Die van mij zei dat ze waarschijnlijk maar tot half 10 door gingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn commentaar zei zojuist dat er nog 40 minuten daglicht waren...
Speelt al weer een tijdje, toch? Alleen op kermisniveau... Maar dat heeft met fitheid niks te makenquote:
Tegen Mahut toen ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Isner ziet er het minst fit uit op dit moment.
quote:Roland Garros@rolandgarros
Longest match in #RolandGarros history Clement v Santoro in 2004 1st round. Six hours & 33 minutes played over 2 days. #RG12
de bakker had toen ook zware eerste ronde, met 16-14quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat na die marathonpartij op Wimbledon twee jaar geleden Isner in de ronde erna verloor van Thiemo de Bakker.... times have changed
Nu gebeurde dat een beetje met Rus tegen Razzano.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik was trouwens vergeten dat na die marathonpartij op Wimbledon twee jaar geleden Isner in de ronde erna verloor van Thiemo de Bakker.... times have changed
quote:
En die verloor weer van...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Goede timingquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
15-30. Ik heb maar wat geld ingezet op Mathieu, opdat er nog enige vreugde verbonden is aan een overwinning van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |