abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112279991
DIT LAND...
____________!!! :') :') :') :')
.
.
.
.
;(
Ik haat frans.
.
pi_112280561

:r
pi_112281346
Oui Oui!

Toch jammer dat ik Frans heb laten vallen.. Heb er sinds een half jaartje heel erg veel spijt van.
pi_112281509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oui Oui!

Toch jammer dat ik Frans heb laten vallen.. Heb er sinds een half jaartje heel erg veel spijt van.
Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
pi_112281673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Stel jezelf voor over tien jaar, in hoeverre zou jij dan iets kunnen hebben aan Frans?
Naja, je weet maar nooit hé. Misschien kom je ooit in een hotel terecht waar de receptionist weigert engels te praten. :')
.
pi_112281734
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.

Behalve dat, talen zijn gewoon cool. Aldus een polyglot in spe
pi_112281762
Nooit naar Frankrijk op vakantie? :D
pi_112281862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Veel! Ik ambieer namelijk wel een super internationale carrière. Voor Shell ofzo werken.. paar jaartjes hier, paar jaartjes daar. Dan is het echt heel erg handig om veel talen te spreken.

Behalve dat, talen zijn gewoon cool. Aldus een polyglot in spe
Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...

Hoeveel talen kende ookalweer? :D
.
pi_112282166
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Vincent. het volgende:

[..]

Klinkt als een mooie toekomst! Maar toch, zijn er tegenwoordig echt nog mensen die geen engels spreken? En al helemaal over 10 jaar...

Hoeveel talen kende ookalweer? :D
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.

Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.

Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.

Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste 25ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.

22/23 is bij nader inzien toch een beetje optimistisch :')
pi_112282505
Wil je een Shell manager worden op zo'n booreiland. Met zo'n baan verdien je toch tonnen per jaar ofzo?

_O-
pi_112282558
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.

Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.

Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.

Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.
Nou, veel succes ermee in ieder geval :P Ik heb al moeite met basis woordjes onthouden voor Frans... parce que fuck frans
.
pi_112282644
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wil je een Shell manager worden op zo'n booreiland. Met zo'n baan verdien je toch tonnen per jaar ofzo?

_O-
Als het niet meer is.. :')

Maar ja, lijkt me echt geniaal.
pi_112282684
Knap hoor :D
pi_112283201
Frans, wat een geluk dat ik het in de derde heb laten vallen, Frans :') alles wat slecht is in het leven is Frans.
pi_112283307
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef FokNederland het volgende:
Frans, wat een geluk dat ik het in de derde heb laten vallen, Frans :') alles wat slecht is in het leven is Frans.
De holocaust
pi_112283523
Kwam omdat Frankrijk in de 1e wereldoorlog Duitsland verslagen had :D
pi_112283525
Zijn er hier ook mensen die zeker weten dat ze zakken? Ik twijfel nog een beetje..
pi_112283543
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Als het niet meer is.. :')

Maar ja, lijkt me echt geniaal.
Ik heb ernaar gekeken en het lijkt mij heel saai, gevaarlijk en geïsoleerd werk met regelmatig spanningen op de werkvloer. Je verslijt jaren van je leven op zo'n booreiland. Dan ben je wel rijk en kun je het rustig aan doen enzo, maar dan vraag je je toch ergens op je sterfbed af wat je nou eigenlijk hebt gedaan. Je hebt in je jongere jaren alleen maar gestudeerd om vervolgens een slaaf voor geld te worden. Waar de meeste mensen plezier maken in het leven, heb jij hard gewerkt en geld verdiend om je in een later stadium van je leven te verlekkeren aan het materialisme, en dan vraag je je toch ergens af of je nou al die tijd daadwerkelijk hebt geleefd.

Dat is mijn visie op zo'n baan.
pi_112283593
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef Winegummetje het volgende:
Kwam omdat Frankrijk in de 1e wereldoorlog Duitsland verslagen had :D
Nee, kwam doordat Hitler boos was op het verdrag van versailles, dat niet alleen werd opgesteld door Frankrijk, maar ook door andere landen.
pi_112283630
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zeker weten dat ze zakken? Ik twijfel nog een beetje..
Nee, ik heb mijn feest al gepland :D De vraag is alleen met welke cijfers ik slaag, want loting.
pi_112283654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nee, kwam doordat Hitler boos was op het verdrag van versailles, dat niet alleen werd opgesteld door Frankrijk, maar ook door andere landen.
Ja maar dus ook Frankrijk O-)
pi_112283708
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:30 schreef Winegummetje het volgende:

[..]

Ja maar dus ook Frankrijk O-)
Ja, maar de stelling 'alles wat slecht is in het leven is Frans', is hiermee dus weerlegd. ~O>
pi_112283765
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik heb ernaar gekeken en het lijkt mij heel saai, gevaarlijk en geïsoleerd werk met regelmatig spanningen op de werkvloer. Je verslijt jaren van je leven op zo'n booreiland. Dan ben je wel rijk en kun je het rustig aan doen enzo, maar dan vraag je je toch ergens op je sterfbed af wat je nou eigenlijk hebt gedaan. Je hebt in je jongere jaren alleen maar gestudeerd om vervolgens een slaaf voor geld te worden. Waar de meeste mensen plezier maken in het leven, heb jij hard gewerkt en geld verdiend om je in een later stadium van je leven te verlekkeren aan het materialisme, en dan vraag je je toch ergens af of je nou al die tijd daadwerkelijk hebt geleefd.

Ik zag zo'n manager baan meer voor me in de zin van: Manager ván de booreilanden in een bepaald gebied. Bepalen wat er verbeterd moet worden, waar er nieuwe gebouwd worden, hoe dat gedaan moet worden, bezig houden met de technologie erachter. Niet.. werken óp het booreiland zelf.
pi_112283813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Daarnaast is over 42 jaar de olie op. Voor die tijd zal er nog wel een oliecrisis optreden. :P
.
pi_112283842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik zag zo'n manager baan meer voor me in de zin van: Manager ván de booreilanden in een bepaald gebied. Bepalen wat er verbeterd moet worden, waar er nieuwe gebouwd worden, hoe dat gedaan moet worden, bezig houden met de technologie erachter. Niet.. werken óp het booreiland zelf.
Oh, wil je zo iemand worden. Nee, ik heb gekeken naar het werk op zo'n booreiland zelf, en dáár rollen de centjes :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')