watquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef zoodan het volgende:
Heeuij ik ga frans een 10 halen denk ik, mijn 2 gemaakte proefexamens allebei een 10
Die vond ik juist heel makkelijk..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Baalhaar het volgende:
Economie ging gisteren nog wel prima. Alleen die 2 vragen over Indonesië en Maleisië man, dafuq
Bon!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:30 schreef ColdShoulder het volgende:
Nog een examen te gaan, en dan vakantie! En Frans is een van m´n beste vakken, dus dat gaat goed komen
We hadden gister met wat klasgenoten de vakantie gevierd, met de hele avond onbeperkt bier op een iets te leuk terras.. Ben nu nog aan het nagenietenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Lutte het volgende:
Vanmiddag afsluitende barbecue met de combimentorklas.Mezelf alleen nog ff naar het rijk der levenden krijgen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Unsub het volgende:
[..]
We hadden gister met wat klasgenoten de vakantie gevierd, met de hele avond onbeperkt bier op een iets te leuk terras.. Ben nu nog aan het nagenieten
Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef fullmetal het volgende:
Grote vraag! Mag je voor een CE vak lager dan een 3 halen? Vanzelfsprekend geen eindcijfer lager dan een 3 en 5.5 reglement.
Frans ging vandaag namelijk regelrecht desastreus, gokfestijn in het kwadraat. Ik verwachtte moeilijk, maar dit was debiel.
Godzeidank. Die 5.5 haal ik wel, beta vakken gingen tussen 6 en een 8, frans was gokken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je mag een drie of lager voor een CE halen, zolang je gemiddelde inderdaad maar 5,5 is.
Nog erger, als je goed gokt, ga je door (Aka, krijg je geen doekoe)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef BjornVendi1993 het volgende:
Frans is net de staatsloterij joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |