs en dus kom je daarmee op 9C ipv 6. De rest heb ik hier wel sluitend op aangepast. Elke balans klopt behalve de C-balans.
Verder heb ik ongeveer 61 punten (0 gerekend voor vraag 1 omdat het antwoordmodel dat zo suggereert). Ik hoop dat het genoeg is voor een 8.8.
Gisteren even de examens uitgeluid in de kroeg en nu heerlijk vakantie
Ik ook. Ik hoop dat ik geen punten krijg voor centrale atoom/C-balans maar wel voor O's, H's H+ en e-. Beetje lullig andersquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
ohh die heb ik over het hoofd gezien![]()
![]()
![]()
ik de 15e.. zal wel landelijk zo zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef laucas het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de uitslag te horen? Ben daar totaal niet van op de hoogte
14 juni is landelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik de 15e.. zal wel landelijk zo zijn
wel gedaan, niet moeten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik ga echt niet nakijken, ik word er alleen maar depressief van.
Vooral als ze bij economische studies nog liever enkel wisk b hebben dan economie en m&o bij elkaar. Tja, je moet aan de eisen voldoen. Of je nou een pretpakket hebt met godsdienst en twee kunstvakken of een volledig ng/nt pakket. Ze kijken naar de kwantiteit maar niet naar de kwaliteit van educatie, met dank aan de kansloze houding van de ministerie van onderwijs.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef Destroyer94 het volgende:
Eco bij ng/nt. Y me no common sense in 9th grade.
Dat is geeneens examenstofquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef Rezania het volgende:
Eco was voor vwo toch? Hoe ging het? Zaten er van die MO en MK lijnen in?
Serieus? Dat is simpel te beargumenteren, gewoon links zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef v-eraax het volgende:
[..]
Dat is geeneens examenstof
Betoog ging over progressief belastingstelsel en dan moest je kiezen of je dat wel of niet wilde.
Gaat van de tweede conrector afhangen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef v-eraax het volgende:
Pfff economie antwoorden vallen tegen zeg. Maar je weet het nooit zo goed want er staat vaak boven
'Een voorbeeld van een juist antwoord is:'
Dan kun je toch ook over iets heel anders gaan praten en het alsnog goed hebben? Want bij sommigen stond in t antwoord heel wat anders maar had ik ook echt wel iets zinnigs opgeschreven volgens mij. Gelukkig hebben wij een chille leraar
Nee, het was een vaag betoog. Je kon een standpunt innemen maar de opdracht ging over het huide progressieve belastingsstelsel en een ander stelsel waarbij het uniforme belastingspercentage 35% was. Dan moest je kiezen welke je beter vond en aangeven waarom mbt bepaalde 'beginsels'. Beetje vreemd om het uit te leggen, maar het was iig niet zo dat je een 'gewoon' betoog kon schrijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus? Dat is simpel te beargumenteren, gewoon links zijn.
Niet eens? Dat is minder. Maar dan nog klinkt het wel als een simpele betoogopdracht, ik heb ze moeilijker gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, het was een vaag betoog. Je kon een standpunt innemen maar de opdracht ging over het huide progressieve belastingsstelsel en een ander stelsel waarbij het uniforme belastingspercentage 35% was. Dan moest je kiezen welke je beter vond en aangeven waarom mbt bepaalde 'beginsels'. Beetje vreemd om het uit te leggen, maar het was iig niet zo dat je een 'gewoon' betoog kon schrijven.
Was relatief simpel ja, alleen heb ik het alsnog verkeerd gedaan, plusminus. De voordeel beginsel kon je niet eens beargumenteren, had geen flikker te maken met niks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet eens? Dat is minder. Maar dan nog klinkt het wel als een simpele betoogopdracht, ik heb ze moeilijker gezien.
Eco examens hangen toch heel erg af van de conrectors. De correctiemodellen zitten vol met 'een voorbeeld van een goed antwoord is..' en dan kun je iets totaal anders hebben, maar als het klopt is het gewoon een goed antwoord. De conrectors moeten je daar ook wel een beetje in gunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet eens? Dat is minder. Maar dan nog klinkt het wel als een simpele betoogopdracht, ik heb ze moeilijker gezien.
Mijn leraar zegt dat je altijd links moet zijn daar waar het mogelijk is, dat heeft me in ieder geval wel door mijn havo examen economie gehaald.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Eco examens hangen toch heel erg af van de conrectors. De correctiemodellen zitten vol met 'een voorbeeld van een goed antwoord is..' en dan kun je iets totaal anders hebben, maar als het klopt is het gewoon een goed antwoord. De conrectors moeten je daar ook wel een beetje in gunnen.
Dat is inderdaad makkelijker te beargumenteren en leraren gaan gauwer met je mee omdat de meeste van hen ook links is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn leraar zegt dat je altijd links moet zijn daar waar het mogelijk is, dat heeft me in ieder geval wel door mijn havo examen economie gehaald.
True that, simpeler te beargumenteren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn leraar zegt dat je altijd links moet zijn daar waar het mogelijk is, dat heeft me in ieder geval wel door mijn havo examen economie gehaald.
Vooral dat laatste is vaak waar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat is inderdaad makkelijker te beargumenteren en leraren gaan gauwer met je mee omdat de meeste van hen ook links is.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Winegummetje het volgende:
Volgens mij ben ik rechts gegaan, maar ach
Hij heeft een ander.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef Zamorak het volgende:
Etsu heeft een ban en hij kan op 11 juni jullie vragen weer beantwoorden
goed genoeg met een beetje nterm, of als het meevalt qua foutrekenen. hij heeft een ban.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef FokNederland het volgende:
He Ets waar is hij dan, ben benieuwd of hij deze goed gemaakt heeft.
Welke waren dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hij weigerde de belangen van Rezania te behartigen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hij weigerde de belangen van Rezania te behartigen
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Oh God niemand snapt humor
Maar jij weet het wel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Zamorak het volgende:
moet je aan de mods vragen, ik mag geen dingen doorgeven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
indien ze terecht zijn wordt vaak de reden gegeven.
Ik. Natuurkunde 100%.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Rezania het volgende:
Genoeg over Etsu zijn ban.
Wie denkt dat hij minstens één negen of hoger op zijn cijferlijst heeft?
Netjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik. Natuurkunde 100%.
Scheikunde en WiB bijde 50% kans.
Ja man, moest toch EK klaar zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Renn het volgende:
Een 9 overigens, geen 10.
Godver Rez, heb je nou alweer een nadere UI
Afgerond hoop ik op meerdere, niet afgerond 0quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Rezania het volgende:
Alleen natuurkunde is afgerond hoger, de rest is inderdaad met een beetje geluk 8.5/8.6quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
Afgerond hoop ik op meerdere, niet afgerond 0
Uiteraard. Ik presteer wel lekker gemiddeld, dat dan weer wel. Niet dat ik alleen maar 8.5en heb, maar gemiddeld 7.8 of hoger ga ik toch wel voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Rezania het volgende:
8,5 is natuurlijk ook gewoon een mooi cijfer.
Zoveel heb ik ongeveer voor mijn SE's, gemiddeld. Mijn CE's gaan echt niet lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Unsub het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik presteer wel lekker gemiddeld, dat dan weer wel. Niet dat ik alleen maar 8.5en heb, maar gemiddeld 7.8 of hoger ga ik toch wel voor
Goed gedaan hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Unsub het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik presteer wel lekker gemiddeld, dat dan weer wel. Niet dat ik alleen maar 8.5en heb, maar gemiddeld 7.8 of hoger ga ik toch wel voor
Thnxquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor.Dat gaat mij niet lukken op het vwo, dat weet ik nu al.
Ik. Voor engels.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Rezania het volgende:
Wiskunde D afgerond met een 9 en wiskunde B en economie zullen ook wel negens zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Rezania het volgende:
Ga econometrie doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Wiskunde D afgerond met een 9 en wiskunde B en economie zullen ook wel negens zijn
Netjes, ik ook waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Wiskunde D afgerond met een 9 en wiskunde B en economie zullen ook wel negens zijn
Ik vraag me af: Ben je gewoon geniaal, of alleen op eco/wis gebied geniaal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Heb me een maand geleden ingeschreven voor econometrie.
Ik heb echt zo'n medelijden met die gozer. Wauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Bij ons is er een gast die sowieso een 10 gaat halen op z'n diploma voor natuurkunde.
We hadden een aantal momenten waarop we een bonus konden krijgen voor de examens, was in totaal 1,5 punt ofzo.. maar bij hem was er een probleem: Hij stond al op alle examens een 9,5+ dus het kon nergens bij opgeteld worden, dus hebben ze die bonuspunten maar over alle examens verspreid, met als gevolg: Op zijn SE een 10,0 gemiddeld. (Ipv anders een 9,8 gemiddeld ofzo)
Alleen ging zijn natuurkunde CE niet bepaald goed.. Hij had namelijk ergens een eenheid verkeerd opgeschreven xD
Hahaha, drie 8en voor engels, scheikunde en natuurkunde. Bio en nederlands een 7 en frans wordt een 6 of 7. Wiskunde is wel mijn sterkere kant, al zou ik mijzelf niet beschrijven al geniaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af: Ben je gewoon geniaal, of alleen op eco/wis gebied geniaal?
Ik heb echt zo veel respect voor zulke mensen. Vaak hebben die mensen echt zo'n doel in hun hoofd, bijvoorbeeld dat ze al van jongs af aan een bepaalde studie wilden doen en bewust kiezen voor 'de moeilijke weg' er naar toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n medelijden met die gozer. Wauw.Nee maar even serieus, ik ken 'un knaap die zes jaar lang heeft GEKNOKT op het vwo. Hij deed sowieso 6 dagen in de week al zijn huiswerk, hield alles bij, leerde voor elke toets minimaal een week van tevoren in de onderbouw en voor elke toetsweek minimaal een maand van tevoren zodat hij zeker wist dat hij zou slagen. Cijfers? Op een paar leervakken na die relatief weinig inzicht nodig hebben (aardrijkskunde/geschiedenis etc.) haalde hij alleen maar vijfjes en zesjes. Voor rekenvakken als m&o leerde hij nog harder en presteerde hij het tóch om drieën te halen. Dat vind ik echt verschrikkelijk om te aanschouwen, omdat hij die cijfers gewoon niet verdient.
Punt is dat hij z'n studie (iets wat hij van jongs af aan wilde doen) ook gewoon met een havo diploma had kunnen doen, maar zijn ouders hebben hem hard gepusht en gedwongen om vwo te blijven doen. De afgelopen zes jaar zijn een hel geweest voor hem. Als hij nou niet slaagt ga ik het oprecht zielig vinden, omdat hij volgend jaar dan nog steeds vwo doet, terwijl hij vorig jaar al had kunnen beginnen met zijn studie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb echt zo veel respect voor zulke mensen. Vaak hebben die mensen echt zo'n doel in hun hoofd, bijvoorbeeld dat ze al van jongs af aan een bepaalde studie wilden doen en bewust kiezen voor 'de moeilijke weg' er naar toe.
Ik vind het veel knapper en bewonderenswaardiger als zo iemand z'n diploma haalt, dan wanneer iemand summa cum laude z'n diploma haalt zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.
Kijken hoeveel mensen nu denken dat je een norm van 9,0 bedoelt, ipv je eindcijfer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef FokNederland het volgende:
Het zit erin voor drie vakken: Engels, Wiskunde en M&O. Bij Engels moet de norm dan 1,1 zijn, wiskunde 1,0 en M&O 1,0. Waarschijnlijk is een van deze examens wel minimaal die norm dus 9,0.
Ok.. das wel erg zielig idd... Het is waarschijnlijk niet je vriend ofzo, maar weet school ervan? Misschien zou je anders het ze kunnen vertellen, zodat zij met die jongen kunnen praten over misschien staatsexamen HAVO te doen deze zomer als hij zakt.. misschien kan hij dan alsnog in september met z'n HBO beginnen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Punt is dat hij z'n studie (iets wat hij van jongs af aan wilde doen) ook gewoon met een havo diploma had kunnen doen, maar zijn ouders hebben hem hard gepusht en gedwongen om vwo te blijven doen. De afgelopen zes jaar zijn een hel geweest voor hem. Als hij nou niet slaagt ga ik het oprecht zielig vinden, omdat hij volgend jaar dan nog steeds vwo doet, terwijl hij vorig jaar al had kunnen beginnen met zijn studie.
Als 'ie zakt zal ik 't wel aan 'm voorleggen. Thanks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ok.. das wel erg zielig idd... Het is waarschijnlijk niet je vriend ofzo, maar weet school ervan? Misschien zou je anders het ze kunnen vertellen, zodat zij met die jongen kunnen praten over misschien staatsexamen HAVO te doen deze zomer als hij zakt.. misschien kan hij dan alsnog in september met z'n HBO beginnen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Destroyer94 het volgende:
Ik ga denk ik scheikunde, latijn en Engels met een 9 afsluiten. wiB en Nederlands met een 8. Eco een 7 of 8. Duits(hopelijk) en natuurkunde een 6. Herkansing natuurkunde wss.
Edit; en bio een 7.
Niet een half uur over een tekst doen, want het zijn 41 vragen. Als je iets niet snapt jammer dan overslaan, anders mis je er op het eind 3 doordat je er 8 minuten over na zit te denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Iemand nog bazentips voor Frans?
Geen bijdehante opmerkingen svp.
BETEEEEEER!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:33 schreef doppawoppa het volgende:
Voor de mensen met Duits. Levende Talen heeft vier verslagen over het examen op hun site geplaatst. We worden toch wel enigszins door die mafketels gesteund.![]()
http://www.levendetalen.n(...)ord=9999&groups=VLLT
watquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef zoodan het volgende:
Heeuij ik ga frans een 10 halen denk ik, mijn 2 gemaakte proefexamens allebei een 10
Die vond ik juist heel makkelijk..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Baalhaar het volgende:
Economie ging gisteren nog wel prima. Alleen die 2 vragen over Indonesië en Maleisië man, dafuq
Bon!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:30 schreef ColdShoulder het volgende:
Nog een examen te gaan, en dan vakantie! En Frans is een van m´n beste vakken, dus dat gaat goed komen
We hadden gister met wat klasgenoten de vakantie gevierd, met de hele avond onbeperkt bier op een iets te leuk terras.. Ben nu nog aan het nagenietenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Lutte het volgende:
Vanmiddag afsluitende barbecue met de combimentorklas.Mezelf alleen nog ff naar het rijk der levenden krijgen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Unsub het volgende:
[..]
We hadden gister met wat klasgenoten de vakantie gevierd, met de hele avond onbeperkt bier op een iets te leuk terras.. Ben nu nog aan het nagenieten
Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef fullmetal het volgende:
Grote vraag! Mag je voor een CE vak lager dan een 3 halen? Vanzelfsprekend geen eindcijfer lager dan een 3 en 5.5 reglement.
Frans ging vandaag namelijk regelrecht desastreus, gokfestijn in het kwadraat. Ik verwachtte moeilijk, maar dit was debiel.
Godzeidank. Die 5.5 haal ik wel, beta vakken gingen tussen 6 en een 8, frans was gokken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.
Nog erger, als je goed gokt, ga je door (Aka, krijg je geen doekoe)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oui Oui!
Toch jammer dat ik Frans heb laten vallen.. Heb er sinds een half jaartje heel erg veel spijt van.
Naja, je weet maar nooit hé. Misschien kom je ooit in een hotel terecht waar de receptionist weigert engels te praten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.
Behalve dat, talen zijn gewoon cool. Aldus een polyglot in spe
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...
Hoeveel talen kende ookalweer?
Nou, veel succes ermee in ieder gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.
Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.
Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.
Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.
Als het niet meer is..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wil je een Shell manager worden op zo'n booreiland. Met zo'n baan verdien je toch tonnen per jaar ofzo?
De holocaustquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef FokNederland het volgende:
Frans, wat een geluk dat ik het in de derde heb laten vallen, Fransalles wat slecht is in het leven is Frans.
Ik heb ernaar gekeken en het lijkt mij heel saai, gevaarlijk en geïsoleerd werk met regelmatig spanningen op de werkvloer. Je verslijt jaren van je leven op zo'n booreiland. Dan ben je wel rijk en kun je het rustig aan doen enzo, maar dan vraag je je toch ergens op je sterfbed af wat je nou eigenlijk hebt gedaan. Je hebt in je jongere jaren alleen maar gestudeerd om vervolgens een slaaf voor geld te worden. Waar de meeste mensen plezier maken in het leven, heb jij hard gewerkt en geld verdiend om je in een later stadium van je leven te verlekkeren aan het materialisme, en dan vraag je je toch ergens af of je nou al die tijd daadwerkelijk hebt geleefd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Als het niet meer is..
Maar ja, lijkt me echt geniaal.
Nee, kwam doordat Hitler boos was op het verdrag van versailles, dat niet alleen werd opgesteld door Frankrijk, maar ook door andere landen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef Winegummetje het volgende:
Kwam omdat Frankrijk in de 1e wereldoorlog Duitsland verslagen had
Nee, ik heb mijn feest al geplandquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zeker weten dat ze zakken? Ik twijfel nog een beetje..
Ja maar dus ook Frankrijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, kwam doordat Hitler boos was op het verdrag van versailles, dat niet alleen werd opgesteld door Frankrijk, maar ook door andere landen.
Ik zag zo'n manager baan meer voor me in de zin van: Manager ván de booreilanden in een bepaald gebied. Bepalen wat er verbeterd moet worden, waar er nieuwe gebouwd worden, hoe dat gedaan moet worden, bezig houden met de technologie erachter. Niet.. werken óp het booreiland zelf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekeken en het lijkt mij heel saai, gevaarlijk en geïsoleerd werk met regelmatig spanningen op de werkvloer. Je verslijt jaren van je leven op zo'n booreiland. Dan ben je wel rijk en kun je het rustig aan doen enzo, maar dan vraag je je toch ergens op je sterfbed af wat je nou eigenlijk hebt gedaan. Je hebt in je jongere jaren alleen maar gestudeerd om vervolgens een slaaf voor geld te worden. Waar de meeste mensen plezier maken in het leven, heb jij hard gewerkt en geld verdiend om je in een later stadium van je leven te verlekkeren aan het materialisme, en dan vraag je je toch ergens af of je nou al die tijd daadwerkelijk hebt geleefd.
Dat is mijn visie op zo'n baan.
Daarnaast is over 42 jaar de olie op. Voor die tijd zal er nog wel een oliecrisis optreden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekeken en het lijkt mij heel saai, gevaarlijk en geïsoleerd werk met regelmatig spanningen op de werkvloer. Je verslijt jaren van je leven op zo'n booreiland. Dan ben je wel rijk en kun je het rustig aan doen enzo, maar dan vraag je je toch ergens op je sterfbed af wat je nou eigenlijk hebt gedaan. Je hebt in je jongere jaren alleen maar gestudeerd om vervolgens een slaaf voor geld te worden. Waar de meeste mensen plezier maken in het leven, heb jij hard gewerkt en geld verdiend om je in een later stadium van je leven te verlekkeren aan het materialisme, en dan vraag je je toch ergens af of je nou al die tijd daadwerkelijk hebt geleefd.
Dat is mijn visie op zo'n baan.
Oh, wil je zo iemand worden. Nee, ik heb gekeken naar het werk op zo'n booreiland zelf, en dáár rollen de centjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zag zo'n manager baan meer voor me in de zin van: Manager ván de booreilanden in een bepaald gebied. Bepalen wat er verbeterd moet worden, waar er nieuwe gebouwd worden, hoe dat gedaan moet worden, bezig houden met de technologie erachter. Niet.. werken óp het booreiland zelf.
Shit, je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja, maar de stelling 'alles wat slecht is in het leven is Frans', is hiermee dus weerlegd.
Het verdient idd echt bélachelijk goed, maar dan vooral het arbeid op de platformen. Iemand met een MBO opleiding kan daar zo voor 2 week óp - 3 week af - 2 week op etc. zo'n 4000-5000 euro mee verdienen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Oh, wil je zo iemand worden. Nee, ik heb gekeken naar het werk op zo'n booreiland zelf, en dáár rollen de centjes
Nou, dan heb je dertig jaar gewerkt. In die dertig jaar heb je ruim voldoende verdiend hoor. Maar volgens mij kun je nu beter de biobrandstofindustrie in gaan stappen. Maakt echt een opmars.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Daarnaast is over 42 jaar de olie op. Voor die tijd zal er nog wel een oliecrisis optreden.
Zo'n oliecrisis is verschrikkelijk voor iedereen, behalve de olieindustrie. Die verdienen dan heeeeel erg veel aan een tonnetje olie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dertig jaar gewerkt. In die dertig jaar heb je ruim voldoende verdiend hoor. Maar volgens mij kun je nu beter de biobrandstofindustrie in gaan stappen. Maakt echt een opmars.
Dat is inderdaad zo. Maar of je nou echt gelukkig word door dat wereldje... ik weet 't nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zo'n oliecrisis is verschrikkelijk voor iedereen, behalve de olieindustrie. Die verdienen dan heeeeel erg veel aan een tonnetje olie.Als je er voor zorgt dat je dan in een toppositie zit... man.. de bonussen...
Edit: De top verdient veel. Op gegeven moment doeken ze gewoon alles op en steken ze het geld in eigen zak. Scheit wat er met de onderlaag gebeurt... Verschrikkelijk wereldje eigenlijk.
Je kunt een oliecrisis van twee kanten bekijken. Zoiets kan ook echt rampzalig zijn voor de topmensen, hoor. Een tijdje terug wilde euro 95 hier de twee euro per liter aan gaan tikken, en toen is men massaal gaan demonstreren door niet te gaan tanken (op een willekeurige dag). De oliemaatschappijen merkten dit meteen en verlaagden de prijzen onmiddellijk. Op dit moment betaal je 1,80 per litertje. Dus, als er een oliecrisis komt zullen de prijzen gigantisch de lucht in schieten. Alleen de rijkste bitches kunnen privévervoer dan nog betalen. Stel je voor dat mensen in China massaal stoppen met tanken omdat de olieprijzen te hoog zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zo'n oliecrisis is verschrikkelijk voor iedereen, behalve de olieindustrie. Die verdienen dan heeeeel erg veel aan een tonnetje olie.Als je er voor zorgt dat je dan in een toppositie zit... man.. de bonussen...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar of je nou echt gelukkig word door dat wereldje... ik weet 't niet
Die gasten daar boven in hun penthouse kantoren houden die prijzen sowieso véél te hoog. Die gasten hebben een hele batterij economische mensjes achter zich om er voor te zorgen dat zij zo veel mogelijk geld binnen krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je kunt een oliecrisis van twee kanten bekijken. Zoiets kan ook echt rampzalig zijn voor de topmensen, hoor. Een tijdje terug wilde euro 95 hier de twee euro per liter aan gaan tikken, en toen is men massaal gaan demonstreren door niet te gaan tanken (op een willekeurige dag). De oliemaatschappijen merkten dit meteen en verlaagden de prijzen onmiddellijk. Op dit moment betaal je 1,80 per litertje. Dus, als er een oliecrisis komt zullen de prijzen gigantisch de lucht in schieten. Alleen de rijkste bitches kunnen privévervoer dan nog betalen. Stel je voor dat mensen in China massaal stoppen met tanken omdat de olieprijzen te hoog zijn.
Wat zou jij dan doen, met een monopolistische positie op een schaars goed? 't Kan ze niets schelen. Wat ze met dat geld doen ook, gouden badkamers, gouden auto's, HELE EILANDEN MAKEN.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Die gasten daar boven in hun penthouse kantoren houden die prijzen sowieso véél te hoog. Die gasten hebben een hele batterij economische mensjes achter zich om er voor te zorgen dat zij zo veel mogelijk geld binnen krijgen.
Ach.. die gasten hebben dan alsnog genoeg geld over om nog véle generaties in dezelfde luxe te kunnen leven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen, met een monopolistische positie op een schaars goed? 't Kan ze niets schelen. Wat ze met dat geld doen ook, gouden badkamers, gouden auto's, HELE EILANDEN MAKEN.Dubai bijvoorbeeld, prachtige miljardeninvestering.
Maar wanneer er een oliecrisis komt, denk ik eigenlijk dat die oliesjeiks een behoorlijk probleem hebben hoor. Mensen stoppen met tanken, mensen kopen geen nieuwe auto en prefereren openbaar vervoer, de aandelenmarkt (oliemaatschappijen/autofabrikanten) stort in, mensen worden werkloos. Zo krijg je een dominoeffect wat de hele wereldeconomie om zeep helpt, dus ook die sjeiks want hun bedrijf is een stuk minder waard geworden, VEEL minder mensen kunnen nog olie betalen etc. etc.
Wat als er hyperinflatie optreedt vanwege de wereldeconomische crisis? Dan kunnen ze nog hoogstens een kebab gaan kopen met hun vermogen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ach.. die gasten hebben dan alsnog genoeg geld over om nog véle generaties in dezelfde luxe te kunnen leven.
Oeh. Klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef meneer_valk het volgende:
Ik word gewoon medisch specialist. Schijnt ook best aardig te verdienen
Ik word gewoon je collegaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef meneer_valk het volgende:
Zij hebben dan tenminste genoeg geld om iets qua eten te kopen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat als er hyperinflatie optreedt vanwege de wereldeconomische crisis? Dan kunnen ze nog hoogstens een kebab gaan kopen met hun vermogen.
Ik word pooierquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef meneer_valk het volgende:
Klopt, maar aangezien het voor mij wel mijn droombaan is denk ik niet dat ik daar moeite mee zal krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh. Klopt.(Ook) lange dagen, though.
Hoi toekomstig collegaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ik word gewoon je collega
En getver, André Hazes op de radio.
ja maar is nog niet officieel, maar sws is dit mijn harde kern, jwz mattiequote:
Zo rollen wequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Shit, je hebt me net in het andere topic als bitch geronseld
Heey, psssst: http://www.weeronline.nl/Afrika/Egypte/Sharm-el-Sheikh/4951741quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Winegummetje het volgende:
Uhu, uhu, wrijf het er maar in dat jij lekker in Egypte aan het zwembad ligt terwijl wij hier in de kou en regen zitten. Van je collega's moet je het hebben hoor..
Dat ga ik zo doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef meneer_valk het volgende:
Het is trouwens zo'n heerlijk gevoel om je koffer dicht te maken de avond voor je op vakantie gaat
Ach, hij wordt toch gewurgd door een mummie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Winegummetje het volgende:
Screw you. Ik ga hier lekker in de sloot tussen de kikkers liggen, veul beter!
Ah, dat maakt alles een stuk beter. Maak ik ook weer meer kans bij de decentrale selectie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ach, hij wordt toch gewurgd door een mummie.
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaagquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ah, dat maakt alles een stuk beter. Maak ik ook weer meer kans bij de decentrale selectie.
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaag
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.
Ja maar die mensen nemen plekken in van de plekken geselecteerd voor de decentrale selectie. Owee als jij net die ene persoon bent die ervoor zorgt dat ik buiten de boot valquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaag
Tssk, niet een slimme pooier?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.
Vanaf dit jaar niet meer. Mensen die met een 8+ binnen komen gaan vanaf dit jaar van de plekken v/d centrale loting af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja maar die mensen nemen plekken in van de plekken geselecteerd voor de decentrale selectie. Owee als jij net die ene persoon bent die ervoor zorgt dat ik buiten de boot val
Comma niet, komma wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef jaren80 het volgende:
Hebben jullie ook tot achter de comma uitgerekend wat voor cijfers jullie nodig hebben om te slagen ?
Oh, dat wist ik niet. Dat is wel mooi nieuws. Thanksquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar niet meer. Mensen die met een 8+ binnen komen gaan vanaf dit jaar van de plekken v/d centrale loting af.
Edit: daarom is de kans dat je (als je al in de tweede ronde zit) geselecteerd wordt best groot. Er vallen er nog ongeveer 100 af, maar daar zitten ook nog mensen bij die zakken, cum laude slagen of gewoon afhaken bij (al lijkt dat laatste me niet zo waarschijnlijk)
11 - je SE cijfer? Lijkt me niet ontzettend veel werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef jaren80 het volgende:
Hebben jullie ook tot achter de comma uitgerekend wat voor cijfers jullie nodig hebben om te slagen ?
Awhquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mijn SE cijfers zijn relatief hoog hoor, 7,5-7,8 gemiddeld ofzo, maar mijn CE's willen niet.
quote:
Daarom ben ik echt met een heel chill gevoel de CE's ingegaan. De kans dat je binnenkomt is aardig groot nu. Welke lotingsklasse denk jij in uit te komen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dat is wel mooi nieuws. Thanks
Maar dan heb je geen 5,5 gemiddeld voor je CE.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
11 - je SE cijfer? Lijkt me niet ontzettend veel werk
Ik hoop B, maar mijn CE's gingen wat minder. Dus het zal wel C wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Daarom ben ik echt met een heel chill gevoel de CE's ingegaan. De kans dat je binnenkomt is aardig groot nu. Welke lotingsklasse denk jij in uit te komen?
Hebben ze daar eigenlijk nog hun excuses voor aangeboden? Want als je er dus zelf niet achteraan gegaan was, was je nu niet door geweest toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
En ik kreeg pas vlak voor mijn examens te horen dat ik toch door was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |