SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 31-05-2012 16:45:57 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
37quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef Muis006 het volgende:
Henk moet nu al voor 41 man kokenvorige keer was het minder, toch Greys?
Niet op Meets hoorquote:
365 dit jaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet op Meets hooren zijn nog 364 dagen om te honger te lijden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef indaha het volgende:
Nou ziedan hoeft die ene dag niet die is toch al extra
Ga je 7(?) juni ook bingoën?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
En nee ik ga er niet wonen
Overigens was zowel a.s. zaterdag als zondag niet mijn idee om daar heen te gaan.
Tombo kan dat van de zondag beamen, Ml-etje van de zaterdag.
Ja bij mij ook en dan is het zo: "Ik wil die pens kwijt *wijst naar buikje!*"quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dieten. Bij mij is het meer zo: "Ik wil die eten *wijst naar chocoladetaart*!"
.
Let's hope soquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik geen dieet meer nodig
Lief van je! Jij bent kok, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Greys mocht Henk hulp nodig hebben wil ik best kosteloos mijn hulp aanbieden hoor
Oh gottegod ja, dat hadden we ook nogquote:
Kok voor gekke mensen, dus dat komt mooi uitquote:
Ik zat er aan te denken om dan ook mee te komen doenquote:
Hahaha Uuhuh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kok voor gekke mensen, dus dat komt mooi uit.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
En nee ik ga er niet wonen
Overigens was zowel a.s. zaterdag als zondag niet mijn idee om daar heen te gaan.
Tombo kan dat van de zondag beamen, Ml-etje van de zaterdag.
Ik weet van niksquote:
Dan beaam ik 2x, ik weet nl wel van wat.quote:
Dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan beaam ik 2x, ik weet nl wel van wat.
Okee doe dan maar soepie ook. Ik lust het wel, da's het probleem nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
Klein soepie hoor, leuk in een champagneglas
Voor feestelijk geheel
Gniffel ik had hetzelfde, kwam thuis en mijn mond viel open.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mist niks hoor. Ook helemaal geen totale hysterie.
Ik heb het hele deel gelezen, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mist niks hoor. Ook helemaal geen totale hysterie.
Greys!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er straks nog wel parkeerkaarten?![]()
![]()
Nee volgens mij ook nietquote:
Kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het hele deel gelezen, hoor.![]()
I know everything.
Ik had dat niet bedachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet
Hoewel ik volgens mij wel hier in de topics heb gezegd dat we er een PR meetje hebben. Of niet? Ik weet het niet meer. Leek me geen geheimAlleen niet dat jij had bedacht dat het bij Henk was.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Roozjee, ik heb onze () hotelkamerttt gereserveerd MET parkeerkaart.
Be proud
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Oh kut, jij komt ook met de auto![]()
Moet ik er 2 van maken? Dan probeer ik morgenochtend wel ff te bellen.
Ja dat is ook stomquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet kan logeren met al die voor- en napret
Valt ook wel mee hoor, vergeet niet dat ik ook alweer ruim een jaar mee lees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut. Weer een deel van mijn goede reputatie weg.
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet kan logeren met al die voor- en napret
Oh dus ik had al geen goede reputatie meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, vergeet niet dat ik ook alweer ruim een jaar mee lees.
Jawel, maar die beschadig je niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dus ik had al geen goede reputatie meer.
Ja!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoor
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbedquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoor
'Ja, toen was u vast een vork aan het rechtleggen of zo'quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja!
En bij het ontijt zeggen we gewoon dat je er de dag ervoor ook al bij was!
"Heeft u haar gisteren niet gezien, dan? Das ook mooi, fijne hotelmeneer bent u!"
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Hotellijst!
Greys
Goodbye
Roger_Epiales
Indaha
Cattyman
Renesite
PatriQue89
Takaiki
Cat22
Steve
Tha_Erik
TheaterMaMa
Qwea
JJdJ1984
Rewimo
Waarom die overload aan smileys vraagt u? Omdat het kán!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op het driepersoontje wel. En anders mag ze bij mij in bed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbed. Je hebt de foto gezien toch
?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Ja, toen was u vast een vork aan het rechtleggen of zo'
Maar Greys heeft een 3 persoons toch en dan kan dat makkelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbed. Je hebt de foto gezien toch
?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Henk even gesproken.
Voor 12,50 pp krijgen jullie weer een lekker buffetje met de genoemde dingen, net als de vorige keer. Maar dan nu ook een mosterdsoepje-met-spekkies in een champagneglas vooraf en chocoladetaart als toetje![]()
Plan?
En degenen die dat ECHT NIET willen, dus die gewoon alleen buffetje willen, of die mij dat dan even apart willen laten wetenDie betalen dan 10,-.
Heej, had je al gehoord dat het café van Henk dat van die overval is?quote:
Leukquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Roger, ik heb alvast gemaild dat wij 2 parkeerkaarten willen ipv 1 en of ze dat even kunnen bevestigen
Daarom heb ik hem al heel subtiel in een spoiler gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Ggggristus Cat, de OP wordt wel erg hysterisch zo met die hotellijst met die kuikens
Maar gooi maar in de OP hoor!![]()
Misschien kan je van het kopje nog maken:
Hotellijst: reeds geboekte kamers en de indeling hiervan
Oh en zet er nog even het Bienvenue linkje onder als je wilt voor als er mensen nog bij willen boeken
Hiiiiiii!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem al heel subtiel in een spoiler gezet.![]()
Linkje ga ik nog toevoegen!
In de lijst er achter gezet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeeeees mijn meneer blieft ook het 12.50 menu
Oh ja, eten 12,50 met soep en Taart!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In de lijst er achter gezet!
En degenen bij wie het er nog niet achter staat, gil je keuze even (nog)
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Meneer Muis, Qwea komt ook in September
- Die ken ik niet. Ja, van naam en reputatie.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeee wil jij ook voor 2,50 extra mostersoep met spekkies vooraf en grote(re) punt chocotaart toe?
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiii!
Wil jij buffetje voor 10,-
of wil je plus vooraf mosterdsoepje en chocotaart na voor 12,50?
Ja maar dat is zo'n enorme uitleg steedsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?
Okeeeee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Okeeeee!
Dan vragen we wel een stukkie extra taart voor hem ofzoKomt wel goed.
Q is verlegen idd in het beginquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.![]()
Er zit geen kaas in ofzo hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.
HALLO! Mac donalds DTH?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
HEULE NIETquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.![]()
ik mag dan weer eten jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mag je dan weer eten of doe je alleen het soeppie?
HATERSquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Q is verlegen idd in het begin
Zal mij benieuwen hoe hard mike haar de 16e in de trein moet smijten
En ik ben niet verlegenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Haiiiiiiquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, laat ik het dan meteen goed doen, dat 12,50 menu please
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze je gaan herkennen dan over een paar maanden![]()
"oh dat, dat is al bijna 26 jaar geleden!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO! Mac donalds DTH?
pfffff hij herinnert me niet
Pfffffquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"oh dat, dat is al bijna 26 jaar geleden!"
Een paar dagen van te voren is vroeg zatquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
ik blief ook wel chocoladetaart. Moet dat weer even vooraf overgeschreven worden Greysie of wil je geen half jaar rentetrekken
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nog aan de bitterballen
[..]
Haiiiiii![]()
Wil je buffetje voor 10 eu.
Of wil je er voor 2,50 ook mosterdsoep en chocotaart bij?
Het is 15 September niet 16quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATERS
De 16de kom ik gewoon, en met de auto
Echt niet? Ook degenen die je vaker zien? Of JUIST die niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet het
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!En mosterdsoep ken ik niet en wat de boer niet kent dat eh, dat wil ie wel proberen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!En mosterdsoep ken ik niet en wat de boer niet kent dat eh, dat wil ie wel proberen.
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?quote:
We hadden het toch over Juni, trutje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had het ook fout danquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?
Bwehehehehehe.quote:
ik zag het wel!! Je bent al minder reusachtig! Hoeveel bn je kwijt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet het
Jij hebt mij niet gezien tijdens het eten van die chocotaart, maar anders had je 'm zelf al zo ongeveer in kunnen vullen. Gawd, die was echt zálig!quote:
We moeten wel vergelijkingsmateriaal hebben, hè, dus dat wordt dan vijftien september één en al "Oh my god, this is amaaaaaazing, how did you do this? High fiiiiiive" [/Oprah]quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het ook niet over mensen op de meet die het niet zagen, dat zou inderdaad niet eerlijk zijn, maar mensen die ik vaker gezien heb zien het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We moeten wel vergelijkingsmateriaal hebben, hè, dus dat wordt dan vijftien september één en al "Oh my god, this is amaaaaaazing, how did you do this? High fiiiiiive" [/Oprah]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ander hotel of zelfde hotel? Jullie maken er een heel weekend van, toch?
En willen jullie het buffetje van 10 euro, of wil je er voor 2,50 pp een mosterdsoepie met spekjes en een punt chocoladetaart bij?
Rare mensen ken jij!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mensen op de meet die het niet zagen, dat zou inderdaad niet eerlijk zijn, maar mensen die ik vaker gezien heb zien het niet
Airport hotel hebben Greys, Greyszus en ik gezeten. Was goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.
Jij slaapt daar toch ook? Daar reken ik wel op, kunnen we ... eh.... kaarten of zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Airport hotel hebben Greys, Greyszus en ik gezeten. Was goed!
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.
Jee je komt ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
ik gok op iets rond de 2,5 maand, waarvan 6 weken het weer opbouwen naar een normaal patroon isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rare mensen ken jij!Hoe lang moet je nog ongeveer?
Ik zag wel jekrullen
.
Airport doet net als Bienvenue ook wel aan kostenloos annuleren geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij slaapt daar toch ook? Daar reken ik wel op, kunnen we ... eh.... kaarten of zo.
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!
Tof hotel! Zaaaalig ontbijt, airco op de kamer, grote inloopdouche met regendouche!
quote:
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!
Dat was echt tof, ja! En lekker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIs me niet opgevallen
Dat apparaat waar je hele sinaasappels in frot en dat er dan sap uit komt
Is dat raar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!
Nou, ik vind het knap met zo'n mega ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingetjes!quote:
Ah, ik lees het al, betere keuze gemaakt dat Airport hotel, hahaha. Ga niet kamperen zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!
Tof hotel! Zaaaalig ontbijt, airco op de kamer, grote inloopdouche met regendouche!
Wij zitten in een pietsie crappy maar wel kneuterig hotel, het Bienvenue, deze keer.
Daar zaten sommige anderen van ons ook vorige keer en dat wil ik ook wel eens meemaken (sommige kamers zonder douche en toilet op de kamer enzo). Mocht je nog willen ruilen, er zijn nog plenty 2 persoonskamers over in het Bienvenue. Maar als je voor een beetje meer comfort wil gaan kan je denk ik beter in het Airport slapen idd
Oh zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik vind het knap met zo'n mega ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingetjes!Croissantjes, pistoletjes, sapjes, fruit..
Bienvenue is niet kamperen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ik lees het al, betere keuze gemaakt dat Airport hotel, hahaha. Ga niet kamperen zeg.En ik mot kunnen sjoeluh met GB.
Bienvenue heeft 2 soorten brood, je kunt toast maken, verschillende mueslietjes pakken, jus, melk, yoghurtjes en diverse soorten beleg en gekookte eitjes. Geen koningsontbijt maar een prima start voor den ochtend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh zo.. Nou ja, als je niet zo'n ontbijter bent...
.
Nu krijg ik wel zin morgenmiddag een croissantje te pakken..
Dat ligt er aan hoe laat ze landt die dag van vakantiequote:
Yayquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe laat ze landt die dag van vakantie
Als het op tijd is komt ze direct door
Oh dan ken jij mijn sjoeltechnieken nog niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
En GB zit (nog) niet in Airport.Da's best ver sjoelen dan.
Ik heb Takke gemeld dat ze verwacht werd in ESF voor wéér een beslissing.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Stiev! Wilde jij 10 eu buffetje of 12,50 buffetje+soep+taart?
Ah, dat verklaart mijn goede humeur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh dan ken jij mijn sjoeltechnieken nog niet.
Goed afgericht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
"Henk gaat om 2 uur dicht ofzo. Dus dan blijven we gewoon tot 2 uur en dan gaan we"
- "Oh. Doen we dat."
Maar ik denk dat die sinaasappelsap gewoon uit een pak komt en niet uit een hippe hele-sinaasappel-infrot-machine-waar-magisch-sap-uitkomt-machine komtquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bienvenue heeft 2 soorten brood, je kunt toast maken, verschillende mueslietjes pakken, jus, melk, yoghurtjes en diverse soorten beleg en gekookte eitjes. Geen koningsontbijt maar een prima start voor den ochtend.![]()
En Bienvenue heeftONS!
Joh! Zou je denken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik denk dat die sinaasappelsap gewoon uit een pak komt en niet uit een hippe hele-sinaasappel-infrot-machine-waar-magisch-sap-uitkomt-machine komt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is wel veel om allemaal naar binnen te proppen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Stiev! Wilde jij 10 eu buffetje of 12,50 buffetje+soep+taart?
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soepquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is wel veel om allemaal naar binnen te proppen hoor.. Dat gaat me echt niet lukken... En ik vind het ook sneu om die arme man voor niks allemaal dingen voor mij te laten maken.
.
+1!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soep.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Aan de andere kant boeit 2,5 euro ook niet en kan ik de taart gewoon naar iemand doorschuiven. Dus doe maar gewoon 12,5.
Geef je die jongen wel een kans om z'n taartje te proeven danquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soep.
Je hebt me zien eten, soms heb ik aan 2 frietjes al genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjekladetaart nog wel naar binnen gepropt krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Aan de andere kant boeit 2,5 euro ook niet en kan ik de taart gewoon naar iemand doorschuiven. Dus doe maar gewoon 12,5.
Gewoon 12,5.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjekladetaart nog wel naar binnen gepropt krijgt.
Maar denk er anders gewoon nog even over naGeen punt!
Ja hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef je die jongen wel een kans om z'n taartje te proeven dan?
Ik dacht erover een tweede keer te gaan lopen en toen was mijn bord weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik had niet zoveel eten gepakt bij het buffet, maar ben bewust geen tweede keer gaan lopen i.v.m. de chocoladetaart![]()
![]()
.
maar wel twee taart gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar 1x opgeschept (nouja, de meneer voor mij want ik had geen zin om mijn evenwicht te verliezen en met mijne snufferd in de salade te vallen) want het was veul te warm om te eten
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
"Je had moeten zeggen: met je neus in de boter"
Hij? Kunstig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die meneer van jou was helemaal kunstig bezig met zijn twee borden.
Hij doet een rimshotquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"je viel met je mr al met je neus in de boter"
Jammer, ik had best wat Muis op een bedje van geroerbakte groente gelust.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar 1x opgeschept (nouja, de meneer voor mij want ik had geen zin om mijn evenwicht te verliezen en met mijne snufferd in de salade te vallen) want het was veul te warm om te eten
Je bent wel erg kritisch voor degene die je eten haalt, hè? Ik zou maar oppassen!quote:
Neuh. Ik bak voor hem dus ik heb wel wat speelruimte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch voor degene die je eten haalt, hè? Ik zou maar oppassen!
En is dat positief of negatief bedoeld?quote:
"Een rimshot is gewoon een rimshot. Padam pssshh"quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is dat positief of negatief bedoeld?
Hehehehehequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neuh. Ik bak voor hem dus ik heb wel wat speelruimte.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom moet ik weer aan kittens en melk denken?
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom moet ik weer aan kittens en melk denken?
ja maar dat kan 2 kanten op bedoeld wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Een rimshot is gewoon een rimshot. Padam pssshh"
Mr. Muis lijkt me wel iemand die het positief bedoeltquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar dat kan 2 kanten op bedoeld worden
Inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mr. Muis lijkt me wel iemand die het positief bedoelt.
Sorry, ik ben vrij negatiefquote:
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vrij negatief
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heb je de boter al klaargelegd?quote:
Is het bij de vierde meet al niet weer het Songfestivalquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Ah, mooi... thema voor volgende meet is SongfestiBAL.
Thema voor de derde meet had Elies al: Henkstenbal.
En voor de vierde meet doen we 'We're sexy and we know it'.
Ja, maar daar kunnen we dat thema ook prima bij gebruikenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het bij de vierde meet al niet weer het Songfestival?
Ja dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Peter het volgende:
Sjekladetaart
En de mosterdsoep is vast ook lekker
Bij beide hotels kan je tot een paar dagen van tevoren kostenloos annuleren, dus er kan vast nog wat heen en weer gegooid worden. Je weet nooit wie er ineens niet meer bij wie wilquote:
Hoe leuk zijn wijquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu moet je je tanden weer opnieuw gaan poetsen
Cool. Vaak zit mijn haar dan op z'n best. Enig uitzondering is op dit moment aangezien ik er geen reedt meer mee kanquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, met Greys ergens overnachten betekent foto's voordat je gaat slapen.
JAAAAAAAAA, daar ben ik sowieso bij!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen we dat thema ook prima bij gebruiken![]()
Gaan we allemaal als Oostblokhoer!
Gewoon doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me wel als een Poolsche oostblok twink aankleden met een jockstrap en zo. Gewoon.. met tatoeages en dergelijke. Lijkt me wel gaaf. Twijfel wel over een oorbel.
Het is de bedoeling dat je je verkleed, schat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me wel als een Poolsche oostblok twink aankleden met een jockstrap en zo. Gewoon.. met tatoeages en dergelijke. Lijkt me wel gaaf. Twijfel wel over een oorbel.
Ja, dat doe ik toch? Ik ben nu net een chippendalequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je je verkleed, schat!
ik ruim je kots niet opquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik trouwens ook gewoon voor 12,50 chocoladetaart bestellen en alleen dat eten?
Dit keer krijg je voor 2,50 extra een groooooot stuk chocoladetaart!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef moemoe het volgende:
Zo'n chocotaartbonbon gaat er op zich wel weer in hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En weer naar de sportschool geweeest... Moet natuurlijk wel een 6pack hebben de 15de!
maar ik doe het voot mezrlf, grotendeels... Boys kijken is ook leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik nam mezelf dat de vorige keer ook voor.
Die illusie ga ik mezelf deze keer niet meer maken hoor
tettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga voor een 3pack: tieten en buik.
verstand pp 0 en gaan. Maar 1000kcal per uur is ook motivatie.. Op een ander apparaat gaat t niet zo snelquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef Muis006 het volgende:
Een uur op de crosstrainertik val er na een kwartier vanaf
Respect
Ik zou willen dat ik het konquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verstand pp 0 en gaan. Maar 1000kcal per uur is ook motivatie.. Op een ander apparaat gaat t niet zo snel
ik gok dat ik ook wel het dubbel zoveel weeg als jouquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het konzoveel calorieen is inderdaad een flinke stok achter de deur. Ik heb alleen niet zoveel reserves om het een uur vol te houden.
Je bent ook een stuk langer hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik gok dat ik ook wel het dubbel zoveel weeg als jou
ah.. .das een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat je niet dik bent
Zeg ik eens dat iemand NIET dik is, is het nog niet goed!
*kras*
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Muis006 het volgende:
Zwetende knappe jongens in de sportschool
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Waarom denk je dat het zo warm was bij Henk?
Ik eet chocoladequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Renesite het volgende:
In plaats van chocolade at ik net een haring
Nee, ik blijf solidair!quote:
En dikkerquote:
Ook met mosterdsoepie en chocotaart voor 12,50?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |