quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
Winslow doet me denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen het nooit weten, misschien was hij eruit gekomen en hadden we nog een hele mooie tweede ronde gehad. In ieder geval heeft hij niet 100% kans gekregen van de ref.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zit je 2min met je benen om iemand's hoofd.. dan moet je hem ook finishen.
En dan BOOM.. armbar! Nice comeback..
Hoor alleen geen verbal tap.
Maar die arm werd wel gebroken anders denk ik.
Laatst Barry vs Morecraft gezien?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraag me af hoe je eigenlijk uit zo'n diepe armbar komt
Zat Stann in het leger ja?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wow die Larsen lijkt wel een dunne versie van navy dude.. Stann.
quote:Verbal tap out
1.Submission by Tap Out:
When a contestant physically uses his hand to indicate that he or she no longer wishes to continue; or
ii. Verbal tap out: When a contestant verbally announces to the referee that he or she does not wish to continue or makes audible sounds such as screams indicating pain or discomfort
Als iemand STOP roept of wat dan ook begrijp ik het maar, screams iedereen maakt geluiden tijdens een (sparrings)gevechtquote:
Geluid maken is wat anders dan een schreeuw .. dat is vaak gewoon pijn en op het randje van breken bijv.. en ze willen de fighters beschermen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als iemand STOP roept of wat dan ook begrijp ik het maar, screams iedereen maakt geluiden tijdens een (sparrings)gevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |