Jouw mening telt niet, alleen die van McNulty.quote:
Doe ik vanavond wel, zit nu nog op m'n werk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef ChesterPerry het volgende:
En dat postertje moet worden veranderd?
Hier had ik zelfs nog overheen gelezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Beter bannen ze je weer.. je doet toch niks goed.
Nu hoor je het eens van een ander Geo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, alleen die van McNulty.
Brutale Brabander.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu hoor je het eens van een ander Geo.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Maar toch 2x quoten, iemand is gekweeeeheeetst.![]()
Link die shit Negroquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
JRE right now! All evening, yeah.. BITCHES.
Jonge, goede vrienden doen verbaal sparen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ach ja, je staat bovenin m'n lijst met FOK!-vriendjes dus ik had wat meer steun van je verwacht
Diep van binnen juichen we allemaal voor Ajax alleen de meeste komen er al voor uitquote:
Klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diep van binnen juichen we allemaal als Ajax verliest.
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jonge, goede vrienden doen verbaal sparen.![]()
Bij mij ben je 12e![]()
Ze zeggen dat Geo4kant helemaal niet zo leuk is als Geo3 ..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt
Jij bent 11de, maar Geo3kant staat op 3
In die tijd waren er nog blanke Amerikaanse toppers in de UFC, tijden vervliegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Geo4kant helemaal niet zo leuk is als Geo3 ..what went wrong.
BlackDNA brother, ain't none better.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In die tijd waren er nog blanke Amerikaanse toppers in de UFC, tijden vervliegen.
Ik was ff bang dat ze ook al in MMA zou gaan beginnen, of beter gezegd aan UFC zou gaan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joan Franka? Die gaat haar pijlen ergens anders op richten.
Hmm.. goede exposure voor beide, JDS spreekt nu ook beter Engels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos and Velasquez to coach UFC Live 2 starting in September
TUF Live 2 neem ik aan. Is de klasse ook al bekend?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos and Velasquez to coach UFC Live 2 starting in September
ja, dat had dana gezegd tijdens the presser,daarna mag Cees het proberen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef rumiii het volgende:
Dat betekent ook meteen JDS vs Velasquez 2 toch?
Hele goede zaak!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos and Velasquez to coach TUF Live 2 starting in September
Wel een saaie coaches koppel. JDS is liev en Cain is vrij low key.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Be the best Ultimate Predictor or die trying.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga niet teveel nadenken over deze picks, onze nieuwe TUP-winnaar is toch al bekend
Ik las het ook toenstraks.. vind het jammer dat hij stopt maar ik vind het wel begrijpelijk.quote:
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!quote:Justin Lawrence vs. John Cofer
Puur omdat Lawrence een vreemde vogel is..
Max Holloway vs. Pat Schilling
Submission?
Jonathan Brookins vs. Charles Oliveira
Ik hoop op Brookins, maar Oliveira is zoals we ondertussen allemaal weten een leip submission mannetje..
Mike Chiesa vs. Al Iaquina
Niet zo moeilijk lijkt me..
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Ellenberger zal de decision wel pakken.. maar ik hoop natuurlijk op onze Hitman!!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:58 schreef Paxlie het volgende:
Mike Chiesa vs. Al Iaquinta
Justin Lawrence vs. John Cofer
Dat betekent dus ook dat het gevecht pas eind november / december plaatsvindquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
80% scorenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!
Ik kijk geen TUF, want vind daar werkelijk geen fluit aan, dus dat zijn random gokjes. Verder Oliveira omdat die me wat gevaarlijker lijkt. Tot slot Ellenberger. Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Kampmann. Ik denk dat Ellenberger overall sterker is, nu maar hopen dat hij niet gassed.quote:Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Wat maakt jou zo speciaal dat je een custom moet krijgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!
Ik vrees er dus een beetje voor dat hij die stap nooit zal kunnen maken. Zijn grondwerk is natuurlijk wel goed, maar staand vind ik hem toch magertjes. Zijn striking is niet zo best en ik denk niet dat hij die grotere jongens wel naar de grond kan krijgen, hij is wat dat betreft volgens mij gewoon niet explosief genoeg. Wel een gave gozer trouwens!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb de laatste 4 keer gezegd dat Struve ging verliezen en zie het resultaat. Hij zal ooit die stap naar de top moeten maken dus big foot zou mooi zijn.
Ik weet wel zeker dat ik hem nooit voor de titel zal zien vechten. Zo mager is hij niet hoor dat valt nog reuze meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vrees er dus een beetje voor dat hij die stap nooit zal kunnen maken. Zijn grondwerk is natuurlijk wel goed, maar staand vind ik hem toch magertjes. Zijn striking is niet zo best en ik denk niet dat hij die grotere jongens wel naar de grond kan krijgen, hij is wat dat betreft volgens mij gewoon niet explosief genoeg. Wel een gave gozer trouwens!
Ik heb slechtere en betere fruityloops muziek gehoord.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Micheal "The Count" Bisping doet ook aan DJ-en.
Mike Bisping May 26th 2012 by Mike Bisping
Ik hoop juist dat Nog wint volgende maand zodat we Nogueira - Struve krijgen! Beide heren durven voor een all out war te gaan en daarnaast zijn ze altijd aan het aanvallen als het op een grondgevecht aankomt! Geen Lay and Pray BS, maar echte technische grondgevechten zou deze HW match up moeten opleveren. Ik ben benieuwd hoe Struve het doet tegen een all round geweldenaar als Big Nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik zie struve al een hele tijd graag tegen Kongo de ring instappen.
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik hem nooit voor de titel zal zien vechten. Zo mager is hij niet hoor dat valt nog reuze mee
Jij bent niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.
hij had al een titleshot and we all watch it explode!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij bent niet goed
Welke odds krijg ik om hier tegen te wedden?
Zeg me a.u.b. dat je nu loopt te trollen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.
Time will tell!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg me a.u.b. dat je nu loopt te trollen.
Plus, Dana heeft al gezegd dat Cees na zijn suspension weer gelijk voor de titel gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had al een titleshot and we all watch it explode!
klopt, maar ik geloof het pas ik hem in the cage zie staan, hij moet nog een paar ufc en NSAC dopingtesten doorstaan, daar zou het best mis kunnen gaan of een blessure of weer een rechtszaak........quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plus, Dana heeft al gezegd dat Cees na zijn suspension weer gelijk voor de titel gaan.
Hij moet gewoon even met die Angel gaan pratenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, maar ik geloof het pas ik hem in the cage zie staan, hij moet nog een paar ufc en NSAC dopingtesten doorstaan, daar zou het best mis kunnen gaan of een blessure of weer een rechtszaak........
Het is bijna zeker dat hij meteen voor de titel mag vechten gezien zijn status. Hij is de enige echte #1 contender in de HW divisie met alles wat hij heeft gewonnen de afgelopen jaren. Grootste smet op zijn blazoen zijn natuurlijk de knietjes tegen Cro Cop :p..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk dat Cees eerst nog wel voor een #1 contender spot moet vechten, sowieso om fans te winnen en daarmee het titelgevecht te promoten.
Tenzij er op dat moment helemaal geen goeie contender zal zijn.
Ik denk niet dat de UFC dat gaat doen. Hij is nu nog lekker te promoten. Lange winstreak, tig belts. Een verloren partij in de UFC (i.c.m. met PED fiasco) en de magie is er dan wel af bij Uberreem. Gewoon gelijk voor de Champ neerzetten en vet cashen met de ppv.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk dat Cees eerst nog wel voor een #1 contender spot moet vechten, sowieso om fans te winnen en daarmee het titelgevecht te promoten.
Tenzij er op dat moment helemaal geen goeie contender zal zijn.
ze kunnen niet anders, ze hebben dit jaar tig uitval om diverse redenen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de UFC dat gaat doen. Hij is nu nog lekker te promoten. Lange winstreak, tig belts. Een verloren partij in de UFC (i.c.m. met PED fiasco) en de magie is er dan wel af bij Uberreem. Gewoon gelijk voor de Champ neerzetten en vet cashen met de ppv.
Geef odds!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had al een titleshot and we all watch it explode!
Lees net dat shogun, de partij heeft afgewezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Hooidraad het volgende:
Als Teixeira wint dan knalt hij omhoog in de rankings, wat een goede zaak zou zijn.
JBJ heeft wat challengers nodig.
Reden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lees net dat shogun, de partij heeft afgewezen
Flauw van 'm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lees net dat shogun, de partij heeft afgewezen
geen grote naam, als hij wint zegt het niemand wat, verliest hij, daalt zijn stock aanzienlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Reden?
Wil niet tegen een Brazilliaan vechten? Wil een betere (hogere rank) tegenstander?
Nog wat gewed/wat ga je doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ben benieuwd of Martin de R1/2 onslaught van Juggernaught kan overleven, daarna is hij gassed en pakt Kampmann R3-5
Inderdaad, 1-3-0 (1) in zijn laatste 5 fights tegenover de 16 fight winning streak van Teixeira.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ja want Thiago Silva was zo'n super ster wou je zeggen
tja, ask shogunquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ja want Thiago Silva was zo'n super ster wou je zeggen
Aia feel like.. he no gootte name for mie, i fightte big name fightHUR.. i donne wanna fight brazilioen too sjoe now.quote:
Diep van binnen wil je gewoon een Braziliaan zijn. Geef maar toe.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aia feel like.. he no gootte name for mie, i fightte big name fightHUR.. i donne wanna fight brazilioen too sjoe now.
Altijd al arm op willen groeien in de favella's en mij elke dag druk maken of er wel iets te eten is en of ik vandaag niet dood geschoten word.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Diep van binnen wil je gewoon een Braziliaan zijn. Geef maar toe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef Hooidraad het volgende:
Laten we Joe Silva'tje gaan spelen. Rashad? Gustaf?
Niet dus, dan Gustaf of een rematch tegen Little Nog.twitter:FrontRowBrian twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 19:59:18From source close to situation, it's highly unlikely Rashad Evans would take a fight
Shogun on July 21st. Targeting a return later on reageer retweet
De pracht des levens zit in de kleine dingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd al arm op willen groeien in de favella's en mij elke dag druk maken of er wel iets te eten is en of ik vandaag niet dood geschoten word.![]()
En natuurlijk BJJ doen vanaf kleins af aan
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
Jammer van Antonio Silva, was eigenlijk meteen over nadat z'n gezicht open lag. Struve deed het een stuk beter tegen Johnson dan die Pat Barry op 5 mei.
Haha ja, en hem nog bijna laten tappen met een americana zeker xDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?
Waarom stap je in de ring als je geen schijn van kans hebt, was wel verrast door Nelson dacht dat die makkelijk zou verliezen (met dat lijf en dat kapsel + een baard).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we dit weer.. het kijk-mij-dom-posten-uurtje van Nober.
Ja, 25 euro.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?
dude had odds van 4.7, ik had er ook geld opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?
Nober gaat voor de roid looksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom stap je in de ring als je geen schijn van kans hebt, was wel verrast door Nelson dacht dat die makkelijk zou verliezen (met dat lijf en dat kapsel + een baard).
Zou me niet verbazen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Zou de UFC de slachtoffers van hun eigen testbeleid eruit halen met een blessure ipv met een positive test, gewoon om de sport niet verder te beschadigen?
Interessant punt. Ik vraag me af hoe transparant dat beleid gaat worden. Of wordt het meer een wassen neus om iedereen koest te houden. De UFC heeft er ook geen baat bij als een GSP vlak voor een event betrapt zou worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Zou de UFC de slachtoffers van hun eigen testbeleid eruit halen met een blessure ipv met een positive test, gewoon om de sport niet verder te beschadigen?
4.85 zelfsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dude had odds van 4.7, ik had er ook geld op
Nou ik zag die Herman en die Nelson toen dacht ik al te weten wie dat ging winnen, loopt die Herman gewoon tegen een rechter aan nadat hij er al een aantal ontweken had.quote:
I see what you did there.. ik denk het ook dat Lopez wint, meer zo'n straatvechtertje, gemene biatch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Arianny Celeste vs. Brittney Palmer
Beter laat dan nooit
Forrest ook niet..quote:
Kampmann @ 2.8 denk ik, ga zo beslissen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wat gewed/wat ga je doen?
Kampmann by decision @6 bij unibet/wh.
Forrestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Het mooiste van Forrest vind ik de eerste minuut heb me kapot gelachen![]()
![]()
Ik heb beide boeken, maar aan de tweede nog niet toegekomen, ben niet echt een lezerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het een leuk boek van Forrest, heb eigenlijk wel weer zin om een boek te lezen, iemand die nog meer goede leuke boeken weet over dit genre.
Ik ga binnenkort het boek bestellen van stitch, from the fields to the garden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het een leuk boek van Forrest, heb eigenlijk wel weer zin om een boek te lezen, iemand die nog meer goede leuke boeken weet over dit genre.
Die kopen het in 52liter barrells in jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, die hebben er best een handje van......
Tja, als je Lorenzo met zn HGHoofd ziet weet je eigenlijk al genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe moet de menigte de sport ook serieus nemen als je TRT toe staat, dat is toch ook een lachertje?
En dan Diaz een jaar schorsen met een dikke boete voor die metabolites..
Maar dat is het probleem, de meeste denken wel dat ze gebruiken maar toch.. als ze er achter komen haten ze die gasten.. Zo'n bedrijf kan ook niet zeggen wij staan vanaf nu roids toe.. terwijl je weet dat het gebeurd of er bij hoort.
en zijn roid "guns"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Tja, als je Lorenzo met zn HGHoofd ziet weet je eigenlijk al genoeg
Ja oke.. maar dat staat er los van, maar niet handig als 'rolmodel'/hoofd van het bedrijf..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Tja, als je Lorenzo met zn HGHoofd ziet weet je eigenlijk al genoeg
tja, er moet de schijn blijven dat ze testen en af en toe iemand pakken, business as usualquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:52 schreef McNulty het volgende:
Legaliseer die testosteron gewoon meteen. Het wordt moeilijk te verkopen dat het zo slecht voor je is als wordt uitgedeeld als pepernoten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Die perez zei dat hij niks had gehoord?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag het al beginnen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
Winslow doet me denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen het nooit weten, misschien was hij eruit gekomen en hadden we nog een hele mooie tweede ronde gehad. In ieder geval heeft hij niet 100% kans gekregen van de ref.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zit je 2min met je benen om iemand's hoofd.. dan moet je hem ook finishen.
En dan BOOM.. armbar! Nice comeback..
Hoor alleen geen verbal tap.
Maar die arm werd wel gebroken anders denk ik.
Laatst Barry vs Morecraft gezien?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraag me af hoe je eigenlijk uit zo'n diepe armbar komt
Zat Stann in het leger ja?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wow die Larsen lijkt wel een dunne versie van navy dude.. Stann.
quote:Verbal tap out
1.Submission by Tap Out:
When a contestant physically uses his hand to indicate that he or she no longer wishes to continue; or
ii. Verbal tap out: When a contestant verbally announces to the referee that he or she does not wish to continue or makes audible sounds such as screams indicating pain or discomfort
Als iemand STOP roept of wat dan ook begrijp ik het maar, screams iedereen maakt geluiden tijdens een (sparrings)gevechtquote:
Geluid maken is wat anders dan een schreeuw .. dat is vaak gewoon pijn en op het randje van breken bijv.. en ze willen de fighters beschermen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als iemand STOP roept of wat dan ook begrijp ik het maar, screams iedereen maakt geluiden tijdens een (sparrings)gevecht
Toch fijn als een ander het ook een keer zegt, wil niet zo cocky als Bones over komen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch fijn als een ander het ook een keer zegt, wil niet zo cocky als Bones over komen.
Zie je Hooi, hoor je het een keer van een ander.
Geen zwerver maar iemand met een drankprobleem en geen crackhoer maar een potquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
De een ziet eruit als een zwerver en de ander heeft een crackhoer bij..
Jij hebt er verstand van.. herkende je je ouders er in?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen zwerver maar iemand met een drankprobleem en geen crackhoer maar een pot
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van.. herkende je je ouders er in?
je had toch al in bed moeten liggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Dit wedstrijdje nog ff en dan slapen
Natural Born Runner.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:36 schreef ChesterPerry het volgende:
In die blauwe shorts is een beetje young Condit
Ladies and gentlemen.... It's a draw.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Betere striking Marcello of Mayhem Miller?
Tja wat moet hij dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Niet terecht, ik haat runners komop siccila
Dat weet de tegenstander ook.. moet je wel op zetten, niet iedereen kan bullrushen zoals Brock. En zelfs dan werkt het niet altijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Volgens mij wou het gevecht vooral op de grond houden probeer daar dan wat mee?
Hmmm.. komt mij heel bekend voor.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
Toch aardig van Winslow dat ze dit keer op de tap wachtte.
May 26thquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
Mandalay Bay, was Frank Mir daar laatst niet?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
Touchdown. Slam dunk. Homerun.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
Ja alles goed, met jouw dan? beetje gefrustreerd?quote:
Nu even niet, blote borst gebodypaint achter de laptop JUST BLEEEDquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch fijn als een ander het ook een keer zegt, wil niet zo cocky als Bones over komen.
Zie je Hooi, hoor je het een keer van een ander.
Ik ben niet frustiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja alles goed, met jouw dan? beetje gefrustreerd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben niet frustigeen idee hoe je er bij komt..
ik weet niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hurry the fuck up already, kut herhalingen.
Oh, dat wel ja ..quote:
I feel ya, ik heb ook nog eens liever gewoon reclames tussendoor dan hetzelfde plaatje steeds, ben die kop van kampmann nu ook wel zatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja ..
Eerst 10minuten reclame en rotzooi en dan gaan ze 2 fights herhalen die nog geen half uur geleden er op warenzorg dat die fighters op tijd klaar zijn !
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:40 schreef Fenomeno het volgende:
Jullie hebben wat gemist
Kampmann, Chiesa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote bets, maar die odds
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike Chiesa vs. Al Iaquina
Niet zo moeilijk lijkt me..
DoBronxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:40 schreef Fenomeno het volgende:
Jullie hebben wat gemist
Kampmann, Chiesa
Hendricks? ..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
Inderdaad, Ellenburger vind ik wel een scary guy met z'n kracht en snelheid maar hij leek in de tweede ronde al gassed te zijn. Enorme overwinning voor Kampmann, nu moet Hendricks niet huilen dat hij op de titel wil wachten want dat gaat allemaal veel te lang duren.
Hendricksquote:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij wil wachten. Dus eerst moet GSP genezen en trainen, dan GSP vs. Condit, dan Hendricks tegen de champ en dan kan de rest pas weer doorstromen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Oh je bedoeld dat Hendricks nr 2 contender is en directe titel shot krijgt.. maar dat dat veel te lang gaat duren? Dat klopt.. laat hem nog maar een keer vechten..
Moest dat nouquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ondanks je matige afsluiter van 1/5 is het nu officieel, je tweede belt is binnen. Gefeliciteerd!
Nee, ik heb zijn picks 2/5 van MMAPlayground gehaald.. de lamzakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Hooidraad het volgende:
Volgens mij heeft Jajong zijn picks niet gepost, dus in theorie had hij je nog in kunnen halen?
Ah.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn picks 2/5 van MMAPlayground gehaald.. de lamzak
Zou leuk als je er voortaan per event bij zet hoeveel iedereen er goed heeft. Dat mis ik nog een beetje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 3
[ afbeelding ]
Congrats Tazmaniac voor het winnen van seizoen 3!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zou leuk als je er voortaan per event bij zet hoeveel iedereen er goed heeft. Dat mis ik nog een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 18:22:34 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
En mijn welgemeende felicitaties aan event winnaars: roepdeman, Kevin_, Paxlie en Hoogstaande!!
Compleet terecht inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Die blik is echt priceless
Terechte stoppage BTW
Dat zou je ook niet zeggentwitter:BigfootSilva twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 18:33:17“@Ben_Adams2108: how your nose man that looked? Man that looked brutal” I did ray-x yesterday and my nose are 100% good.. reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:47 schreef Fenomeno het volgende:
En boven die vuile casual van een geo natuurlijk, dat telt ook
Waarom gok je dan niet aan de hand van Wikipedia of sherdog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan ik ook maar 1 wedstrijd doorgeven ik kende van vorig event die rosario en zn tegenstander niet dus heb die niet gepickt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |