Ik ben niet frustiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja alles goed, met jouw dan? beetje gefrustreerd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben niet frustigeen idee hoe je er bij komt..
ik weet niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hurry the fuck up already, kut herhalingen.
Oh, dat wel ja ..quote:
I feel ya, ik heb ook nog eens liever gewoon reclames tussendoor dan hetzelfde plaatje steeds, ben die kop van kampmann nu ook wel zatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja ..
Eerst 10minuten reclame en rotzooi en dan gaan ze 2 fights herhalen die nog geen half uur geleden er op warenzorg dat die fighters op tijd klaar zijn !
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:40 schreef Fenomeno het volgende:
Jullie hebben wat gemist
Kampmann, Chiesa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote bets, maar die odds
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Mike Chiesa vs. Al Iaquina
Niet zo moeilijk lijkt me..
DoBronxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:40 schreef Fenomeno het volgende:
Jullie hebben wat gemist
Kampmann, Chiesa
Hendricks? ..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
Inderdaad, Ellenburger vind ik wel een scary guy met z'n kracht en snelheid maar hij leek in de tweede ronde al gassed te zijn. Enorme overwinning voor Kampmann, nu moet Hendricks niet huilen dat hij op de titel wil wachten want dat gaat allemaal veel te lang duren.
Hendricksquote:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij wil wachten. Dus eerst moet GSP genezen en trainen, dan GSP vs. Condit, dan Hendricks tegen de champ en dan kan de rest pas weer doorstromen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Oh je bedoeld dat Hendricks nr 2 contender is en directe titel shot krijgt.. maar dat dat veel te lang gaat duren? Dat klopt.. laat hem nog maar een keer vechten..
Moest dat nouquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ondanks je matige afsluiter van 1/5 is het nu officieel, je tweede belt is binnen. Gefeliciteerd!
Nee, ik heb zijn picks 2/5 van MMAPlayground gehaald.. de lamzakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef Hooidraad het volgende:
Volgens mij heeft Jajong zijn picks niet gepost, dus in theorie had hij je nog in kunnen halen?
Ah.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn picks 2/5 van MMAPlayground gehaald.. de lamzak
Zou leuk als je er voortaan per event bij zet hoeveel iedereen er goed heeft. Dat mis ik nog een beetje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 3
[ afbeelding ]
Congrats Tazmaniac voor het winnen van seizoen 3!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zou leuk als je er voortaan per event bij zet hoeveel iedereen er goed heeft. Dat mis ik nog een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 18:22:34 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
En mijn welgemeende felicitaties aan event winnaars: roepdeman, Kevin_, Paxlie en Hoogstaande!!
Compleet terecht inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Die blik is echt priceless
Terechte stoppage BTW
Dat zou je ook niet zeggentwitter:BigfootSilva twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 18:33:17“@Ben_Adams2108: how your nose man that looked? Man that looked brutal” I did ray-x yesterday and my nose are 100% good.. reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:47 schreef Fenomeno het volgende:
En boven die vuile casual van een geo natuurlijk, dat telt ook
Waarom gok je dan niet aan de hand van Wikipedia of sherdog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan ik ook maar 1 wedstrijd doorgeven ik kende van vorig event die rosario en zn tegenstander niet dus heb die niet gepickt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |