Welke games worden het? Is Half-Life3 er al? Is er sowieso een spel van Valve, naast misschien Counter Strike?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
De conclusie na dag 1:
Ik ga geld (laat staan tijd) tekort komen.
Hoewel in aardig teleurgesteld ben na de E3 presentaties, toch AC:III en verder Tomb Raider en Darksiders IIquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Welke games worden het? Is Half-Life3 er al? Is er sowieso een spel van Valve, naast misschien Counter Strike?
* dramatic heeft nog niks gevolgd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef metanite het volgende:
Half Life 3 komt toch niet meer, omdat die voice actor dood is? Volgende week vrijdag Diablo III kopen (als ik geslaagd ben dan) cadeautje voor mijzelf xD
Ja, maar mijn HDD ging naar de kloten voordat ik ver kwam, daarna heb ik hem nooit meer geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dark Souls al geprobeerd? Echt... Dark Souls
Dark Souls is in het begin klote. Geef het een uurtje of 15 en probeer je over de constante angst om wéér een nieuwe onbekende ruimte binnen te gaan, heen te zetten.. en dan is het echt een geweldig spel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar mijn HDD ging naar de kloten voordat ik ver kwam, daarna heb ik hem nooit meer geprobeerd.Misschien in de zomervakantie weer even proberen.
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hmm ik ga wel ff checken dan!
veel plezier in walibi!
Vetttt!quote:
En waar staat FAR CRY 3???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoewel in aardig teleurgesteld ben na de E3 presentaties, toch AC:III en verder Tomb Raider en Darksiders II
Dat zijn de musthaves en verder vond ik deze ook nog heel interessant:
Halo 4
DmC
Watch Dog
Castlevania: LoS II
Dead Space 3
En Skyrim moet ook nog altijd een keer gekocht worden...
Edit:
Volgens mij is er niks over Half-Life, Counter Strike wel.
IGN organiseert de live stream, http://uk.ign.com/events/e3 staan de filmpjes in stukken opgebroken en overige info.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenOveral ook ingeweest, maar 2x achterelkaar in de g-force was toch wel even kut
[..]
Vetttt!Heel raar om dit aan een meisje te vragen, maar heb jij misschien een linkje naar waar ik de samenvattingen van de presentaties kan bekijken?
[..]
En waar staat FAR CRY 3???![]()
haha ik ga morgen ff checken. oh serieus? ben zelf ook niet zo heel vaak naar walibi geweest, ik denk 3x ofzo... wel chill dat er geen rijen waren! en ik heb geen idee welke de g-force is XDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En is het gelukt? Walibi was tof trouwens, was mijn eerste keer. Nergens rijen, kon overal zo doorlopenOveral ook ingeweest, maar 2x achterelkaar in de g-force was toch wel even kut
[..]
Vetttt!Heel raar om dit aan een meisje te vragen, maar heb jij misschien een linkje naar waar ik de samenvattingen van de presentaties kan bekijken?
[..]
En waar staat FAR CRY 3???![]()
Thankssssquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
IGN organiseert de live stream, http://uk.ign.com/events/e3 staan de filmpjes in stukken opgebroken en overige info.
Far Cry ... mleeh. Te chaotisch. Da's echt boemboemboem en maar hopen dat je alles op tijd neerknalt, behalve dat.. de lsd-achtige scenes... tsja. Nee. Niet mijn ding.
Een soort van rad met wagentjes die continue de hele tijd heel snel aan het draaien is over de kop.. Ik heb een filmpje gemaakt toen ik erin zat misschien dat ik die nog post.. Of misschien ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha ik ga morgen ff checken. oh serieus? ben zelf ook niet zo heel vaak naar walibi geweest, ik denk 3x ofzo... wel chill dat er geen rijen waren! en ik heb geen idee welke de g-force is XD
oh ik weet al welke je bedoelt! Ik ga nooit in die dingen, word al misselijk als ik ernaar kijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Een soort van rad met wagentjes die continue de hele tijd heel snel aan het draaien is over de kop.. Ik heb een filmpje gemaakt toen ik erin zat misschien dat ik die nog post.. Of misschien ook niet
WAJOW KIJK MIJN NAAMquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Vanochtend was echt klote weer, nu is het gewoon zonnig en warm. Alleen in Nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik had trouwens verwacht dat het een grijze rotdag zou zijn vandaag maar t is op zich wel fijn
Red alert 2.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
Ik heb op zoek naar nog wat leuke goedkope games.. Gewoon echt van die 'gedachten op nul en gamen'-games, die niet per se van die A-titels zijn/waren, maar wel gewoon 'leuk' zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef Lutte het volgende:
Vandaag post uit Nijmegen; decentrale selectie gehaald.
Ken je het Steam-platform al? Erg handig. Kun je games (in alle soorten en prijsklassen) downloaden en via Steam spelen. Heb je dus geen CD'tjes nodigquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
Ik heb op zoek naar nog wat leuke goedkope games.. Gewoon echt van die 'gedachten op nul en gamen'-games, die niet per se van die A-titels zijn/waren, maar wel gewoon 'leuk' zijn.
Oh wat spannendquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ayca het volgende:
Niicee, gefeliciteerd!![]()
Ik heb nog niks gehoordzou het eind mei te horen krijgen... heb maar een mailtje gestuurd maar daar ook nog geen antwoord op
Team Fortress 2 is wel leuk en gratis via steam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Voor de mede-gamers:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |