SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Dat eeuwige toontje van hemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef borisz het volgende:
Toch wel briljant hoe Bram op de milimeter nauwkeurig antwoord geeft
Geef Oerlemans niet dit soort ideeën.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar geven en samen in een cel met een camera erop, dan zijn ze er vast zo uit.
quote:
Dat wordt zeker genieten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bram en Peter show, kijkcijferkanon man!
Hij is altijd bedachtzaam en terechtquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Logisch, hij heeft net de rechtsstaat om zeep geholpen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Logisch, hij heeft net de rechtsstaat om zeep geholpen.
Oke.. ze was ziek geweest ofzo toch?quote:
Ja, vandaar van de Sar fondsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oke.. ze was ziek geweest ofzo toch?
Hersenbloeding.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oke.. ze was ziek geweest ofzo toch?
Ik lees het nu op vi.nl ja..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, vandaar van de Sar fonds
Oke..quote:
Zij heeft het ook overgenomen eigenlijk.quote:
Dat komt door 20 jaar media training en de pers te woord staan.quote:
Edwin staat natuurlijk wel in de top-3 van mooiste mannen, hè?quote:
Zijn vrouw ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dat komt door 20 jaar media training en de pers te woord te staan.
Het is een voetballerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Edwin staat natuurlijk wel in de top-3 van mooiste mannen, hè?
Nummer 1 zeker Jeroen Pauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een normale vrouw.quote:
Joh.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen voor een dame van ongeveer 40.quote:
Een coke-neus.quote:
Gast, zij zegt het juist de heletijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook zij zegt eigenlijk redelijk vaak eigenlijk...
Haat iedereen elkaar ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
Die broek naar beneden trekken humor is precies waarom iedereen elkaar haat.
Vooral in de grachten zag je ze elkaar haten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, concurrenten in een team.
Ze zullen elkaar niet haten.. het is een teamsport tenslotte en er kunnen maar 11 spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, concurrenten in een team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Dat meende ie wel, over die mmmm... duitsers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef MilaNL het volgende:
Je komt er gewoon niet achter of Moszkowicz het meent
2e generatietrauma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
Als je daar 4 dagen last van hebt zit er iets niet helemaal goed.
Daar heb je eigenlijk best wel gelijk in.quote:
Zo is het hem ook uitgelegd. Ook niet bepaald een licht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Kees praat tenminste taal die ik begrijp.
Het valt me nog mee dat hij de wedstrijd heeft gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
Heerlijk hoe willem altijd zo koel reageert
Ja ze gaan door tot half 1 heb ik gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef fratsman het volgende:
Godverdomme, daar is toch geen fatsoenlijk interview mee te houden.
Ben blij dat Tijl de vragen stelde. Hij probeerde in ieder geval wat relevante vragen te stellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Irritant dat tijl steeds allemaal vragen zit te stellen zeg. Ik heb liever dat KvdB de vragen stellen
Idd, wat een vreselijk irritante man is dat zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet Tijl de heletijd een opmerking maken?
Probeert grappig te zijn, maar dat is die niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet Tijl de heletijd een opmerking maken?
Vond ik hem bij de Lama's ook al niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeert grappig te zijn, maar dat is die niet.
Ik vond de Lama's sowieso niet grappig. Erg flauw allemaal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Vond ik hem bij de Lama's ook al niet.
Kun je nagaan hoe niet-grappig hij is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond de Lama's sowieso niet grappig. Erg flauw allemaal.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Hanegems vader is overleden bij het bombardement van Rotterdam.
quote:Bij een geallieerd bombardement op Breskens op 11 september 1944 kwamen vader Lo, broer Izaäk en zijn zuster om het leven.
2003-2006 Hardstylequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Taurus het volgende:
Tijl: "Het is eigenlijk terug naar de tijd van het beuken op een boomstam"
K&vdB - "Met je hoofd?"
Tijl: "Nee nee, met je handen"
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Taurus het volgende:
Tijl: "Het is eigenlijk terug naar de tijd van het beuken op een boomstam"
K&vdB - "Met je hoofd?"
Tijl: "Nee nee, met je handen"
Ze kunnen het wel hoorquote:
Ik vond hem er aardig vermoeid bijzitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:44 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik daar als gast aan tafel zat, had ik me hardop afgevraagd waarom men die idioot van een Van Hanegem overal blijft uitnodigen.
Hanegem is zo een ongelofelijke domme oetlul met zijn golfobsessiequote:Op donderdag 31 mei 2012 08:55 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik vond hem er aardig vermoeid bijzitten.
edit: blijkbaar normaal van hem, die korte antwoorden.
Ze is heel lang met een ander paard bezig geweest, maar hoopt nu toch nog een keer met Salinero te shinen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
Anky moet zich nog plaatsen of hangt dat van dr paard af ?
Ja dat is bij de Christelijk politici wel vaker(CU en SGP), maar op een paar punten kan ik niet met ze meegaan.quote:
Heeft wel goud gewonnen in Pekingquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Hahah Marianne Vos, die faalt altijd op het moment supreme...
Dan heeft ze best een aardige erelijst, voor een faler...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Hahah Marianne Vos, die faalt altijd op het moment supreme...
Ik ben juist Ankymoe .quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog steeds op AnkyIk ben euro en crisismoe.
Ik teken daar onmiddellijk voor, want heb toch het idee dat het aantal wereldkampioenen in olympische sporten de afgelopen jaren is tegen gevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef borisz het volgende:
17 medailles in de huidige peiling. 6-3-8
3 haantjes/betwetersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke gasten vanavond.
Peter r. de Vries, Mart Smeets, Frits Wester en Els Lokker.
Wel typisch idd, wat een figuren aan tafel.quote:
Het is al een prestatie op zich van Peter dan in de aanwezigheid van Smeets gevraagd wordt wie er het grootste ego heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel typisch idd, wat een figuren aan tafel.
Peterrrrr heeft duidelijk de grootste ego.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zal hem geen seconde missen die Peterrr
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
knap dat ze hier durft te zitten en dit te vertellen.
Moedig iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
knap dat ze hier durft te zitten en dit te vertellen.
Ze heeft het nog niet helemaal door, lijkt het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
Bewondering voor de nuchterheid en de manier van vertellen van die weduwe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
Bewondering voor de nuchterheid en de manier van vertellen van die weduwe.
Daar lijkt het op idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet helemaal door, lijkt het.
Die beelden uit het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft zich helaas kapot gezopen
Je bedoelt een pochet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
dat zakdoekje in dat jasje van mart altijd
Bedoel je mijn vocabulaire?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
moet je weer pronken met je dure woordenkennis?
Kom op man, dit is geen pronkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
net als Martquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en geen dure woordenkennis.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
oja hier zitten alleen elitaire fokkers die alles al weten.
Ach het zijn geen 'talenten' als P en W maar in hun ijver doen ze het zo gek niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Tot 13 augustus dus weer verlost van deze twee. DV
Ik vind ze echt niet minder dan P&W...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Tot 13 augustus dus weer verlost van deze twee. DV
Ik vind P en W de laatste tijd echt vaak flauw en vervelend, en ook niet kritisch op de juiste momenten. Vraag me af of ze het zelf nog wel leuk vinden, misschien moeten ze gewoon erkennen dat het trucje is uitgewerkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind ze echt niet minder dan P&W...
Er was ook geen voorganger. Mart is Mart.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef MilaNL het volgende:
Mart Smeets: "Een nieuwe Mart Smeets, die is er niet."
Smeets werkt niet eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Makkelijk van Mart om te zeggen dat mensen meteen moeten stoppen met werken als ze het niet naar hun zin hebben. Er moet toch brood op de plank komen.
Ik denk dat de jonkies al tevreden zijn met hun salarisstrookjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef alors het volgende:
Gingen de jonkies bij Studio Sport maar eens een bom zetten onder de positie van Mart.. Echt kan die man niet een keer met pensioen gaan? TDF mag ie blijven doen van mij, kijk ik toch niet.
Of dat denkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
oja hier zitten alleen elitaire fokkers die alles al weten.
Wat was die flapdrol uitermate irritant afgelopen week. Wat een domme tyfus-vragen over hoe de politiek werkt zegt... wordt er één wakker.quote:
Zwaar overschat, die Van Hanegem. Voegt weinig toe, altijd nurks. Bah.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef pberends het volgende:
Vervolgens Willem van Hanegem. Wie snapt nog waarom 1) Willem nog aanschuift in talkshows en 2) dat ze Van Hanegem uberhaupt nog uitnodigen???? Wie weet mag het zeggen.
Voor kolderieke uitspraken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef pberends het volgende:
Vervolgens Willem van Hanegem. Wie snapt nog waarom 1) Willem nog aanschuift in talkshows en 2) dat ze Van Hanegem uberhaupt nog uitnodigen???? Wie weet mag het zeggen.
waarvan willem zelf niet snapt dat ze leuk zijn van de dommigheid, die zit dan heel verbouwereerd te kijken als men gaat lachen, hij maakt nu naam als de domme antiheldquote:
Bij PenW krijg je wijn die niet te zuipen is gratisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:06 schreef Specularium het volgende:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)-den-brink-bijwonen/
Alsof het niks kost, krijg je wel een bamihapje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |