quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem al heel subtiel in een spoiler gezet.![]()
Linkje ga ik nog toevoegen!
In de lijst er achter gezet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeeeees mijn meneer blieft ook het 12.50 menu
Oh ja, eten 12,50 met soep en Taart!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In de lijst er achter gezet!
En degenen bij wie het er nog niet achter staat, gil je keuze even (nog)
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Meneer Muis, Qwea komt ook in September
- Die ken ik niet. Ja, van naam en reputatie.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeee wil jij ook voor 2,50 extra mostersoep met spekkies vooraf en grote(re) punt chocotaart toe?
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiii!
Wil jij buffetje voor 10,-
of wil je plus vooraf mosterdsoepje en chocotaart na voor 12,50?
Ja maar dat is zo'n enorme uitleg steedsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De mosterdTsoep was toch bij het tientje inbegrepen?
Okeeeee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij lust geen soep.. Maar wil wel toart dus ja, 12,50
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Okeeeee!
Dan vragen we wel een stukkie extra taart voor hem ofzoKomt wel goed.
Q is verlegen idd in het beginquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.![]()
Er zit geen kaas in ofzo hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik een psychische intolerantie voor mosterdsoep heb.
HALLO! Mac donalds DTH?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Muis006 het volgende:
HEULE NIETquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die reputatie gaat zo tegenvallen. Q is een braafje in een groep.![]()
ik mag dan weer eten jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mag je dan weer eten of doe je alleen het soeppie?
HATERSquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Q is verlegen idd in het begin
Zal mij benieuwen hoe hard mike haar de 16e in de trein moet smijten
En ik ben niet verlegenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Haiiiiiiquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, laat ik het dan meteen goed doen, dat 12,50 menu please
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze je gaan herkennen dan over een paar maanden![]()
"oh dat, dat is al bijna 26 jaar geleden!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO! Mac donalds DTH?
pfffff hij herinnert me niet
Pfffffquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"oh dat, dat is al bijna 26 jaar geleden!"
Een paar dagen van te voren is vroeg zatquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
ik blief ook wel chocoladetaart. Moet dat weer even vooraf overgeschreven worden Greysie of wil je geen half jaar rentetrekken
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je moet ook nog aan de bitterballen
[..]
Haiiiiii![]()
Wil je buffetje voor 10 eu.
Of wil je er voor 2,50 ook mosterdsoep en chocotaart bij?
Het is 15 September niet 16quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATERS
De 16de kom ik gewoon, en met de auto
Echt niet? Ook degenen die je vaker zien? Of JUIST die niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet het
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!En mosterdsoep ken ik niet en wat de boer niet kent dat eh, dat wil ie wel proberen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Moahhhhhhh sjoklaaaaaaa!En mosterdsoep ken ik niet en wat de boer niet kent dat eh, dat wil ie wel proberen.
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?quote:
We hadden het toch over Juni, trutje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had het ook fout danquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh god, Q heeft voor de verkeerde dag geboekt?
Bwehehehehehe.quote:
ik zag het wel!! Je bent al minder reusachtig! Hoeveel bn je kwijt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nu al over de helft van wat ik met dat dieet ga afvallen, en bijna niemand ziet het
Jij hebt mij niet gezien tijdens het eten van die chocotaart, maar anders had je 'm zelf al zo ongeveer in kunnen vullen. Gawd, die was echt zálig!quote:
We moeten wel vergelijkingsmateriaal hebben, hè, dus dat wordt dan vijftien september één en al "Oh my god, this is amaaaaaazing, how did you do this? High fiiiiiive" [/Oprah]quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het ook niet over mensen op de meet die het niet zagen, dat zou inderdaad niet eerlijk zijn, maar mensen die ik vaker gezien heb zien het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We moeten wel vergelijkingsmateriaal hebben, hè, dus dat wordt dan vijftien september één en al "Oh my god, this is amaaaaaazing, how did you do this? High fiiiiiive" [/Oprah]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ander hotel of zelfde hotel? Jullie maken er een heel weekend van, toch?
En willen jullie het buffetje van 10 euro, of wil je er voor 2,50 pp een mosterdsoepie met spekjes en een punt chocoladetaart bij?
Rare mensen ken jij!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mensen op de meet die het niet zagen, dat zou inderdaad niet eerlijk zijn, maar mensen die ik vaker gezien heb zien het niet
Airport hotel hebben Greys, Greyszus en ik gezeten. Was goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.
Jij slaapt daar toch ook? Daar reken ik wel op, kunnen we ... eh.... kaarten of zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Airport hotel hebben Greys, Greyszus en ik gezeten. Was goed!
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had niet gekeken waar jullie zitten, heb gewoon eentje uit de OP gekozen, Airport hotel, en doe maar ruig, mosterdsoepje er bij. Dus maak maar een luxe weekend van.
Jee je komt ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
ik gok op iets rond de 2,5 maand, waarvan 6 weken het weer opbouwen naar een normaal patroon isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rare mensen ken jij!Hoe lang moet je nog ongeveer?
Ik zag wel jekrullen
.
Airport doet net als Bienvenue ook wel aan kostenloos annuleren geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij slaapt daar toch ook? Daar reken ik wel op, kunnen we ... eh.... kaarten of zo.
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!
Tof hotel! Zaaaalig ontbijt, airco op de kamer, grote inloopdouche met regendouche!
quote:
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |