Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
“If you have fear of some pain or suffering, you should examine whether there is anything you can do about it. If you can, there is no need to worry about it; if you cannot do anything, then there is also no need to worry.” ~ Dalai Lama
Nu is het tijd voor bier.
Dat is wel belangrijk afleiding. Gewoon lekker vakantie houden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hier
Chill, Schnitzels essen ja! Ik ga morgen met mijn maten naar het oosten des lands.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen met m'n zus tot woensdag naar Berlijn. Even weg uit die examengedachten hier
En als je herexamen hebt heb je geen boeken meer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef FokNederland het volgende:
Morgen boeken inleveren en Eindexamen gala
Ik stel voor dat we gewoon net als bij Vegaburger je hele ware ik gaan achterhalen zodat ik je meteen herken als ik je zie.quote:
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als je herexamen hebt heb je geen boeken meer?
Jaloersquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2
Lukt je toch nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gewoon net als bij Vegaburger je hele ware ik gaan achterhalen zodat ik je meteen herken als ik je zie.
Wat ga je studeren trouwens?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar ik slaag for sure laagste cijfer met N-norm 0,0 is een 7,2
Je eigen leraar zal het sowieso goed rekenen. De tweede conrector moet op aandringen van jouw leraar er wel in meegaan, hoor, anders is het de meest verzuurde, trieste persoon ooit. Het is vrij duidelijk dat de samenvatting de laatste vraag is, en dat die samenvating daar dan ook bij hoort. Wat examineren ze nou, hoe goed je een opgave kunt nummeren, of hoe goed je een samenvatting kunt schrijven bij Nederlands?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Iemand vroeg dat, en nu weet ik niet of ik dat heb gedaan, maar bij SE ook niet gedaan en niet eens naar gekeken.
Maar dus er is een mogelijkheid dat het gewoon 0 punten is voor de samenvatting is?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je eigen leraar zal het sowieso goed rekenen. De tweede conrector moet op aandringen van jouw leraar er wel in meegaan, hoor, anders is het de meest verzuurde, trieste persoon ooit. Het is vrij duidelijk dat de samenvatting de laatste vraag is, en dat die samenvating daar dan ook bij hoort. Wat examineren ze nou, hoe goed je een opgave kunt nummeren, of hoe goed je een samenvatting kunt schrijven bij Nederlands?
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarjaquote:
Ja als je alles fout hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maar dus er is een mogelijkheid dat het gewoon 0 punten is voor de samenvatting?
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarja
Wel over na gedacht, maar had mijzelf al ingeschreven voor accountancy en heb geen zin om nog een extra taal te leren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vwo in een jaartje doen?
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saaiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook nog over getwijfeld.. Geen idee meer waarom ik dat op een gegeven moment niet meer wilde, maarja
Hm ja mijn harde faal in M&O heeft misschien wel aangetoond dat dit niks voor mij is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wel hoor.Jaarrekeningen, balansen, kasstromen, resultatenrekeningen, liquiditeitsrekeningen, bah, niets voor mij.
Nee, leuk! M&O tussen de 8,2 en 9,6 dus komt wel goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saai
Ik heb ook gefaald in M&O en ga bedrijfskunde doen. (quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja mijn harde faal in M&O heeft misschien wel aangetoond dat dit niks voor mij is.
Is dit niet zo'n privéschool? Ik was trouwens bij fiscaal recht in Groningen; dat leek me ineens ook enorm saaiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik was naar de open dag van nyenrode. Maar vond het ongelofelijk saai
Doet mijn zus ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ook gefaald in M&O en ga bedrijfskunde doen. ()
Ja, ik weet dat een deel ervan boekhouden is, dan neem ik maar voor lief.
Geef 'm nou geen minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef FokNederland het volgende:
Waarom eigenlijk met je zus naar Berlijn en niet met ouders/vrienden?
Ouders moeten werken en vader zou sowieso geen zin hebben. Voor mijn vrienden is zoiets niks, nogal veel op hun ouders aangewezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef FokNederland het volgende:
Waarom eigenlijk met je zus naar Berlijn en niet met ouders/vrienden?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Geef 'm nou geen minderwaardigheidscomplex
Nou als ik zak zit ik echt de hele tijd met een kutgevoel ben ik bang..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
3 maanden vakantie, life's goooooood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |