abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112223903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op. :+
Frustratie?? _O-

Dat zou betekenen dat ik iets om je zou geven.

Dat doe ik niet; ik vind je een zielig onterecht zelfovertuigd mannetje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:05:02 #152
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112223923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op. :+
Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112223934
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Frustratie?? _O-

Dat zou betekenen dat ik iets om je zou geven.

Dat doe ik niet; ik vind je een zielig onterecht zelfovertuigd mannetje.
Blijkbaar doet het je wat, gezien je posts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:05:47 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112223967
Nietes, welles, nietes, welles....
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112223987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.
Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112224005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Nietes, welles, nietes, welles....
idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn :)
Maar laten we het bij feiten houden dan?
Do what you love, love what you do!
pi_112224095
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 30 mei 2012 @ 17:08:47 #158
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112224102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:

[..]

idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn :)
Maar laten we het bij feiten houden dan?
Is goed, feit blijft dat de insteek van dit topic niet klopt.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:10:45 #159
5428 crew  miss_sly
pi_112224179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112224223
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.
Zonder te denken, van oeh hoe zou ik hier op moeten reageren zodat die meid dat leuk vindt.
pi_112224270
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.
pi_112224310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft? _O-
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:13:29 #163
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112224320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.
Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
pi_112224343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.

woensdag 30 mei 2012 @ 17:14:08 #165
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112224351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft? _O-
Wat heeft boos nu met een woedeaanval te maken?

Maar laten we ontopic blijven...
pi_112224357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.
pi_112224378
Nee niet eromheen lullen. Dus liever een man die boos wordt dan een man die rustig blijft?
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:15:01 #168
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112224391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.
Ik volg je niet helemaal?

- welke bedrijven / wat voor bedrijven?
pi_112224406
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.
Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.
Nou als ie eerlijk en open is geweest vanaf het begin.
Dan is het duidelijk dat die meid niet bij hem past.
Dus waarom dan niet naar de volgende gaan?
pi_112224416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal?

- welke bedrijven / wat voor bedrijven?
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:16:50 #171
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112224465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?
pi_112224474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:11 schreef kree het volgende:

[..]

dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.
Zonder te denken, van oeh hoe zou ik hier op moeten reageren zodat die meid dat leuk vindt.
Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?
Of zit ik er gewoon helemaal naast?
pi_112224504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?
Het werkt in de praktijk niet. Is vaak genoeg getest. Geen vooroordeel dus, werkt niet.
pi_112224548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef kree het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?
Of zit ik er gewoon helemaal naast?
Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.
pi_112224633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.
Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:25:59 #176
5428 crew  miss_sly
pi_112224903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind een man die dominant is, en dominant zijn mening kenbaar maakt verre van aantrekkelijk. Een man die zelfverzekerd is en staat voor wat ie zegt, of waarmee je een leuke discussie kunt hebben en waarmee je van mening kunt verschillen op een gezonde manier, is veel aantrekkelijker.
pi_112224940
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:

[..]

Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.
Nou als ie eerlijk en open is geweest vanaf het begin.
Dan is het duidelijk dat die meid niet bij hem past.
Dus waarom dan niet naar de volgende gaan?
Daar gaat het niet om. Jij kijkt op tegen firefly, vanuit jouw positie logisch, maar onterecht.

Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:26:49 #178
5428 crew  miss_sly
pi_112224944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:27:11 #179
5428 crew  miss_sly
pi_112224955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?
Nou ja, wat is raar doen? het niet met hem eens zijn?
pi_112225033
Dominant is niks mis mee. Maar dat is iets fundamenteel anders dan niets geven om de mening van vrouwen.

En ja, meer versieren leer je van. De grootste dooddoende open deur van FOK! :')

pi_112225038
quote:
12s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Jij kijkt op tegen firefly, vanuit jouw positie logisch, maar onterecht.
nee hoor, ik kijk tegen niemand op.
Maar je hebt dat filmpje wel gezien denk?

Hoe denk jij daar dan over?
(en alleen het filmpje dan, want daar had ik het over)
pi_112225072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind een man die dominant is, en dominant zijn mening kenbaar maakt verre van aantrekkelijk. Een man die zelfverzekerd is en staat voor wat ie zegt, of waarmee je een leuke discussie kunt hebben en waarmee je van mening kunt verschillen op een gezonde manier, is veel aantrekkelijker.
We hadden het over boos/gefrustreerd tegen rustig en dominant je mening zeggen. Wat jij doet is nog meer afzwakken om je gelijk te halen. Nee, we hadden het over gefrustreerd/boos zijn.
pi_112225075
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, wat is raar doen? het niet met hem eens zijn?
wat ik eruit begrijp, signalen van een meid dat ze je gewoon niet wil.
pi_112225078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.
Tuurlijk wel. Er zijn bepaalde basisprincipes. En elke vrouw is anders, maar ze delen dezelfde biologie.

pi_112225123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk, welk filmpje?

pi_112225126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:

[..]

pi_112225146
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk, welk filmpje?
staat stukje hierboven 10 posts ofzo ;)
pi_112225176
Kom in de avond maar allemaal terug als jullie het gezien hebben

Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:33:24 #189
5428 crew  miss_sly
pi_112225234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hadden het over boos/gefrustreerd tegen rustig en dominant je mening zeggen. Wat jij doet is nog meer afzwakken om je gelijk te halen. Nee, we hadden het over gefrustreerd/boos zijn.
Nee, jij stelt dat boos/gefrustreerd en dominant(/rustig) de twee opties zijn, ik vind dat er nog een andere optie is, namelijk zelfverzekerd en rustig, zonder dat dominante gedoe. Dominantie wordt door veel mannen ernstig overgewaardeerd.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:34:02 #190
5428 crew  miss_sly
pi_112225255
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:

[..]

wat ik eruit begrijp, signalen van een meid dat ze je gewoon niet wil.
Dat is toch iets anders dan het niet met iemand eens zijn? Ik kan het prima niet met iemand eens zijn ergens over en hem toch interessant vinden.
pi_112225256
Ik wil graag effe meningen horen alleen over dat filmpje trouwens, zonder verder firefly erbij te halen.
Kan dat?
pi_112225328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, jij stelt dat boos/gefrustreerd en dominant(/rustig) de twee opties zijn, ik vind dat er nog een andere optie is, namelijk zelfverzekerd en rustig, zonder dat dominante gedoe. Dominantie wordt door veel mannen ernstig overgewaardeerd.
Je doet hier precies hetzelfde als 9999 van de andere vrouwen op fok. "Ik val op rustige verlegen lieve jongens". Maar ondertussen hebben ze ruige seks met mannen waar ze niet eens een relatie mee hebben.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:48:00 #193
5428 crew  miss_sly
pi_112225833
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je doet hier precies hetzelfde als 9999 van de andere vrouwen op fok. "Ik val op rustige verlegen lieve jongens". Maar ondertussen hebben ze ruige seks met mannen waar ze niet eens een relatie mee hebben.
Je zit wel echt vol vooroordelen, dat komt niet heel prettig over.

Volgens jou is het dus onmogelijk dat vrouwen op andere mannen vallen dan de dominante naturals?

Een man kan zelfverzekerd zijn op veel gebieden en wat verlegen, rustig als het op vrouwen aan komt. Daar is niets mis mee, imo.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:48:35 #194
5428 crew  miss_sly
pi_112225859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef kree het volgende:
Ik wil graag effe meningen horen alleen over dat filmpje trouwens, zonder verder firefly erbij te halen.
Kan dat?
Ja, dat kan, als ik het filmpje heb gezien. Dat wordt wat later vanavond, want ik ga om 18 uur naar huis, eten, kind in bad en naar bed en dan kan ik pas kijken. Dus je zult even geduld moeten hebben :)
pi_112225965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat kan, als ik het filmpje heb gezien. Dat wordt wat later vanavond, want ik ga om 18 uur naar huis, eten, kind in bad en naar bed en dan kan ik pas kijken. Dus je zult even geduld moeten hebben :)
Hou je eraan, ben vanavond ook nog even weg, maar wil het graag horen, als het niet teveel moeite is, kun je effe een dm-etje sturen als je het hebt gepost? wil wel teruglezen maar het gaat af en toe zo hard :)
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 17:51:56 #196
5428 crew  miss_sly
pi_112225991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef kree het volgende:

[..]

Hou je eraan, ben vanavond ook nog even weg, maar wil het graag horen, als het niet teveel moeite is, kun je effe een dm-etje sturen als je het hebt gepost? wil wel teruglezen maar het gaat af en toe zo hard :)
Ik ga mijn best doen :)
pi_112226009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zit wel echt vol vooroordelen, dat komt niet heel prettig over.

Volgens jou is het dus onmogelijk dat vrouwen op andere mannen vallen dan de dominante naturals?

Een man kan zelfverzekerd zijn op veel gebieden en wat verlegen, rustig als het op vrouwen aan komt. Daar is niets mis mee, imo.
Dat is mijn ervaring met fok vrouwen. Niet alleen wat ik lees, maar ook mijn eigen ervaring :P

Zelfverzekerd en dominant zit verstrengeld aan elkaar. Je hoeft niet eens te schreeuwen om dominant te zijn of wat dan ook. Dominant is vooral zeker zijn over je eigen acties en niet afwijken om je eigen normen en waarden om te compenseren met anderen. Dit is soms nodig, maar niet altijd. Alleen als iemand over je grenzen heen gaat.
pi_112226042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen :)
Ok prima ben benieuwd hoor, hoor het graag ;)
pi_112228180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee niet eromheen lullen. Dus liever een man die boos wordt dan een man die rustig blijft?
Ik wel. Een man die áltijd rustig blijft, daar zou ik helemaal gek van worden.
pi_112228414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wel. Een man die áltijd rustig blijft, daar zou ik helemaal gek van worden.
Hou op aub met het contrast ophogen om een discussie punt aan te grijpen :') Liever vaker boos of rustig?

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 30-05-2012 18:55:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')