Ja, onder de brug in Amsterdam die ene, neem je jonko's mee half 9 er wezen. Ik zorg wel voor drank.quote:
Boeken inleveren? En als iemand dan een her heeft?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef M-arijnn het volgende:
Jammer dat ik op mijn school geen Spaans of Russisch kon kiezen, leek me stuk vetter dan Duits. Net m'n boeken & kluis sleutel ingeleverd dus is officieel klaar nu, jeeej
Ja zou ik ook niet doen hoor! Het maakt ook niet het verschil in gaan studeren of nog een jaar middelbare, en hey je had een onvoldoende dus de stof beheerste je toch al!quote:
Alles al weggebracht pastte perfect in een Eastpack tas, gewoon zo'n standaard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Boeken inleveren was altijd zo'n gedoeik had altijd zo'n gigantische hoeveelheid die dan verpakt moest achterop de fiets wat echt een compleet instabiele constructie was.
Ik voelde me echt zo'n fietsdude in india
[ afbeelding ]
Maar dan met schoolboeken
No offence, maar heb je dan niet weinig boeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:38 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Alles al weggebracht pastte perfect in een Eastpack tas, gewoon zo'n standaard.
Past er bij mij ook wel in denk ik, minimum aan vakken, twee vakken hoef ik de boeken niet van in te leveren (M&O en economie), Latijn ook denk ik, Engels hebben we geen boeken van. Denk dat het wel lukt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
No offence, maar heb je dan niet weinig boeken?
Hier: 5x wiskunde 2x geschiedenis 1x NL 4x Economie 4x M&O 2x AK 1x CKV.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:55 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Past er bij mij ook wel in denk ik, minimum aan vakken, twee vakken hoef ik de boeken niet van in te leveren (M&O en economie), Latijn ook denk ik, Engels hebben we geen boeken van. Denk dat het wel lukt.
Ik heb geen Engels boeken, waar heb je het over? Heb voor Engels wel minimaal 8,0quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:06 schreef Blistering het volgende:
Die engelse boeken had je nog wel ff mogen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |