Daarom moet je het ook zijn en niet alleen "doen". Dan hoef je niet bang te zijn dat ze achter de ware jij komt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om onzeker maar om "authentiek". Gooi het es lekker authentiek op tafel en kijk wat zo'n meid ervan vindt... vrouwen houden van mannrn die van aanpakken weten.
Ik zeg maar, ze zullen het prima leuk vinden als ik mijn negatieve punten ook leuk weet te belichten, neem de wereld niet zo serieus...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om onzeker maar om "authentiek". Gooi het es lekker authentiek op tafel en kijk wat zo'n meid ervan vindt... vrouwen houden van mannrn die van aanpakken weten.
frame? praat nls. nee, ik ben aan het werk, zei ik al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje al bekeken? Als je vanuit de buyers frame komt zit je een niveau hoger en hoef je helemaal niets meer te verbloemen of te vergroten.
Ik geef juist aan dat het niet moeilijk is om een vriendinnetje te scoren. Mensen die daar cursussen voor geven en bootscams organiseren hebben er vaak financieel belang bij om het vrouwen versieren te theoretiseren en gewichtiger te maken dan het is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over het moeilijk krijgen van een vriendin voor wie dan ook?
Kweet niet, maar ik vind het niet heel raar dat je dat enorm lastig kunt vinden hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik geef juist aan dat het niet moeilijk is om een vriendinnetje te scoren. Mensen die daar cursussen voor geven en bootscams organiseren hebben er vaak financieel belang bij om het vrouwen versieren te theoretiseren en gewichtiger te maken dan het is.
Wat is belangrijk? Zelfverzekerd zijn en een sociale cirkel. Heb je dat laatste niet dan is het een 'numbersgame' tot je iemand treft waarbij er wederzijdse aantrekking is.
Ik heb het filmpje gekeken. Duurde wel lang trouwensquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ok prima ben benieuwd hoor, hoor het graag
Het is een combinatie van een numbersgame en steeds meer op je gemak voelen. Je kunt hier tot het oneindige relaxed in worden namelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik geef juist aan dat het niet moeilijk is om een vriendinnetje te scoren. Mensen die daar cursussen voor geven en bootscams organiseren hebben er vaak financieel belang bij om het vrouwen versieren te theoretiseren en gewichtiger te maken dan het is.
Wat is belangrijk? Zelfverzekerd zijn en een sociale cirkel. Heb je dat laatste niet dan is het een 'numbersgame' tot je iemand treft waarbij er wederzijdse aantrekking is.
Mensen zijn eerlijker en impulsiever als ze dronken zijn... Grenzen vallen weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gekeken. Duurde wel lang trouwensen veel van hetzelfde.
In de kern ben ik het er mee eens, in die zin dat naar mijn mening dat is zoals je met mensen omgaat. Je doet jezelf niet anders voor dan je bent, je bent open en eerlijk omdat dat is wat je wilt zijn, en niet omdat je hoopt dat er wat op volgt. Maar ik vind dit niet iets van alleen mannen naar vrouwen, ook omgekeerd en ook onderling.
Waar ik het dan niet mee eens ben, is dat een vrouw niet met je naar bed gaat als ze je niet heeft leren kennen. Als er een klik is en het is het juiste moment, hoeft een vrouw niet per definitie meer van je gezien te hebben om met je naar bed te gaan. En ik ben het er ook niet mee eens dat als ze je heeft leren kennen, ze op zeker met je naar bed gaat. Ze kan je dan ook een klojo vinden. En die vrouw uit het filmpje was niet helemaal nuchter meer, dus dat vond ik niet echt een mooi voorbeeld
Dat gebeurd vaak, dat mensen zeggen "ze is toch niet nuchter meer". Deze is 100% nuchter overigens die in de taxi stapt. Dit kan je overdag ook doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gekeken. Duurde wel lang trouwensen veel van hetzelfde.
In de kern ben ik het er mee eens, in die zin dat naar mijn mening dat is zoals je met mensen omgaat. Je doet jezelf niet anders voor dan je bent, je bent open en eerlijk omdat dat is wat je wilt zijn, en niet omdat je hoopt dat er wat op volgt. Maar ik vind dit niet iets van alleen mannen naar vrouwen, ook omgekeerd en ook onderling.
Waar ik het dan niet mee eens ben, is dat een vrouw niet met je naar bed gaat als ze je niet heeft leren kennen. Als er een klik is en het is het juiste moment, hoeft een vrouw niet per definitie meer van je gezien te hebben om met je naar bed te gaan. En ik ben het er ook niet mee eens dat als ze je heeft leren kennen, ze op zeker met je naar bed gaat. Ze kan je dan ook een klojo vinden. En die vrouw uit het filmpje was niet helemaal nuchter meer, dus dat vond ik niet echt een mooi voorbeeld
28, ja en jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, ik vroeg me af hoe oud je bent, of je al eens vreselijk verliefd bent geweest en of je al eens een lange(re) relatie hebt gehad.
Ik heb het niet over haar gedrag, maar datgene wat ze in orde leek te vinden wat hij allemaal zei. Ik kon het niet helemaal goed verstaan, maar het klonk allemaal niet heel prettig. Nuchter had ze dat niet geaccepteerd, en dat heeft denk ik alles te maken met een vertroebeld beoordelingsvermogen door alcohol.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen zijn eerlijker en impulsiever als ze dronken zijn... Grenzen vallen weg.
Om te zeggen dat er iets gebeurde wat ze niet wou lijkt me sterk... Dat ze andere dingen wilt dan als ze nuchter is... Lijkt me ook sterk... Ze geeft er alleen makkelijker aan toe.
Maarrrr....
Tjah, een klik krijg je niet zomaar, en een vrouw gaat niet zo snel met je naar bed lijkt me...
Hoe lang was de relatie? En hoe was de relatie?quote:
Dat is weer een filmpje van bijna 20 minuten. Daar heb ik geen tijd voor, hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat gebeurd vaak, dat mensen zeggen "ze is toch niet nuchter meer". Deze is 100% nuchter overigens die in de taxi stapt. Dit kan je overdag ook doen.
Pfft je zoekt naar dingen over mij. Zoals al die "skeptische mensen", in plaats van inhoudelijk te blijven. Jarenlang en goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang was de relatie? En hoe was de relatie?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen zijn eerlijker en impulsiever als ze dronken zijn... Grenzen vallen weg.
Om te zeggen dat er iets gebeurde wat ze niet wou lijkt me sterk... Dat ze andere dingen wilt dan als ze nuchter is... Lijkt me ook sterk... Ze geeft er alleen makkelijker aan toe.
Maarrrr....
Tjah, een klik krijg je niet zomaar, en een vrouw gaat niet zo snel met je naar bed lijkt me...
Ja dag... Daar geloof ik dus niet in... Vrouwen houden van een grappige man, dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en zij ook niet is duidelijk te zien in dat filmpjequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het niet over haar gedrag, maar datgene wat ze in orde leek te vinden wat hij allemaal zei. Ik kon het niet helemaal goed verstaan, maar het klonk allemaal niet heel prettig. Nuchter had ze dat niet geaccepteerd, en dat heeft denk ik alles te maken met een vertroebeld beoordelingsvermogen door alcohol.
Eerste 2 minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is weer een filmpje van bijna 20 minuten. Daar heb ik geen tijd voor, hoor
Wat bedoel je met "opent"?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Overigens: miss_sly, die gast "opent" vrouwen met zijn middelvinger op straat overdag in Parijs terwijl hij aan zijn andere arm een vrouw heeft. Maakt allemaal niet uit. Een maat van me had een vrouw ook "geopent" door te doen alsof zij zijn hondje was. (overdagggg)
"Openingszin" (interactie beginnen idd wat kt zegt). Het maakt allemaal niet uit wat je zegt en doet, als het maar vanuit jezelf komt. Vrouwen giechelen vanzelf wel als je authentiek bent. Je kunt de meest erge dingen zeggen.quote:
Gekeken, kan er niets mee. Geen tekst enzo, dus nee.quote:
Als je denkt dat het aan de tekst ligt dan zit je nog in een ander wereldje en kan ik je er niet verder bij helpenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gekeken, kan er niets mee. Geen tekst enzo, dus nee.
Niet alle vrouwen. Als het niet grappig is, kan het nog zo authentiek zijn, wat prima is, maar dan wordt er niet gelachen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Openingszin" (interactie beginnen idd wat kt zegt). Het maakt allemaal niet uit wat je zegt en doet, als het maar vanuit jezelf komt. Vrouwen giechelen vanzelf wel als je authentiek bent. Je kunt de meest erge dingen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |