Alleen als ie dat graag wilquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat je als een man een beetje verlegen doet je hem billekoek geeft.
Ja, het filmpje legt alles goed uit. Dan is deze discussie in principe niet nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Laat effe dat makkelijk versieren gaan, daar is het (mij in ieder geval) niet om te doen.
Maar je pakt het algemene punt en dan komt het er toch weer op neer op zelfzekerheid.
Kijk ik verkloot een studie en ik kan best mooi weer spelen tegen een meid hoor.
Maar ik wil geen avond seks.
Dus stel ze vindt me nog steeds leuk en dan?
Zul je het toch wel moeten opbiechten, dus het punt van open zijn en eerlijk vanaf het begin is gewoon waar.
Maar kijk effe dat filmpje eerst als je de kans krijgt
Ik hoop dat ik het dan nog terug kan vinden hoe jij erover denkt en anders effe linkje naar hoe jij erover dacht via pm
Je leert jezelf kennen door te leven, et alle ups and downs op allerlei gebied. Alleen de afwijzing van een vrouw leert je niet heel veel, alleen dat je op dat moment de verkeerde vrouw probeerde te versieren. Of op de voor deze vrouw verkeerde manier. het leert je niet wat je waard bent als persoon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw wijst je af, en door die afwijzingen leer je jezelf beter kennen. Je kunt het omgedraaid ook doen:
Een goed leven hebben, rijk zijn, alles voorbereid. En dan blijkt dat je nog slecht bent met vrouwen omdat je geen ervaring hebt.
Gelul. Ik deed een algemene oproep in het versiertopic. Jij reageerde, dat is iets anders. Compleet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
El Matador kwam laatst nog advies aan mij vragen over zijn "projectje"![]()
Jouw mening is niets waard omdat:
A) Je reageert vanuit een vrouwelijk oogpunt en je hebt nog nooit een vrouw versiert
B) Je reageert met onderbuik gevoelens want je voelt je aangevallen (ik ben een individu, ik ben anders)
C) Je kent me niet, je weet niet hoe ik in het echt ben. Ik ben nu alleen zo veel mogelijk kennis aan het delen (voor mannen, niet voor vrouwen). Dat niet alleen van mezelf komt, maar ook van anderen.
Je leert wel bijvoorbeeld dat je een fucking raar zenuwtrekje hebt bijvoorbeeld die je onbewust doet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je leert jezelf kennen door te leven, et alle ups and downs op allerlei gebied. Alleen de afwijzing van een vrouw leert je niet heel veel, alleen dat je op dat moment de verkeerde vrouw probeerde te versieren. Of op de voor deze vrouw verkeerde manier. het leert je niet wat je waard bent als persoon.
Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul. Ik deed een algemene oproep in het versiertopic. Jij reageerde, dat is iets anders. Compleet.
Je bent een volkomen verblinde religieus die alleen in zijn eigen sprookjes gelooft en doof is voor de meningen van anderen, met name vrouwen. Je stelt zelfs dat "die er niet toe doen". Hoe dom kan je zijn.
Ik kan me wel voorstellen hoe jij in het echt bent. Niet bepaald een aantrekkelijke gozer voor vrouwen. Eerder ern zielige uitslover.
Daarom scoor je hier ook vooral waardering bij de versiersukkels. Echter bij de normale mensen niet.
En je bent te blind om daarin je eigen fouten te zien. Het ligt immer aan De Ander.
Lekker "authentiek"
Frustratie??quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op.![]()
Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op.![]()
Blijkbaar doet het je wat, gezien je posts.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie??
Dat zou betekenen dat ik iets om je zou geven.
Dat doe ik niet; ik vind je een zielig onterecht zelfovertuigd mannetje.
Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.
idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijnquote:
Is goed, feit blijft dat de insteek van dit topic niet klopt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn
Maar laten we het bij feiten houden dan?
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.
dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.
Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
Wat heeft boos nu met een woedeaanval te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?
Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ik volg je niet helemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.
Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal?
- welke bedrijven / wat voor bedrijven?
En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.
Zonder te denken, van oeh hoe zou ik hier op moeten reageren zodat die meid dat leuk vindt.
Het werkt in de praktijk niet. Is vaak genoeg getest. Geen vooroordeel dus, werkt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?
Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?
Of zit ik er gewoon helemaal naast?
Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.
Ik vind een man die dominant is, en dominant zijn mening kenbaar maakt verre van aantrekkelijk. Een man die zelfverzekerd is en staat voor wat ie zegt, of waarmee je een leuke discussie kunt hebben en waarmee je van mening kunt verschillen op een gezonde manier, is veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?
Daar gaat het niet om. Jij kijkt op tegen firefly, vanuit jouw positie logisch, maar onterecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.
Nou als ie eerlijk en open is geweest vanaf het begin.
Dan is het duidelijk dat die meid niet bij hem past.
Dus waarom dan niet naar de volgende gaan?
"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
Nou ja, wat is raar doen? het niet met hem eens zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |