SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 31-05-2012 16:45:57 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
37quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef Muis006 het volgende:
Henk moet nu al voor 41 man kokenvorige keer was het minder, toch Greys?
Niet op Meets hoorquote:
365 dit jaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet op Meets hooren zijn nog 364 dagen om te honger te lijden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef indaha het volgende:
Nou ziedan hoeft die ene dag niet die is toch al extra
Ga je 7(?) juni ook bingoën?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
En nee ik ga er niet wonen
Overigens was zowel a.s. zaterdag als zondag niet mijn idee om daar heen te gaan.
Tombo kan dat van de zondag beamen, Ml-etje van de zaterdag.
Ja bij mij ook en dan is het zo: "Ik wil die pens kwijt *wijst naar buikje!*"quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dieten. Bij mij is het meer zo: "Ik wil die eten *wijst naar chocoladetaart*!"
.
Let's hope soquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik geen dieet meer nodig
Lief van je! Jij bent kok, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Greys mocht Henk hulp nodig hebben wil ik best kosteloos mijn hulp aanbieden hoor
Oh gottegod ja, dat hadden we ook nogquote:
Kok voor gekke mensen, dus dat komt mooi uitquote:
Ik zat er aan te denken om dan ook mee te komen doenquote:
Hahaha Uuhuh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kok voor gekke mensen, dus dat komt mooi uit.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
En nee ik ga er niet wonen
Overigens was zowel a.s. zaterdag als zondag niet mijn idee om daar heen te gaan.
Tombo kan dat van de zondag beamen, Ml-etje van de zaterdag.
Ik weet van niksquote:
Dan beaam ik 2x, ik weet nl wel van wat.quote:
Dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan beaam ik 2x, ik weet nl wel van wat.
Okee doe dan maar soepie ook. Ik lust het wel, da's het probleem nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
Klein soepie hoor, leuk in een champagneglas
Voor feestelijk geheel
Gniffel ik had hetzelfde, kwam thuis en mijn mond viel open.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mist niks hoor. Ook helemaal geen totale hysterie.
Ik heb het hele deel gelezen, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mist niks hoor. Ook helemaal geen totale hysterie.
Greys!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er straks nog wel parkeerkaarten?![]()
![]()
Nee volgens mij ook nietquote:
Kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het hele deel gelezen, hoor.![]()
I know everything.
Ik had dat niet bedachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet
Hoewel ik volgens mij wel hier in de topics heb gezegd dat we er een PR meetje hebben. Of niet? Ik weet het niet meer. Leek me geen geheimAlleen niet dat jij had bedacht dat het bij Henk was.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Roozjee, ik heb onze () hotelkamerttt gereserveerd MET parkeerkaart.
Be proud
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Oh kut, jij komt ook met de auto![]()
Moet ik er 2 van maken? Dan probeer ik morgenochtend wel ff te bellen.
Ja dat is ook stomquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet kan logeren met al die voor- en napret
Valt ook wel mee hoor, vergeet niet dat ik ook alweer ruim een jaar mee lees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kut. Weer een deel van mijn goede reputatie weg.
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het stom dat ik niet kan logeren met al die voor- en napret
Oh dus ik had al geen goede reputatie meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, vergeet niet dat ik ook alweer ruim een jaar mee lees.
Jawel, maar die beschadig je niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dus ik had al geen goede reputatie meer.
Ja!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoor
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbedquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken of mocht er iets in je volgende-ochtend-programma wijzigen dan smokkelen we een luchtbed mee naar binnen hoor
'Ja, toen was u vast een vork aan het rechtleggen of zo'quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja!
En bij het ontijt zeggen we gewoon dat je er de dag ervoor ook al bij was!
"Heeft u haar gisteren niet gezien, dan? Das ook mooi, fijne hotelmeneer bent u!"
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Hotellijst!
Greys
Goodbye
Roger_Epiales
Indaha
Cattyman
Renesite
PatriQue89
Takaiki
Cat22
Steve
Tha_Erik
TheaterMaMa
Qwea
JJdJ1984
Rewimo
Waarom die overload aan smileys vraagt u? Omdat het kán!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op het driepersoontje wel. En anders mag ze bij mij in bed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbed. Je hebt de foto gezien toch
?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Ja, toen was u vast een vork aan het rechtleggen of zo'
Maar Greys heeft een 3 persoons toch en dan kan dat makkelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een tweepersoonskamer past geen extra luchtbed. Je hebt de foto gezien toch
?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Henk even gesproken.
Voor 12,50 pp krijgen jullie weer een lekker buffetje met de genoemde dingen, net als de vorige keer. Maar dan nu ook een mosterdsoepje-met-spekkies in een champagneglas vooraf en chocoladetaart als toetje![]()
Plan?
En degenen die dat ECHT NIET willen, dus die gewoon alleen buffetje willen, of die mij dat dan even apart willen laten wetenDie betalen dan 10,-.
Heej, had je al gehoord dat het café van Henk dat van die overval is?quote:
Leukquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Roger, ik heb alvast gemaild dat wij 2 parkeerkaarten willen ipv 1 en of ze dat even kunnen bevestigen
Daarom heb ik hem al heel subtiel in een spoiler gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Ggggristus Cat, de OP wordt wel erg hysterisch zo met die hotellijst met die kuikens
Maar gooi maar in de OP hoor!![]()
Misschien kan je van het kopje nog maken:
Hotellijst: reeds geboekte kamers en de indeling hiervan
Oh en zet er nog even het Bienvenue linkje onder als je wilt voor als er mensen nog bij willen boeken
Hiiiiiii!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem al heel subtiel in een spoiler gezet.![]()
Linkje ga ik nog toevoegen!
In de lijst er achter gezet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeeeees mijn meneer blieft ook het 12.50 menu
Oh ja, eten 12,50 met soep en Taart!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In de lijst er achter gezet!
En degenen bij wie het er nog niet achter staat, gil je keuze even (nog)
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Meneer Muis, Qwea komt ook in September
- Die ken ik niet. Ja, van naam en reputatie.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeee wil jij ook voor 2,50 extra mostersoep met spekkies vooraf en grote(re) punt chocotaart toe?
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiii!
Wil jij buffetje voor 10,-
of wil je plus vooraf mosterdsoepje en chocotaart na voor 12,50?
Ja maar dat is zo'n enorme uitleg steedsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?
Okeeeee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Okeeeee!
Dan vragen we wel een stukkie extra taart voor hem ofzoKomt wel goed.
Q is verlegen idd in het beginquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.![]()
Er zit geen kaas in ofzo hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |