Heey, psssst: http://www.weeronline.nl/Afrika/Egypte/Sharm-el-Sheikh/4951741quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Winegummetje het volgende:
Uhu, uhu, wrijf het er maar in dat jij lekker in Egypte aan het zwembad ligt terwijl wij hier in de kou en regen zitten. Van je collega's moet je het hebben hoor..
Dat ga ik zo doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef meneer_valk het volgende:
Het is trouwens zo'n heerlijk gevoel om je koffer dicht te maken de avond voor je op vakantie gaat
Ach, hij wordt toch gewurgd door een mummie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Winegummetje het volgende:
Screw you. Ik ga hier lekker in de sloot tussen de kikkers liggen, veul beter!
Ah, dat maakt alles een stuk beter. Maak ik ook weer meer kans bij de decentrale selectie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ach, hij wordt toch gewurgd door een mummie.
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaagquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ah, dat maakt alles een stuk beter. Maak ik ook weer meer kans bij de decentrale selectie.
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaag
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.
Ja maar die mensen nemen plekken in van de plekken geselecteerd voor de decentrale selectie. Owee als jij net die ene persoon bent die ervoor zorgt dat ik buiten de boot valquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat maak je sowieso want 95% kans dat ik cum laude slaag
Tssk, niet een slimme pooier?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik niet tijdvak II inhoef.
Vanaf dit jaar niet meer. Mensen die met een 8+ binnen komen gaan vanaf dit jaar van de plekken v/d centrale loting af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja maar die mensen nemen plekken in van de plekken geselecteerd voor de decentrale selectie. Owee als jij net die ene persoon bent die ervoor zorgt dat ik buiten de boot val
Comma niet, komma wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef jaren80 het volgende:
Hebben jullie ook tot achter de comma uitgerekend wat voor cijfers jullie nodig hebben om te slagen ?
Oh, dat wist ik niet. Dat is wel mooi nieuws. Thanksquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar niet meer. Mensen die met een 8+ binnen komen gaan vanaf dit jaar van de plekken v/d centrale loting af.
Edit: daarom is de kans dat je (als je al in de tweede ronde zit) geselecteerd wordt best groot. Er vallen er nog ongeveer 100 af, maar daar zitten ook nog mensen bij die zakken, cum laude slagen of gewoon afhaken bij (al lijkt dat laatste me niet zo waarschijnlijk)
11 - je SE cijfer? Lijkt me niet ontzettend veel werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef jaren80 het volgende:
Hebben jullie ook tot achter de comma uitgerekend wat voor cijfers jullie nodig hebben om te slagen ?
Awhquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mijn SE cijfers zijn relatief hoog hoor, 7,5-7,8 gemiddeld ofzo, maar mijn CE's willen niet.
quote:
Daarom ben ik echt met een heel chill gevoel de CE's ingegaan. De kans dat je binnenkomt is aardig groot nu. Welke lotingsklasse denk jij in uit te komen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dat is wel mooi nieuws. Thanks
Maar dan heb je geen 5,5 gemiddeld voor je CE.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
11 - je SE cijfer? Lijkt me niet ontzettend veel werk
Ik hoop B, maar mijn CE's gingen wat minder. Dus het zal wel C wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Daarom ben ik echt met een heel chill gevoel de CE's ingegaan. De kans dat je binnenkomt is aardig groot nu. Welke lotingsklasse denk jij in uit te komen?
Hebben ze daar eigenlijk nog hun excuses voor aangeboden? Want als je er dus zelf niet achteraan gegaan was, was je nu niet door geweest toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
En ik kreeg pas vlak voor mijn examens te horen dat ik toch door was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |