Echt waar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ging om half 6 weg om te trainen en ik kwam half 9 thuis en ze waren nog bezig.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zet 'm aan, dacht dat het 15-15 stond. Maar dat waren de games
Ow.quote:
21.20 uur denk ik.quote:
Kan iemand me uitleggen waarom ze op Chatrier geen verlichting hebben?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef chufi het volgende:
Maar goed 5,5 uur is niks .. Ik werk ook 8 uur per dag voor mn werk en dat 5 dagen in de week ... Zij hoogstens 3 dagen of zo
Als hij op achterstand komt in zijn eigen game, lurkt hij er nog 3 aces achteraan. Ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Alovenac het volgende:
Toch krijg ik zo het vermoeden dat Isner snel gaat bezwijken, die kan niet meer.
Maar goed 5,5 uur is niks .. Ik werk ook 8 uur per dag voor mn werk en dat 5 dagen in de week ... Zij hoogstens 3 dagen of zo
quote:
quote:
quote:
Bedankt allen.quote:
toch zijn records leukerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt allen.
Wel jammer als ze zouden moesten stoppen. Het liefst zie je zo'n marathon partij in 1x achter elkaar. Dan is het echt een uitputtingsslag.
Omdat Fransen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen waarom ze op Chatrier geen verlichting hebben?
Ik zie hem al een hele tijd gewoon lekker tanken en wachten op het moment, ook met de service.quote:
Iemand moet hem wel gaan vertellen dat hij nog maar 15 minuutjes vandaag heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik zie hem al een hele tijd gewoon lekker tanken en wachten op het moment, ook met de service.
Mijn commentaar zei zojuist dat er nog 40 minuten daglicht waren...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iemand moet hem wel gaan vertellen dat hij nog maar 15 minuutjes vandaag heeft.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
PHM wel fit voor iemand die zo lang er uit heeft gelegen.
Pff Franse dopinghondquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
PHM wel fit voor iemand die zo lang er uit heeft gelegen.
En wat komt er daarna, nachtlicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn commentaar zei zojuist dat er nog 40 minuten daglicht waren...
Haha, ja maar ik denk dat hem dat ook niet echt verkeerd uitkomt. Mathieu fitter en Isner veel te veel fouten vandaag om te kunnen breaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iemand moet hem wel gaan vertellen dat hij nog maar 15 minuutjes vandaag heeft.
Die van mij zei dat ze waarschijnlijk maar tot half 10 door gingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn commentaar zei zojuist dat er nog 40 minuten daglicht waren...
Speelt al weer een tijdje, toch? Alleen op kermisniveau... Maar dat heeft met fitheid niks te makenquote:
Tegen Mahut toen ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Isner ziet er het minst fit uit op dit moment.
quote:Roland Garros@rolandgarros
Longest match in #RolandGarros history Clement v Santoro in 2004 1st round. Six hours & 33 minutes played over 2 days. #RG12
de bakker had toen ook zware eerste ronde, met 16-14quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat na die marathonpartij op Wimbledon twee jaar geleden Isner in de ronde erna verloor van Thiemo de Bakker.... times have changed
Nu gebeurde dat een beetje met Rus tegen Razzano.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat na die marathonpartij op Wimbledon twee jaar geleden Isner in de ronde erna verloor van Thiemo de Bakker.... times have changed
quote:
En die verloor weer van...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Goede timingquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
15-30. Ik heb maar wat geld ingezet op Mathieu, opdat er nog enige vreugde verbonden is aan een overwinning van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |