Ik las het ook toenstraks.. vind het jammer dat hij stopt maar ik vind het wel begrijpelijk.quote:
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!quote:Justin Lawrence vs. John Cofer
Puur omdat Lawrence een vreemde vogel is..
Max Holloway vs. Pat Schilling
Submission?
Jonathan Brookins vs. Charles Oliveira
Ik hoop op Brookins, maar Oliveira is zoals we ondertussen allemaal weten een leip submission mannetje..
Mike Chiesa vs. Al Iaquina
Niet zo moeilijk lijkt me..
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Ellenberger zal de decision wel pakken.. maar ik hoop natuurlijk op onze Hitman!!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:58 schreef Paxlie het volgende:
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Mike Chiesa vs. Al Iaquinta
Justin Lawrence vs. John Cofer
Dat betekent dus ook dat het gevecht pas eind november / december plaatsvindquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos and Velasquez to coach TUF Live 2 starting in September
80% scorenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!
Ik kijk geen TUF, want vind daar werkelijk geen fluit aan, dus dat zijn random gokjes. Verder Oliveira omdat die me wat gevaarlijker lijkt. Tot slot Ellenberger. Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Kampmann. Ik denk dat Ellenberger overall sterker is, nu maar hopen dat hij niet gassed.quote:Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Mike Chiesa vs. Al Iaquinta
Justin Lawrence vs. John Cofer
Wat maakt jou zo speciaal dat je een custom moet krijgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een awesome custom belt!!!!
Ik vrees er dus een beetje voor dat hij die stap nooit zal kunnen maken. Zijn grondwerk is natuurlijk wel goed, maar staand vind ik hem toch magertjes. Zijn striking is niet zo best en ik denk niet dat hij die grotere jongens wel naar de grond kan krijgen, hij is wat dat betreft volgens mij gewoon niet explosief genoeg. Wel een gave gozer trouwens!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb de laatste 4 keer gezegd dat Struve ging verliezen en zie het resultaat. Hij zal ooit die stap naar de top moeten maken dus big foot zou mooi zijn.
Ik weet wel zeker dat ik hem nooit voor de titel zal zien vechten. Zo mager is hij niet hoor dat valt nog reuze meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vrees er dus een beetje voor dat hij die stap nooit zal kunnen maken. Zijn grondwerk is natuurlijk wel goed, maar staand vind ik hem toch magertjes. Zijn striking is niet zo best en ik denk niet dat hij die grotere jongens wel naar de grond kan krijgen, hij is wat dat betreft volgens mij gewoon niet explosief genoeg. Wel een gave gozer trouwens!
Ik heb slechtere en betere fruityloops muziek gehoord.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Micheal "The Count" Bisping doet ook aan DJ-en.
Mike Bisping May 26th 2012 by Mike Bisping
Ik hoop juist dat Nog wint volgende maand zodat we Nogueira - Struve krijgen! Beide heren durven voor een all out war te gaan en daarnaast zijn ze altijd aan het aanvallen als het op een grondgevecht aankomt! Geen Lay and Pray BS, maar echte technische grondgevechten zou deze HW match up moeten opleveren. Ik ben benieuwd hoe Struve het doet tegen een all round geweldenaar als Big Nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik zie struve al een hele tijd graag tegen Kongo de ring instappen.
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik hem nooit voor de titel zal zien vechten. Zo mager is hij niet hoor dat valt nog reuze mee
Jij bent niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.
hij had al een titleshot and we all watch it explode!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij bent niet goed
Welke odds krijg ik om hier tegen te wedden?
Zeg me a.u.b. dat je nu loopt te trollen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder Struve voor de titel zie vechten dan Cees.
Time will tell!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg me a.u.b. dat je nu loopt te trollen.
Plus, Dana heeft al gezegd dat Cees na zijn suspension weer gelijk voor de titel gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had al een titleshot and we all watch it explode!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |