Diep van binnen wil je gewoon een Braziliaan zijn. Geef maar toe.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aia feel like.. he no gootte name for mie, i fightte big name fightHUR.. i donne wanna fight brazilioen too sjoe now.
Altijd al arm op willen groeien in de favella's en mij elke dag druk maken of er wel iets te eten is en of ik vandaag niet dood geschoten word.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Diep van binnen wil je gewoon een Braziliaan zijn. Geef maar toe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:19 schreef Hooidraad het volgende:
Laten we Joe Silva'tje gaan spelen. Rashad? Gustaf?
Niet dus, dan Gustaf of een rematch tegen Little Nog.twitter:FrontRowBrian twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 19:59:18From source close to situation, it's highly unlikely Rashad Evans would take a fight
Shogun on July 21st. Targeting a return later on reageer retweet
De pracht des levens zit in de kleine dingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd al arm op willen groeien in de favella's en mij elke dag druk maken of er wel iets te eten is en of ik vandaag niet dood geschoten word.![]()
En natuurlijk BJJ doen vanaf kleins af aan
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Nober het volgende:
Jammer van Antonio Silva, was eigenlijk meteen over nadat z'n gezicht open lag. Struve deed het een stuk beter tegen Johnson dan die Pat Barry op 5 mei.
Haha ja, en hem nog bijna laten tappen met een americana zeker xDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?
Waarom stap je in de ring als je geen schijn van kans hebt, was wel verrast door Nelson dacht dat die makkelijk zou verliezen (met dat lijf en dat kapsel + een baard).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan.. dat Barry als whitebelt voor een takedown ging met zijn kickbox achtergrond?
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we dit weer.. het kijk-mij-dom-posten-uurtje van Nober.
Ja, 25 euro.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?
dude had odds van 4.7, ik had er ook geld opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je veel geld hebt ingezet op Frank Mir?
Nober gaat voor de roid looksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom stap je in de ring als je geen schijn van kans hebt, was wel verrast door Nelson dacht dat die makkelijk zou verliezen (met dat lijf en dat kapsel + een baard).
Zou me niet verbazen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Zou de UFC de slachtoffers van hun eigen testbeleid eruit halen met een blessure ipv met een positive test, gewoon om de sport niet verder te beschadigen?
Interessant punt. Ik vraag me af hoe transparant dat beleid gaat worden. Of wordt het meer een wassen neus om iedereen koest te houden. De UFC heeft er ook geen baat bij als een GSP vlak voor een event betrapt zou worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Zou de UFC de slachtoffers van hun eigen testbeleid eruit halen met een blessure ipv met een positive test, gewoon om de sport niet verder te beschadigen?
4.85 zelfsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dude had odds van 4.7, ik had er ook geld op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |