Je mist de optie "ja maar toch herkansing"quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Mooie poll gemaakt door mij natuurlijk.
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt onder herkansing, anders kun je Ja, maar toch herkansing en Nee, maar toch herkansing toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je mist de optie "ja maar toch herkansing"
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaWat zijn je punten ongeveer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Half Nederland zowat toch
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat zijn je punten ongeveer dan?
Zie poll.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef jaren80 het volgende:
[..]
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.
Als je loting hebt wel, ik heb geen loting (accountancy) dus is herkansing niet nodig, eindig waarschijnlijk toch met alleen 8en en 9en op mijn cijferlijst.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Heb je wel een punt, staat toch weer wat mooier als je ooit je diploma moet laten zien bij een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:
Ned: 3.5
M&O: 2,9 ()
Ges: geen idee, hopelijk een 6
WiA: 6.4 ofzo
AK: geen idee, hopelijk een 6
Duits: 5.7
Engels 5.6
Eco: 5.0
Dus ik zat een beetje te rekenen en als ik met Ned en M&O te streng gereken heb ik misschien met extra punten en n-term voor beide een 4 kan halen. Dit betekent dat ik op m'n zes andere vakken een 6 minimaal moet halen. Dan zou ik gemiddeld een 5.5 staan.
Het is dus ff afwachten
Nee ik ben na maandag en dinsdag (resp. ned en m&o) verschrikkelijk depressief geworden en toen dacht ik echt al van: dit is zo slecht; ik ga zakken. Echt met zo'n kutgevoel voor ges en wis (waar ik normaliter slechte cijfers op oefenCE's haalde) moeten lerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.quote:Hebben ze daar eigenlijk nog hun excuses voor aangeboden? Want als je er dus zelf niet achteraan gegaan was, was je nu niet door geweest toch?
Haha, mooi verhaal. Hopen dat je doorgaat dan, dan zie ik je volgend jaar op de uni welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.
"Hallo, met blabla van universiteit Maastricht. Ik bel voor het telefonische contact van de decentrale selectie."
"Oh, hallo, blabla. Heeft u een momentje? Ik pak even mijn papieren erbij."
"Nou, ik denk dat dat niet eens nodig is. Ik heb nog eens goed naar je portfolio gekeken."
*hart gaat sneller kloppen.*
"En volgens het schema had je bij het eerste onderdeel 0 punten. Dit leek me nogal vreemd want naar mijn inziens had je behoorlijke goede punten daar. Ik ben erachter gegaan en blijkbaar had je daar meer punten en heeft de computer het verkeerd gelezen. Er stond namelijk een klein kruisje en dat heeft de computer als 0 punten opgevat. Door deze punten heb je wel genoeg punten om door te gaan."
*zin om te gillen!*
"En we willen je graag uitnodigen voor een de 2e ronde van de decentrale selectie. Ons excuses voor dat het zo gelopen is en we hopen dat we het zo hebben goedgemaakt."
"Blabla"
Opgehangen.
MAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Iedereen in huis lag al te slapen
Als het goed is wel. Ik denk met de n-term van duits gemiddeld op een 7 uit te komen, en met de n-term van eco ook op een 7. Dan zou ik (als ik verder minstens zessen heb) op ned en m&o een 5 komen te staan. Dit kan ik dan met eco en duits compenseren. Daarnaast heb ik nog een combinatiecijfer van een 7.quote:
Ja precies, dit is exact de reden waarom ik kapte na het nakijken van Nederlands.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ben na maandag en dinsdag (resp. ned en m&o) verschrikkelijk depressief geworden en toen dacht ik echt al van: dit is zo slecht; ik ga zakken. Echt met zo'n kutgevoel voor ges en wis (waar ik normaliter slechte cijfers op oefenCE's haalde) moeten leren
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.
"Hallo, met blabla van universiteit Maastricht. Ik bel voor het telefonische contact van de decentrale selectie."
"Oh, hallo, blabla. Heeft u een momentje? Ik pak even mijn papieren erbij."
"Nou, ik denk dat dat niet eens nodig is. Ik heb nog eens goed naar je portfolio gekeken."
*hart gaat sneller kloppen.*
"En volgens het schema had je bij het eerste onderdeel 0 punten. Dit leek me nogal vreemd want naar mijn inziens had je behoorlijke goede punten daar. Ik ben erachter gegaan en blijkbaar had je daar meer punten en heeft de computer het verkeerd gelezen. Er stond namelijk een klein kruisje en dat heeft de computer als 0 punten opgevat. Door deze punten heb je wel genoeg punten om door te gaan."
*zin om te gillen!*
"En we willen je graag uitnodigen voor een de 2e ronde van de decentrale selectie. Ons excuses voor dat het zo gelopen is en we hopen dat we het zo hebben goedgemaakt."
"Blabla"
Opgehangen.
MAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Iedereen in huis lag al te slapen
Maak hem nou niet gek johquote:
Jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Gewoon heel hard meneer Valk roepen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Haha, mooi verhaal. Hopen dat je doorgaat dan, dan zie ik je volgend jaar op de uni wel
Hmm, het is natuurlijk geen verloren zaak, maar ik kan me zo voorstellen dat je met de wetenschap dat je goede cijfers moet halen niet erg ontspannen de eindexamens inging/ingaatquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Ik denk met de n-term van duits gemiddeld op een 7 uit te komen, en met de n-term van eco ook op een 7. Dan zou ik (als ik verder minstens zessen heb) op ned en m&o een 5 komen te staan. Dit kan ik dan met eco en duits compenseren. Daarnaast heb ik nog een combinatiecijfer van een 7.
Ik denk dat als er ergens een namenlijst te vinden zal zijn dat je me er wel uit zult halenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Gewoon heel hard meneer Valk roepen?
“If you have fear of some pain or suffering, you should examine whether there is anything you can do about it. If you can, there is no need to worry about it; if you cannot do anything, then there is also no need to worry.” ~ Dalai Lamaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Maarja hangt dus inderdaad van de n-termen af en of ik meer punten verdien dan ik nu heb nagekeken, en misschien verlies ik wel punten voor dingen die ik meende goed te hebben.
Helse weken.
Dat zou wel erg triest zijn. Volgens mij heb ik dat ook niet gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef FokNederland het volgende:
Even vraagje hier; als je bij Nederlands het vraagnummer van de samenvatting vergeet voor de kantlijn te zetten, wordt je samenvatting dan niet nagekeken?
Nou ik ging er juist wel ontspannend in, omdat mijn gemiddelde SE-cijfers varieerden van 6.5 tot 7.9.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Hmm, het is natuurlijk geen verloren zaak, maar ik kan me zo voorstellen dat je met de wetenschap dat je goede cijfers moet halen niet erg ontspannen de eindexamens inging/ingaat
Cartman Valk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik denk dat als er ergens een namenlijst te vinden zal zijn dat je me er wel uit zult halen
Iemand vroeg dat, en nu weet ik niet of ik dat heb gedaan, maar bij SE ook niet gedaan en niet eens naar gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn. Volgens mij heb ik dat ook niet gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |