abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112228630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wel. Een man die áltijd rustig blijft, daar zou ik helemaal gek van worden.
Maar ik dacht dat wij voor elkaar gemaakt waren enzo :'(
Rustig aan.
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:56:15 #202
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_112228672
Ik vind de manier waarop je vrouwen benadert in je posts hier een beetje minderwaardig, firefly. Alsof ze er zijn voor jouw oefening, om naar je te luisteren en om te proberen te manipuleren. Bijna zelfs alsof we een andere diersoort zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_112228700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, jij stelt dat boos/gefrustreerd en dominant(/rustig) de twee opties zijn, ik vind dat er nog een andere optie is, namelijk zelfverzekerd en rustig, zonder dat dominante gedoe. Dominantie wordt door veel mannen ernstig overgewaardeerd.
Ik denk juist dat dominantie ernstig overgewaardeerd wordt door vrouwen :P
Rustig aan.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2012 @ 18:57:04 #204
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112228715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de manier waarop je vrouwen benadert in je posts hier een beetje minderwaardig, firefly. Alsof ze er zijn voor jouw oefening, om naar je te luisteren en om te proberen te manipuleren. Bijna zelfs alsof we een andere diersoort zijn.
Het is toch een soort van sportvissen, na het vangen beland je toch weer in de sloot.
pi_112228723
quote:
Niks mis met andere diersoorten, olifanten benader je ook met respect :{w
Rustig aan.
pi_112228747
quote:
Ik heb strawberry vaker zien posten. Het is altijd contrast ophogen en tegen de hoofdstroom in gaan om een discussie te starten. Heeft niets met vrouwen in het algemeen te maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112228798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je doet hier precies hetzelfde als 9999 van de andere vrouwen op fok. "Ik val op rustige verlegen lieve jongens". Maar ondertussen hebben ze ruige seks met mannen waar ze niet eens een relatie mee hebben.
Tis heel makkelijk, de vrouwen die dat zeggen zijn gewoon hypocriet door nooit op een muurbloempje af te stappen. :9
Rustig aan.
pi_112228801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niks mis met andere diersoorten, olifanten benader je ook met respect :{w
_O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112228825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis heel makkelijk, de vrouwen die dat zeggen zijn gewoon hypocriet door nooit op een muurbloempje af te stappen. :9
Idd. Wat je zegt moet je ook doen.
pi_112228879
Ontopic:

Liever vaker in een ruzie boos/gefrustreerd of kalm/rustig dominant
pi_112228940
@ miss sly.

De definitie voor dominant wordt vaak anders geïnterpreteerd.

Je kunt het interpreteren als ''overheersend''
Sommige mensen interpreteren het als de positieve overheersend, sommige mensen als de negatieve ''overheersend''

Als je een discussie wilt voeren met de woorden dominant erin, dan is het erg belangrijk om duidelijk te hebben welke definitie je voor dominant hanteert.
Rustig aan.
pi_112229153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.
Ehm jawel.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
Andersom ben ik het niet met je eens.
Rustig aan.
pi_112229173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
@ miss sly.

De definitie voor dominant wordt vaak anders geïnterpreteerd.

Je kunt het interpreteren als ''overheersend''
Sommige mensen interpreteren het als de positieve overheersend, sommige mensen als de negatieve ''overheersend''

Als je een discussie wilt voeren met de woorden dominant erin, dan is het erg belangrijk om duidelijk te hebben welke definitie je voor dominant hanteert.
Het grappige is datgene wat vrouwen willen niet altijd gelijk staat als datgene waar vrouwen emotioneel op reageren. Dat maakt in principe al een discussie met vrouwen op dit gebied al onmogelijk. Er zijn genoeg vrouwen die een klootzak als ex hebben (of nog als vriend).
pi_112229196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm jawel.

[..]

Andersom ben ik het niet met je eens.
Oh ja klopt, looks.
pi_112229267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het grappige is datgene wat vrouwen willen niet altijd gelijk staat als datgene waar vrouwen emotioneel op reageren. Dat maakt in principe al een discussie met vrouwen op dit gebied al onmogelijk. Er zijn genoeg vrouwen die een klootzak als ex hebben (of nog als vriend).
Het is een vrouwelijke eigenschap om een man te willen verbeteren.... "het goede in hem te zien''
Als een man daarentegen gewoon ''goed'' van zichzelf is dan valt hij niet voor die vrouwen op en is hij niet interessant... Soort van zelfkastijding... Erg naar probleem voor sommige vrouwen.
Rustig aan.
pi_112229349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is een vrouwelijke eigenschap om een man te willen verbeteren.... "het goede in hem te zien''
Als een man daarentegen gewoon ''goed'' van zichzelf is dan valt hij niet voor die vrouwen op en is hij niet interessant... Soort van zelfkastijding... Erg naar probleem voor sommige vrouwen.
Op die manier had ik er nog niet naar gekeken. Interessant.
pi_112229718
Ik heb het al eerder gezegd. Dit topic valt goed omdat het mannelijke Fok! publiek uit veel onzekere 'incels' bestaat, die in Firefly hun goeroe hebben gevonden.

Ze hebben nog nooit een vriendinnetje gehad en het versieren van een vrouw moet daarom wel heel moeilijk zijn. Er is jarenlange training voor nodig om een vrouw te veroveren met allerlei wazige tricks en trucks.

Onzin... het is niet moeilijk om een vrouw te versieren. Kijk tussen je benen en als je daar een lul ziet hangen ben je een man. Gedraag je daar dan ook naar en vrouwen zullen deel uit maken van jouw wereld!

Waarom ik eerder vroeg of je getest was op een vorm van autisme had te maken met hoe je overkomt in dit topic. Je communiceert in PUA Lingo, je noemt je helden bij naam en gaat er vanuit dat iedereen bekend met ze is, het objectiveren van vrouwen. Ik krijg het gevoel dat je ver buiten de realiteit staat.

Heb je vriendinnen waar je op een 'normale' manier mee omgaat en hoe kijken zij tegen jouw levensstijl aan?
pi_112229816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef dark.passenger het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd. Dit topic valt goed omdat het mannelijke Fok! publiek uit veel onzekere 'incels' bestaat, die in Firefly hun goeroe hebben gevonden.

Ze hebben nog nooit een vriendinnetje gehad en het versieren van een vrouw moet daarom wel heel moeilijk zijn. Er is jarenlange training voor nodig om een vrouw te veroveren met allerlei wazige tricks en trucks.

Onzin... het is niet moeilijk om een vrouw te versieren. Kijk tussen je benen en als je daar een lul ziet hangen ben je een man. Gedraag je daar dan ook naar en vrouwen zullen deel uit maken van jouw wereld!

Waarom ik eerder vroeg of je getest was op een vorm van autisme had te maken met hoe je overkomt in dit topic. Je communiceert in PUA Lingo, je noemt je helden bij naam en gaat er vanuit dat iedereen bekend met ze is, het objectiveren van vrouwen. Ik krijg het gevoel dat je ver buiten de realiteit staat.

Heb je vriendinnen waar je op een 'normale' manier mee omgaat en hoe kijken zij tegen jouw levensstijl aan?
Dit is een aanval op fok leden en mij persoonlijk. Nergens heb ik het over truukjes. Neem een inhoudelijk punt uit de OP waar je het mee oneens bent en kom dan terug.
pi_112230509
quote:

Bingo. Vooral het eerste.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112230723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is een aanval op fok leden en mij persoonlijk. Nergens heb ik het over truukjes. Neem een inhoudelijk punt uit de OP waar je het mee oneens bent en kom dan terug.
Vooral dat gelul over "authenticiteit". Als je als man van jezelf onzeker, lui of onverzorgd bent, zullen vrouwen echt niet vallen voor die "authentieke ik". Ja, de wanhopige tiepjes misschien. :')

Versieren is juist niet alleen jezelf zijn; je goeie kanten uitvergroten en je slechte kanten verbloemen. Jezelf verkopen dus.

Daarbij moet je juist wel interesse in vrouwen tonen; zo zoek je naar kliks en onderwerpen om over te praten.

Je bent een oppervlakkig onzeker mannetje dat liever geen vrouw met een eigen mening wil.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112230742
quote:

Wie ben jij om te oordelen over het moeilijk krijgen van een vriendin voor wie dan ook?
Rustig aan.
pi_112230829
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vooral dat gelul over "authenticiteit". Als je als man van jezelf onzeker, lui of onverzorgd bent, zullen vrouwen echt niet vallen voor die "authentieke ik". Ja, de wanhopige tiepjes misschien. :')

Versieren is juist niet alleen jezelf zijn; je goeie kanten uitvergroten en je slechte kanten verbloemen. Jezelf verkopen dus.
Ach schei uit...

Ik ben echt niet onzeker over mijn negatieve kanten zoals mijn luiheid.
Rustig aan.
pi_112230919
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je het filmpje al bekeken? Als je vanuit de buyers frame komt zit je een niveau hoger en hoef je helemaal niets meer te verbloemen of te vergroten.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:42 #224
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112231005
quote:
Ohja? Had al een vriendinnetje op mijn 13de ;). Kon mijn leven met haar opbouwen heb het niet gedaan omdat ik te jong en te naïef was om daar over na te denken verder ben ik een happy singel met genoeg vrouwelijke aandacht :).
pi_112231114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach schei uit...

Ik ben echt niet onzeker over mijn negatieve kanten zoals mijn luiheid.
Het gaat niet om onzeker maar om "authentiek". Gooi het es lekker authentiek op tafel en kijk wat zo'n meid ervan vindt... vrouwen houden van mannrn die van aanpakken weten.

pi_112231188
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om onzeker maar om "authentiek". Gooi het es lekker authentiek op tafel en kijk wat zo'n meid ervan vindt... vrouwen houden van mannrn die van aanpakken weten.
Daarom moet je het ook zijn en niet alleen "doen". Dan hoef je niet bang te zijn dat ze achter de ware jij komt.
pi_112231275
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zeg maar, ze zullen het prima leuk vinden als ik mijn negatieve punten ook leuk weet te belichten, neem de wereld niet zo serieus...
Rustig aan.
pi_112231325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je het filmpje al bekeken? Als je vanuit de buyers frame komt zit je een niveau hoger en hoef je helemaal niets meer te verbloemen of te vergroten.
frame? praat nls. nee, ik ben aan het werk, zei ik al.

pi_112231340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie ben jij om te oordelen over het moeilijk krijgen van een vriendin voor wie dan ook?
Ik geef juist aan dat het niet moeilijk is om een vriendinnetje te scoren. Mensen die daar cursussen voor geven en bootscams organiseren hebben er vaak financieel belang bij om het vrouwen versieren te theoretiseren en gewichtiger te maken dan het is.

Wat is belangrijk? Zelfverzekerd zijn en een sociale cirkel. Heb je dat laatste niet dan is het een 'numbersgame' tot je iemand treft waarbij er wederzijdse aantrekking is.
pi_112231415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik geef juist aan dat het niet moeilijk is om een vriendinnetje te scoren. Mensen die daar cursussen voor geven en bootscams organiseren hebben er vaak financieel belang bij om het vrouwen versieren te theoretiseren en gewichtiger te maken dan het is.

Wat is belangrijk? Zelfverzekerd zijn en een sociale cirkel. Heb je dat laatste niet dan is het een 'numbersgame' tot je iemand treft waarbij er wederzijdse aantrekking is.
Kweet niet, maar ik vind het niet heel raar dat je dat enorm lastig kunt vinden hoor :P
Rustig aan.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 19:58:36 #231
5428 crew  miss_sly
pi_112231619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ok prima ben benieuwd hoor, hoor het graag ;)
Ik heb het filmpje gekeken. Duurde wel lang trouwens ;) en veel van hetzelfde.

In de kern ben ik het er mee eens, in die zin dat naar mijn mening dat is zoals je met mensen omgaat. Je doet jezelf niet anders voor dan je bent, je bent open en eerlijk omdat dat is wat je wilt zijn, en niet omdat je hoopt dat er wat op volgt. Maar ik vind dit niet iets van alleen mannen naar vrouwen, ook omgekeerd en ook onderling.

Waar ik het dan niet mee eens ben, is dat een vrouw niet met je naar bed gaat als ze je niet heeft leren kennen. Als er een klik is en het is het juiste moment, hoeft een vrouw niet per definitie meer van je gezien te hebben om met je naar bed te gaan. En ik ben het er ook niet mee eens dat als ze je heeft leren kennen, ze op zeker met je naar bed gaat. Ze kan je dan ook een klojo vinden. En die vrouw uit het filmpje was niet helemaal nuchter meer, dus dat vond ik niet echt een mooi voorbeeld :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112231765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Het is een combinatie van een numbersgame en steeds meer op je gemak voelen. Je kunt hier tot het oneindige relaxed in worden namelijk.
pi_112231795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In de kern ben ik het er mee eens, in die zin dat naar mijn mening dat is zoals je met mensen omgaat. Je doet jezelf niet anders voor dan je bent, je bent open en eerlijk omdat dat is wat je wilt zijn, en niet omdat je hoopt dat er wat op volgt. Maar ik vind dit niet iets van alleen mannen naar vrouwen, ook omgekeerd en ook onderling.

Waar ik het dan niet mee eens ben, is dat een vrouw niet met je naar bed gaat als ze je niet heeft leren kennen. Als er een klik is en het is het juiste moment, hoeft een vrouw niet per definitie meer van je gezien te hebben om met je naar bed te gaan. En ik ben het er ook niet mee eens dat als ze je heeft leren kennen, ze op zeker met je naar bed gaat. Ze kan je dan ook een klojo vinden. En die vrouw uit het filmpje was niet helemaal nuchter meer, dus dat vond ik niet echt een mooi voorbeeld :')
Mensen zijn eerlijker en impulsiever als ze dronken zijn... Grenzen vallen weg.
Om te zeggen dat er iets gebeurde wat ze niet wou lijkt me sterk... Dat ze andere dingen wilt dan als ze nuchter is... Lijkt me ook sterk... Ze geeft er alleen makkelijker aan toe.

Maarrrr....
Tjah, een klik krijg je niet zomaar, en een vrouw gaat niet zo snel met je naar bed lijkt me...
Rustig aan.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:02:09 #234
5428 crew  miss_sly
pi_112231803
Firefly, ik vroeg me af hoe oud je bent, of je al eens vreselijk verliefd bent geweest en of je al eens een lange(re) relatie hebt gehad.
pi_112231844
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat gebeurd vaak, dat mensen zeggen "ze is toch niet nuchter meer". Deze is 100% nuchter overigens die in de taxi stapt. Dit kan je overdag ook doen.

pi_112231856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, ik vroeg me af hoe oud je bent, of je al eens vreselijk verliefd bent geweest en of je al eens een lange(re) relatie hebt gehad.
28, ja en ja :)
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:03:54 #237
5428 crew  miss_sly
pi_112231877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Om te zeggen dat er iets gebeurde wat ze niet wou lijkt me sterk... Dat ze andere dingen wilt dan als ze nuchter is... Lijkt me ook sterk... Ze geeft er alleen makkelijker aan toe.

Maarrrr....
Tjah, een klik krijg je niet zomaar, en een vrouw gaat niet zo snel met je naar bed lijkt me...
Ik heb het niet over haar gedrag, maar datgene wat ze in orde leek te vinden wat hij allemaal zei. Ik kon het niet helemaal goed verstaan, maar het klonk allemaal niet heel prettig. Nuchter had ze dat niet geaccepteerd, en dat heeft denk ik alles te maken met een vertroebeld beoordelingsvermogen door alcohol.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:04:35 #238
5428 crew  miss_sly
pi_112231909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

28, ja en ja :)
Hoe lang was de relatie? En hoe was de relatie?
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:05:16 #239
5428 crew  miss_sly
pi_112231943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat gebeurd vaak, dat mensen zeggen "ze is toch niet nuchter meer". Deze is 100% nuchter overigens die in de taxi stapt. Dit kan je overdag ook doen.

Dat is weer een filmpje van bijna 20 minuten. Daar heb ik geen tijd voor, hoor :D
pi_112232010
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe lang was de relatie? En hoe was de relatie?
Pfft je zoekt naar dingen over mij. Zoals al die "skeptische mensen", in plaats van inhoudelijk te blijven. Jarenlang en goed.
pi_112232061
Overigens: miss_sly, die gast "opent" vrouwen met zijn middelvinger op straat overdag in Parijs terwijl hij aan zijn andere arm een vrouw heeft. Maakt allemaal niet uit. Een maat van me had een vrouw ook "geopent" door te doen alsof zij zijn hondje was. (overdagggg)
pi_112232112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarrrr....

^O^
pi_112232123
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb het niet over haar gedrag, maar datgene wat ze in orde leek te vinden wat hij allemaal zei. Ik kon het niet helemaal goed verstaan, maar het klonk allemaal niet heel prettig. Nuchter had ze dat niet geaccepteerd, en dat heeft denk ik alles te maken met een vertroebeld beoordelingsvermogen door alcohol.
Ja dag... Daar geloof ik dus niet in... Vrouwen houden van een grappige man, dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en zij ook niet is duidelijk te zien in dat filmpje
Rustig aan.
pi_112232158
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is weer een filmpje van bijna 20 minuten. Daar heb ik geen tijd voor, hoor :D
Eerste 2 minuten.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:15:52 #245
5428 crew  miss_sly
pi_112232408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Overigens: miss_sly, die gast "opent" vrouwen met zijn middelvinger op straat overdag in Parijs terwijl hij aan zijn andere arm een vrouw heeft. Maakt allemaal niet uit. Een maat van me had een vrouw ook "geopent" door te doen alsof zij zijn hondje was. (overdagggg)
Wat bedoel je met "opent"?
pi_112232419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Interactie beginnen :P
Rustig aan.
pi_112232472
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

"Openingszin" (interactie beginnen idd wat kt zegt). Het maakt allemaal niet uit wat je zegt en doet, als het maar vanuit jezelf komt. Vrouwen giechelen vanzelf wel als je authentiek bent. Je kunt de meest erge dingen zeggen.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:18:16 #248
5428 crew  miss_sly
pi_112232535
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerste 2 minuten.
Gekeken, kan er niets mee. Geen tekst enzo, dus nee.
pi_112232573
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gekeken, kan er niets mee. Geen tekst enzo, dus nee.
Als je denkt dat het aan de tekst ligt dan zit je nog in een ander wereldje en kan ik je er niet verder bij helpen ;)
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:20:02 #250
5428 crew  miss_sly
pi_112232616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Openingszin" (interactie beginnen idd wat kt zegt). Het maakt allemaal niet uit wat je zegt en doet, als het maar vanuit jezelf komt. Vrouwen giechelen vanzelf wel als je authentiek bent. Je kunt de meest erge dingen zeggen.
Niet alle vrouwen. Als het niet grappig is, kan het nog zo authentiek zijn, wat prima is, maar dan wordt er niet gelachen.

En nogmaals: naar mjn mening is wat die kerel in het filmpje zegt, niets iets dat mannen naar vrouwen moeten doen om ze te versieren maar is het een manier van omgaan met mensen, alle mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')