Frustratie??quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op.![]()
Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat een hoop frustratie. Daar vallen vrouwen niet echt op.![]()
Blijkbaar doet het je wat, gezien je posts.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie??
Dat zou betekenen dat ik iets om je zou geven.
Dat doe ik niet; ik vind je een zielig onterecht zelfovertuigd mannetje.
Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, want vrouwen moet je met gouden handschoentjes vasthouden. Je mag dan ook nooit boos zijn tegen vrouwen.
idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijnquote:
Is goed, feit blijft dat de insteek van dit topic niet klopt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
idd, niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn
Maar laten we het bij feiten houden dan?
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wordt niet snel boos op vrouwen. Als ik mijn mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maak is het goed genoeg en anders is het bye bye. Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes die snel boos worden.
dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef El_Matador het volgende:
feit is dat vrouwen niet vallen op "mannen" die zeggen; jouw mening doet er niet toe.
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wees inhoudelijk, niet om mij als persoon. Iemand die nog nooit vrouwen heeft "versiert" kan het ook niet.
Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je mening duidelijk op een dominante manier kenbaar maken? je moet hondjes trainen?
Wat heeft boos nu met een woedeaanval te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?
Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pff, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ik volg je niet helemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, al die bedrijven zijn failliet gegaan toen een vrouw mannen les moest geven om aan de vrouw te komen.
Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Firefly is bang voor vrouwen met een eigen mening. Een zwak mannetje dus.
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal?
- welke bedrijven / wat voor bedrijven?
En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat wordt er niet gezegd (en dan doel ik op dat filmpje) je kunt er wel op reageren maar het moet van jezelf uitgaan.
Zonder te denken, van oeh hoe zou ik hier op moeten reageren zodat die meid dat leuk vindt.
Het werkt in de praktijk niet. Is vaak genoeg getest. Geen vooroordeel dus, werkt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En dat is een inhoudelijke reactie op een vooroordeel welk beantwoord wordt met een vooroordeel?
Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik hier niet raar denk?
Of zit ik er gewoon helemaal naast?
Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Altijd van jezelf uit gaan en je eigen normen en waarden. Doet ze raar, geen reden om boos te worden. So be it. Je kunt net zo goed zonder haar.
Ik vind een man die dominant is, en dominant zijn mening kenbaar maakt verre van aantrekkelijk. Een man die zelfverzekerd is en staat voor wat ie zegt, of waarmee je een leuke discussie kunt hebben en waarmee je van mening kunt verschillen op een gezonde manier, is veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oooh, jij wilt liever een man die boos wordt en dingen door de kamer heen slingert? In plaats van een man die rustig blijft?
Daar gaat het niet om. Jij kijkt op tegen firefly, vanuit jouw positie logisch, maar onterecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nah ben het niet met je eens, als ze het niet met hem eens zijn dan gaat ie naar de volgende.
Nou als ie eerlijk en open is geweest vanaf het begin.
Dan is het duidelijk dat die meid niet bij hem past.
Dus waarom dan niet naar de volgende gaan?
"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedrijven die mannen moesten helpen om aan de vrouw te komen, waarbij vrouwen "les" gaven. Daarom zeg ik, alleen mannen weten hoe ze vrouwen moeten "versieren". En alleen vrouwen weten hoe ze mannen moeten "versieren".
Nou ja, wat is raar doen? het niet met hem eens zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en hier kan toch niemand het mee oneens zijn?
nee hoor, ik kijk tegen niemand op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij kijkt op tegen firefly, vanuit jouw positie logisch, maar onterecht.
We hadden het over boos/gefrustreerd tegen rustig en dominant je mening zeggen. Wat jij doet is nog meer afzwakken om je gelijk te halen. Nee, we hadden het over gefrustreerd/boos zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind een man die dominant is, en dominant zijn mening kenbaar maakt verre van aantrekkelijk. Een man die zelfverzekerd is en staat voor wat ie zegt, of waarmee je een leuke discussie kunt hebben en waarmee je van mening kunt verschillen op een gezonde manier, is veel aantrekkelijker.
wat ik eruit begrijp, signalen van een meid dat ze je gewoon niet wil.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, wat is raar doen? het niet met hem eens zijn?
Tuurlijk wel. Er zijn bepaalde basisprincipes. En elke vrouw is anders, maar ze delen dezelfde biologie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"Mannen" kunnen andere mannen niet leren hoe je "vrouwen" moet versieren, en omgekeerd ook niet. Dat is niet te leren, imo. Het is namelijk geen eenheidsworst en geen exacte wetenschap.
Ik ben aan het werk, welk filmpje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk tegen niemand op.
Maar je hebt dat filmpje wel gezien denk?
Hoe denk jij daar dan over?
(en alleen het filmpje dan, want daar had ik het over)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk tegen niemand op.
Maar je hebt dat filmpje wel gezien denk?
Hoe denk jij daar dan over?
(en alleen het filmpje dan, want daar had ik het over)
staat stukje hierboven 10 posts ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, welk filmpje?
Nee, jij stelt dat boos/gefrustreerd en dominant(/rustig) de twee opties zijn, ik vind dat er nog een andere optie is, namelijk zelfverzekerd en rustig, zonder dat dominante gedoe. Dominantie wordt door veel mannen ernstig overgewaardeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hadden het over boos/gefrustreerd tegen rustig en dominant je mening zeggen. Wat jij doet is nog meer afzwakken om je gelijk te halen. Nee, we hadden het over gefrustreerd/boos zijn.
Dat is toch iets anders dan het niet met iemand eens zijn? Ik kan het prima niet met iemand eens zijn ergens over en hem toch interessant vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik eruit begrijp, signalen van een meid dat ze je gewoon niet wil.
Je doet hier precies hetzelfde als 9999 van de andere vrouwen op fok. "Ik val op rustige verlegen lieve jongens". Maar ondertussen hebben ze ruige seks met mannen waar ze niet eens een relatie mee hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, jij stelt dat boos/gefrustreerd en dominant(/rustig) de twee opties zijn, ik vind dat er nog een andere optie is, namelijk zelfverzekerd en rustig, zonder dat dominante gedoe. Dominantie wordt door veel mannen ernstig overgewaardeerd.
Je zit wel echt vol vooroordelen, dat komt niet heel prettig over.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doet hier precies hetzelfde als 9999 van de andere vrouwen op fok. "Ik val op rustige verlegen lieve jongens". Maar ondertussen hebben ze ruige seks met mannen waar ze niet eens een relatie mee hebben.
Ja, dat kan, als ik het filmpje heb gezien. Dat wordt wat later vanavond, want ik ga om 18 uur naar huis, eten, kind in bad en naar bed en dan kan ik pas kijken. Dus je zult even geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef kree het volgende:
Ik wil graag effe meningen horen alleen over dat filmpje trouwens, zonder verder firefly erbij te halen.
Kan dat?
Hou je eraan, ben vanavond ook nog even weg, maar wil het graag horen, als het niet teveel moeite is, kun je effe een dm-etje sturen als je het hebt gepost? wil wel teruglezen maar het gaat af en toe zo hardquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als ik het filmpje heb gezien. Dat wordt wat later vanavond, want ik ga om 18 uur naar huis, eten, kind in bad en naar bed en dan kan ik pas kijken. Dus je zult even geduld moeten hebben
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Hou je eraan, ben vanavond ook nog even weg, maar wil het graag horen, als het niet teveel moeite is, kun je effe een dm-etje sturen als je het hebt gepost? wil wel teruglezen maar het gaat af en toe zo hard
Dat is mijn ervaring met fok vrouwen. Niet alleen wat ik lees, maar ook mijn eigen ervaringquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zit wel echt vol vooroordelen, dat komt niet heel prettig over.
Volgens jou is het dus onmogelijk dat vrouwen op andere mannen vallen dan de dominante naturals?
Een man kan zelfverzekerd zijn op veel gebieden en wat verlegen, rustig als het op vrouwen aan komt. Daar is niets mis mee, imo.
Ik wel. Een man die áltijd rustig blijft, daar zou ik helemaal gek van worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee niet eromheen lullen. Dus liever een man die boos wordt dan een man die rustig blijft?
Hou op aub met het contrast ophogen om een discussie punt aan te grijpenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel. Een man die áltijd rustig blijft, daar zou ik helemaal gek van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |