Netjes, ik ook waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Wiskunde D afgerond met een 9 en wiskunde B en economie zullen ook wel negens zijn
Ik vraag me af: Ben je gewoon geniaal, of alleen op eco/wis gebied geniaal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef UchihaItachi het volgende:
[..]
Heb me een maand geleden ingeschreven voor econometrie.
Ik heb echt zo'n medelijden met die gozer. Wauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Bij ons is er een gast die sowieso een 10 gaat halen op z'n diploma voor natuurkunde.
We hadden een aantal momenten waarop we een bonus konden krijgen voor de examens, was in totaal 1,5 punt ofzo.. maar bij hem was er een probleem: Hij stond al op alle examens een 9,5+ dus het kon nergens bij opgeteld worden, dus hebben ze die bonuspunten maar over alle examens verspreid, met als gevolg: Op zijn SE een 10,0 gemiddeld. (Ipv anders een 9,8 gemiddeld ofzo)
Alleen ging zijn natuurkunde CE niet bepaald goed.. Hij had namelijk ergens een eenheid verkeerd opgeschreven xD
Hahaha, drie 8en voor engels, scheikunde en natuurkunde. Bio en nederlands een 7 en frans wordt een 6 of 7. Wiskunde is wel mijn sterkere kant, al zou ik mijzelf niet beschrijven al geniaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vraag me af: Ben je gewoon geniaal, of alleen op eco/wis gebied geniaal?
Ik heb echt zo veel respect voor zulke mensen. Vaak hebben die mensen echt zo'n doel in hun hoofd, bijvoorbeeld dat ze al van jongs af aan een bepaalde studie wilden doen en bewust kiezen voor 'de moeilijke weg' er naar toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n medelijden met die gozer. Wauw.Nee maar even serieus, ik ken 'un knaap die zes jaar lang heeft GEKNOKT op het vwo. Hij deed sowieso 6 dagen in de week al zijn huiswerk, hield alles bij, leerde voor elke toets minimaal een week van tevoren in de onderbouw en voor elke toetsweek minimaal een maand van tevoren zodat hij zeker wist dat hij zou slagen. Cijfers? Op een paar leervakken na die relatief weinig inzicht nodig hebben (aardrijkskunde/geschiedenis etc.) haalde hij alleen maar vijfjes en zesjes. Voor rekenvakken als m&o leerde hij nog harder en presteerde hij het tóch om drieën te halen. Dat vind ik echt verschrikkelijk om te aanschouwen, omdat hij die cijfers gewoon niet verdient.
Punt is dat hij z'n studie (iets wat hij van jongs af aan wilde doen) ook gewoon met een havo diploma had kunnen doen, maar zijn ouders hebben hem hard gepusht en gedwongen om vwo te blijven doen. De afgelopen zes jaar zijn een hel geweest voor hem. Als hij nou niet slaagt ga ik het oprecht zielig vinden, omdat hij volgend jaar dan nog steeds vwo doet, terwijl hij vorig jaar al had kunnen beginnen met zijn studie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb echt zo veel respect voor zulke mensen. Vaak hebben die mensen echt zo'n doel in hun hoofd, bijvoorbeeld dat ze al van jongs af aan een bepaalde studie wilden doen en bewust kiezen voor 'de moeilijke weg' er naar toe.
Ik vind het veel knapper en bewonderenswaardiger als zo iemand z'n diploma haalt, dan wanneer iemand summa cum laude z'n diploma haalt zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.
Kijken hoeveel mensen nu denken dat je een norm van 9,0 bedoelt, ipv je eindcijfer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef FokNederland het volgende:
Het zit erin voor drie vakken: Engels, Wiskunde en M&O. Bij Engels moet de norm dan 1,1 zijn, wiskunde 1,0 en M&O 1,0. Waarschijnlijk is een van deze examens wel minimaal die norm dus 9,0.
Ok.. das wel erg zielig idd... Het is waarschijnlijk niet je vriend ofzo, maar weet school ervan? Misschien zou je anders het ze kunnen vertellen, zodat zij met die jongen kunnen praten over misschien staatsexamen HAVO te doen deze zomer als hij zakt.. misschien kan hij dan alsnog in september met z'n HBO beginnen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Punt is dat hij z'n studie (iets wat hij van jongs af aan wilde doen) ook gewoon met een havo diploma had kunnen doen, maar zijn ouders hebben hem hard gepusht en gedwongen om vwo te blijven doen. De afgelopen zes jaar zijn een hel geweest voor hem. Als hij nou niet slaagt ga ik het oprecht zielig vinden, omdat hij volgend jaar dan nog steeds vwo doet, terwijl hij vorig jaar al had kunnen beginnen met zijn studie.
Als 'ie zakt zal ik 't wel aan 'm voorleggen. Thanks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ok.. das wel erg zielig idd... Het is waarschijnlijk niet je vriend ofzo, maar weet school ervan? Misschien zou je anders het ze kunnen vertellen, zodat zij met die jongen kunnen praten over misschien staatsexamen HAVO te doen deze zomer als hij zakt.. misschien kan hij dan alsnog in september met z'n HBO beginnen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Destroyer94 het volgende:
Ik ga denk ik scheikunde, latijn en Engels met een 9 afsluiten. wiB en Nederlands met een 8. Eco een 7 of 8. Duits(hopelijk) en natuurkunde een 6. Herkansing natuurkunde wss.
Edit; en bio een 7.
Niet een half uur over een tekst doen, want het zijn 41 vragen. Als je iets niet snapt jammer dan overslaan, anders mis je er op het eind 3 doordat je er 8 minuten over na zit te denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Iemand nog bazentips voor Frans?
Geen bijdehante opmerkingen svp.
BETEEEEEER!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:33 schreef doppawoppa het volgende:
Voor de mensen met Duits. Levende Talen heeft vier verslagen over het examen op hun site geplaatst. We worden toch wel enigszins door die mafketels gesteund.![]()
http://www.levendetalen.n(...)ord=9999&groups=VLLT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |