Dat was echt tof, ja! En lekker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIs me niet opgevallen
Dat apparaat waar je hele sinaasappels in frot en dat er dan sap uit komt
Is dat raar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
En jouw zus nam alleen twee boterhammen en koffie!
Nou, ik vind het knap met zo'n mega ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingetjes!quote:
Ah, ik lees het al, betere keuze gemaakt dat Airport hotel, hahaha. Ga niet kamperen zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zaten Goodbye, mijn zus en ik de vorige keer!
Tof hotel! Zaaaalig ontbijt, airco op de kamer, grote inloopdouche met regendouche!
Wij zitten in een pietsie crappy maar wel kneuterig hotel, het Bienvenue, deze keer.
Daar zaten sommige anderen van ons ook vorige keer en dat wil ik ook wel eens meemaken (sommige kamers zonder douche en toilet op de kamer enzo). Mocht je nog willen ruilen, er zijn nog plenty 2 persoonskamers over in het Bienvenue. Maar als je voor een beetje meer comfort wil gaan kan je denk ik beter in het Airport slapen idd
Oh zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik vind het knap met zo'n mega ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingetjes!Croissantjes, pistoletjes, sapjes, fruit..
Bienvenue is niet kamperen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ik lees het al, betere keuze gemaakt dat Airport hotel, hahaha. Ga niet kamperen zeg.En ik mot kunnen sjoeluh met GB.
Bienvenue heeft 2 soorten brood, je kunt toast maken, verschillende mueslietjes pakken, jus, melk, yoghurtjes en diverse soorten beleg en gekookte eitjes. Geen koningsontbijt maar een prima start voor den ochtend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh zo.. Nou ja, als je niet zo'n ontbijter bent...
.
Nu krijg ik wel zin morgenmiddag een croissantje te pakken..
Dat ligt er aan hoe laat ze landt die dag van vakantiequote:
Yayquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe laat ze landt die dag van vakantie
Als het op tijd is komt ze direct door
Oh dan ken jij mijn sjoeltechnieken nog niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
En GB zit (nog) niet in Airport.Da's best ver sjoelen dan.
Ik heb Takke gemeld dat ze verwacht werd in ESF voor wéér een beslissing.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Stiev! Wilde jij 10 eu buffetje of 12,50 buffetje+soep+taart?
Ah, dat verklaart mijn goede humeur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh dan ken jij mijn sjoeltechnieken nog niet.
Goed afgericht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
"Henk gaat om 2 uur dicht ofzo. Dus dan blijven we gewoon tot 2 uur en dan gaan we"
- "Oh. Doen we dat."
Maar ik denk dat die sinaasappelsap gewoon uit een pak komt en niet uit een hippe hele-sinaasappel-infrot-machine-waar-magisch-sap-uitkomt-machine komtquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bienvenue heeft 2 soorten brood, je kunt toast maken, verschillende mueslietjes pakken, jus, melk, yoghurtjes en diverse soorten beleg en gekookte eitjes. Geen koningsontbijt maar een prima start voor den ochtend.![]()
En Bienvenue heeftONS!
Joh! Zou je denken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik denk dat die sinaasappelsap gewoon uit een pak komt en niet uit een hippe hele-sinaasappel-infrot-machine-waar-magisch-sap-uitkomt-machine komt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is wel veel om allemaal naar binnen te proppen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Stiev! Wilde jij 10 eu buffetje of 12,50 buffetje+soep+taart?
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soepquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is wel veel om allemaal naar binnen te proppen hoor.. Dat gaat me echt niet lukken... En ik vind het ook sneu om die arme man voor niks allemaal dingen voor mij te laten maken.
.
+1!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soep.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Aan de andere kant boeit 2,5 euro ook niet en kan ik de taart gewoon naar iemand doorschuiven. Dus doe maar gewoon 12,5.
Geef je die jongen wel een kans om z'n taartje te proeven danquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, wat je bij het buffet naar binnen propt is natuurlijk je eigen zaak. Als jij alleen twee frietjes wil eten kan dat. En dan heb je genoeg ruimte over voor sjekladetaart en soep.
Je hebt me zien eten, soms heb ik aan 2 frietjes al genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjekladetaart nog wel naar binnen gepropt krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Aan de andere kant boeit 2,5 euro ook niet en kan ik de taart gewoon naar iemand doorschuiven. Dus doe maar gewoon 12,5.
Gewoon 12,5.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjekladetaart nog wel naar binnen gepropt krijgt.
Maar denk er anders gewoon nog even over naGeen punt!
Ja hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef je die jongen wel een kans om z'n taartje te proeven dan?
Ik dacht erover een tweede keer te gaan lopen en toen was mijn bord weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik had niet zoveel eten gepakt bij het buffet, maar ben bewust geen tweede keer gaan lopen i.v.m. de chocoladetaart![]()
![]()
.
maar wel twee taart gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar 1x opgeschept (nouja, de meneer voor mij want ik had geen zin om mijn evenwicht te verliezen en met mijne snufferd in de salade te vallen) want het was veul te warm om te eten
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
"Je had moeten zeggen: met je neus in de boter"
Hij? Kunstig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Die meneer van jou was helemaal kunstig bezig met zijn twee borden.
Hij doet een rimshotquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"je viel met je mr al met je neus in de boter"
Jammer, ik had best wat Muis op een bedje van geroerbakte groente gelust.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar 1x opgeschept (nouja, de meneer voor mij want ik had geen zin om mijn evenwicht te verliezen en met mijne snufferd in de salade te vallen) want het was veul te warm om te eten
Je bent wel erg kritisch voor degene die je eten haalt, hè? Ik zou maar oppassen!quote:
Neuh. Ik bak voor hem dus ik heb wel wat speelruimte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch voor degene die je eten haalt, hè? Ik zou maar oppassen!
En is dat positief of negatief bedoeld?quote:
"Een rimshot is gewoon een rimshot. Padam pssshh"quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is dat positief of negatief bedoeld?
Hehehehehequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neuh. Ik bak voor hem dus ik heb wel wat speelruimte.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom moet ik weer aan kittens en melk denken?
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom moet ik weer aan kittens en melk denken?
ja maar dat kan 2 kanten op bedoeld wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Een rimshot is gewoon een rimshot. Padam pssshh"
Mr. Muis lijkt me wel iemand die het positief bedoeltquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar dat kan 2 kanten op bedoeld worden
Inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mr. Muis lijkt me wel iemand die het positief bedoelt.
Sorry, ik ben vrij negatiefquote:
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, ik ben vrij negatief
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heb je de boter al klaargelegd?quote:
Is het bij de vierde meet al niet weer het Songfestivalquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Ah, mooi... thema voor volgende meet is SongfestiBAL.
Thema voor de derde meet had Elies al: Henkstenbal.
En voor de vierde meet doen we 'We're sexy and we know it'.
Ja, maar daar kunnen we dat thema ook prima bij gebruikenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het bij de vierde meet al niet weer het Songfestival?
Ja dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Peter het volgende:
Sjekladetaart
En de mosterdsoep is vast ook lekker
Bij beide hotels kan je tot een paar dagen van tevoren kostenloos annuleren, dus er kan vast nog wat heen en weer gegooid worden. Je weet nooit wie er ineens niet meer bij wie wilquote:
Hoe leuk zijn wijquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu moet je je tanden weer opnieuw gaan poetsen
Cool. Vaak zit mijn haar dan op z'n best. Enig uitzondering is op dit moment aangezien ik er geen reedt meer mee kanquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, met Greys ergens overnachten betekent foto's voordat je gaat slapen.
JAAAAAAAAA, daar ben ik sowieso bij!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen we dat thema ook prima bij gebruiken![]()
Gaan we allemaal als Oostblokhoer!
Gewoon doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me wel als een Poolsche oostblok twink aankleden met een jockstrap en zo. Gewoon.. met tatoeages en dergelijke. Lijkt me wel gaaf. Twijfel wel over een oorbel.
Het is de bedoeling dat je je verkleed, schat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga me wel als een Poolsche oostblok twink aankleden met een jockstrap en zo. Gewoon.. met tatoeages en dergelijke. Lijkt me wel gaaf. Twijfel wel over een oorbel.
Ja, dat doe ik toch? Ik ben nu net een chippendalequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je je verkleed, schat!
ik ruim je kots niet opquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik trouwens ook gewoon voor 12,50 chocoladetaart bestellen en alleen dat eten?
Dit keer krijg je voor 2,50 extra een groooooot stuk chocoladetaart!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef moemoe het volgende:
Zo'n chocotaartbonbon gaat er op zich wel weer in hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
En weer naar de sportschool geweeest... Moet natuurlijk wel een 6pack hebben de 15de!
maar ik doe het voot mezrlf, grotendeels... Boys kijken is ook leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik nam mezelf dat de vorige keer ook voor.
Die illusie ga ik mezelf deze keer niet meer maken hoor
tettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga voor een 3pack: tieten en buik.
verstand pp 0 en gaan. Maar 1000kcal per uur is ook motivatie.. Op een ander apparaat gaat t niet zo snelquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef Muis006 het volgende:
Een uur op de crosstrainertik val er na een kwartier vanaf
Respect
Ik zou willen dat ik het konquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verstand pp 0 en gaan. Maar 1000kcal per uur is ook motivatie.. Op een ander apparaat gaat t niet zo snel
ik gok dat ik ook wel het dubbel zoveel weeg als jouquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het konzoveel calorieen is inderdaad een flinke stok achter de deur. Ik heb alleen niet zoveel reserves om het een uur vol te houden.
Je bent ook een stuk langer hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik gok dat ik ook wel het dubbel zoveel weeg als jou
ah.. .das een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat je niet dik bent
Zeg ik eens dat iemand NIET dik is, is het nog niet goed!
*kras*
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Muis006 het volgende:
Zwetende knappe jongens in de sportschool
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Waarom denk je dat het zo warm was bij Henk?
Ik eet chocoladequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Renesite het volgende:
In plaats van chocolade at ik net een haring
Nee, ik blijf solidair!quote:
En dikkerquote:
Ook met mosterdsoepie en chocotaart voor 12,50?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |