Ik be n tegen de Fransmanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Wat een partij dit.Voor wie zijn jullie?
quote:
Isner natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Isner, alleen al voor het publiekquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Isner.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
fegalund zei dat die partij daar niet op was?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:54 schreef XL het volgende:
Publikum wird jetzt unfair, aldus de duitse eurosport
en geen motoriek meerquote:
quote:
Ze schakelen nu weer naar wat - goe op een bijbaantjequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
fegalund zei dat die partij daar niet op was?
Hebben jullie m'n grap wel gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me leuk als er een keer een artikel wordt geschreven over Mathieus liefde voor het tennis dat 'Mathieus Passion' heet.
Ik ging om half 6 weg om te trainen en ik kwam half 9 thuis en ze waren nog bezig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd al aan de gang sinds ik thuiskwam om een uur of 4 ....
Dat zou kunnen kloppen want hij duurt al vijfenhalf uur.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd al aan de gang sinds ik thuiskwam om een uur of 4 ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |