Nou ik zag die Herman en die Nelson toen dacht ik al te weten wie dat ging winnen, loopt die Herman gewoon tegen een rechter aan nadat hij er al een aantal ontweken had.quote:
I see what you did there.. ik denk het ook dat Lopez wint, meer zo'n straatvechtertje, gemene biatch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Jake Ellenberger vs. Martin Kampmann
Mike Chiesa vs. Al Iaquinta
Jonathan Brookins vs. Charles Oliveira
Max Holloway vs. Pat Schilling
Justin Lawrence vs. John Cofer
Arianny Celeste vs. Brittney Palmer
Beter laat dan nooit
Forrest ook niet..quote:
Kampmann @ 2.8 denk ik, ga zo beslissen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wat gewed/wat ga je doen?
Kampmann by decision @6 bij unibet/wh.
Forrestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Het mooiste van Forrest vind ik de eerste minuut heb me kapot gelachen![]()
![]()
Ik heb beide boeken, maar aan de tweede nog niet toegekomen, ben niet echt een lezerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het een leuk boek van Forrest, heb eigenlijk wel weer zin om een boek te lezen, iemand die nog meer goede leuke boeken weet over dit genre.
Ik ga binnenkort het boek bestellen van stitch, from the fields to the garden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het een leuk boek van Forrest, heb eigenlijk wel weer zin om een boek te lezen, iemand die nog meer goede leuke boeken weet over dit genre.
Die kopen het in 52liter barrells in jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, die hebben er best een handje van......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |