Doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik gewoon boeken? Nu het online kan is het niet meer eng
.
JA HOP!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Doen! Dan kun je nu nog een driepersoontje met faciliteiten boeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Frottenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Petertttttt, rij je naar huis (wel laat dan) of moeten we nog proberen jou ergens bij te frotten?
Erik ik heb een oplossing voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Probleem.
Ik heb geen creditcard en met iDeal moet ik nu al betalen.
Moet je met ideal ook al betalen ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Probleem.
Ik heb geen creditcard en met iDeal moet ik nu al betalen.
quote:
quote:iDEAL.internetbankieren
U betaalt het volledige bedrag van uw reservering(en) direct na het maken van uw reservering met iDEAL. U handelt de betaling van uw reservering af in uw eigen vertrouwde internet omgeving bij uw eigen bank. Indien u al internetbankieren gebruikt, kunt u gebruik maken van deze optie zonder dat u zich eerst opnieuw hoeft te registeren.
Ja, want nog meer dan 100 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we zitten nu 2 dagen al op 5 delen!
Een hoop lekkers om naar te kijken.. is dat het entertainment voor de zondag-afterparty?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet omdat ik dit ga doen de volgende dag:
Het lijkt mij bijzonder verstandig om daar zo fit mogelijk voor te zijn.
Misschien kom ik wel even mijn afgetrainde lichaam showen tegen die tijd.
Ik zie 'm graag verschijnen danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Erik ik heb een oplossing voor jeDM!
1pers kamer ftwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Peter het volgende:
[..]
IK WEET HET NOG NIET!
Of nee, doe maar niet, ik slaap heel slecht in een kamer met enge onbekende mensen
Ja momentquote:
Hebben ze ook ja.quote:
wel bij onlien boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
JA HOP!
KLIK!
Want dan slaap je lekker vannacht!
En je kunt annuleren en je hoeft nu nog niet te dokken.
Dus niets dat je nog tegenhoudt!
Ja leuk! Kom gezellig supporteren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Een hoop lekkers om naar te kijken.. is dat het entertainment voor de zondag-afterparty?
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
HenkPiet, wij zijn er vast om 16 uur alweer, kom anders (zie tegen die tijd maar) van 16 tot 20 uur ofzo
Anderen noemen het niet wijs, maar dank je wel!quote:
Hoe noem je haar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geboekt. Althans, we zijn nog in blijde verwachting van de bevestigingsmail, maar de persweeën zijn er al en binnen tien minuten verwachten we de kleine.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geboekt. Althans, we zijn nog in blijde verwachting van de bevestigingsmail, maar de persweeën zijn er al en binnen tien minuten verwachten we de kleine.
Moet ik al geld overmaken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan nog Fok!ken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.quote:
Awesome Wait-For-It [achternaam Erik]quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.
EN WE HEBBEN NU OFFICIEEL GEBOEKT!
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.
EN WE HEBBEN NU OFFICIEEL GEBOEKT!
Bedankt JJJjjJJjdDDjjDJJJ193480394302quote:
Trusten mopjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
Nou poeppies. Ik ga slapen, want wekker om 6:15. Joejoe!
Sssshhhh! Die is er maar eentje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?
Flikkert opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?
Trusten opa!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou mensen,
Opa gaat slapen! Morgenochten 3 uurtjes werken
En daarna een zeer-zeer-zeeeer vermoeiende verjaardag
Niet te veel praten, anders kan ik morgen 5 topics teruglezen
Weet ik nog niet...quote:
IK OOKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten opa!
Nu al zin in het kamerhoppen![]()
Alle hotels zitten tegen die tijd vol met onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ik nog niet...
Kijk tegen die tijd wel even... eerst zorgen dat ik de vakantie zo kan boeken dat ik dan in NL ben
Ik hoef die zaterdag niet vroeg op dus heb goede hoop (hopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten opa!
Nu al zin in het kamerhoppen![]()
En dan verwacht hij ESF en krijgt hij ballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, vooral Bienvenue.
Die arme man weet niet wat 'm overkomt.
Maar een ander misschien wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ach anders slaap ik gewoon bij iemand in bed... ik heb niet veel ruimte nodig
Ik moet die zondag weer terugrijden begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoef die zaterdag niet vroeg op dus heb goede hoop (hop) dat ik niet voortijdig instort.
Zolang je maar niet aan de dekens trekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ach anders slaap ik gewoon bij iemand in bed... ik heb niet veel ruimte nodig
Boek voor de nacht erna nog een tweepersoonskamerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet die zondag weer terugrijden begrijp ik.!!! Ik kan niet tegen weinig sZzZSslaap
Of die vierpersoonkamer en dan ventilatorslingeren en bedhoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boek voor de nacht erna nog een tweepersoonskamer.
Wel aub wachten tot ik daar weg benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of die vierpersoonkamer en dan ventilatorslingeren en bedhoppen.
Dan ga je het ontbijt hilarisch vinden.quote:
Niet toch?quote:
"Goedemorgen!"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je het ontbijt hilarisch vinden.De 'noem jij mij nu diks' vlogen heen en weer.
Er staan stoeltjes op de 3-persoonsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik hoop dat ik in deze driepersoonskamer wel bij de plafondventilator kan. Want donderdag kon ik er net bij om 'm aan te zetten, maar vervolgens ging ie met geen mogelijkheid meer uit
. Met mijn vingertoppen.
Dan kom jij net als maanvis op z'n chippendales.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vanavond begonnen met zwemmen (baantjes trekken) dus in september heb ik me toch een afgetraind lijf
Ik wil als die achtergronddansers van Frankrijk dit jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kom jij net als maanvis op z'n chippendales.
En dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
En bedankt JJdJ voor het helpen boeken van Erik
Je moet niet zoveel drugs meer nemen hoor Steve... alsof ik in een speedo kom...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Steve het volgende:
BREAKING NEWS! THEVULTURE KOMT IN SPEEDO! MAAR DAT IS OOK GALA WANT HET TOUWTJE ZIT IN EEN STRIKJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
npquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Jij hebt Erik geboekt bij JjdJ??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Erik is het entertainment. Hij gaat de hele avond Take me to your heaven zingen.quote:
Nee ik ben niet Erik zijn managerquote:
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste notenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik is het entertainment. Hij gaat de hele avond Take me to your heaven zingen..
Ik beeld ook graag de drums uit in dat liedje. En de koortjes doe ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste noten![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste noten![]()
Ik ga mee. Omdat het kan!quote:
Terug porren??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh even een FB vraagje...
Wat moet je met dat 'porren'?
Ik krijg wel eens een melding dat die-en-die me heeft gepord.
En dan?? Wat doet het? Wat moet ik er mee?
Gmtaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Terugporren.
Wat is het doel? Dat is er niet.
Samenvatting: het is gewoon voor de leuk.quote:Poke
The poke feature is intended to be a poke gesture (similar to "nudge" in instant messaging) to attract the attention of another user. Many Facebook users use this feature to attract attention or say "hello" to their friends. A previous version of Facebook's FAQ gave additional insight into the origin of the feature, stating: "When we created the poke, we thought it would be cool to have a feature without any specific purpose. People interpret the poke in many different ways, and we encourage you to come up with your own meanings." Mark Zuckerberg during a live Facebook webinar.
There are several applications on Facebook which extend the idea of the poke feature by allowing users to perform other actions to their friends—such as "kick" or "wave to". People often reciprocate pokes back and forth until one side gives up, an event known as a "Poke War".bron
quote:Een tijdje terug leefde ik mij op Facebook uit over het fenomeen porren. Binnen vijf minuten had ik 6 'porren' te pakken. Inmiddels por ik een paar keer op een dag. Sommige mensen porden nooit meer terug, anderen wel. Maar waarom wordt er eigenlijk gepord?
Porren draait enkel en alleen om aandacht. Aandacht, terwijl jij niets zinnigs te zeggen hebt. Wie kent het niet? Je staat ergens en uit het niets krijg je een tik op je schouder. Wanneer je jezelf omdraait kijk je in een lachend gezicht. Het gezicht zwaait en loopt weer verder. Dat maakt Facebook gemakkelijker en minder ongemakkelijk met porren.
Porren is niks, een gevoel van aandacht dat in een muisklik verstuurd is. Julian Smith wijdde er een stukje aan in een filmpje.
Maar nu ik dus al een tijdje fervent 'porreraar' ben, ben ik tot de conclusie gekomen dat porren toch wel fijn is. Het klikken en een klik terug krijgen wordt een gewoonte. Als je je na een week bedenkt dat je iemand gepord hebt, maar geen reactie terug hebt gehad, dan krijg je toch het gevoel dat er iets niet klopt. Een beleefde Facebooker port terug en zo wordt het een verhaal zonder einde.
Alle personen waar ik mee por zijn zelf begonnen. Ik zal nooit een porpartij beginnen. Porren kent geen einde, je blijft elkaar maar porren. Althans, ik por iedereen terug. Nu merk ik wel dat mijn groep medeporreraars langzaam maar zeker krimpt.
Ik word irritant met mijn gepor. Porren is irritant. Een vrouw in Tennessee is zelfs ooit opgepakt voor een por. Zij porde een persoon met wie zij een contactverbod had. Het geporde slachtoffer maakte een printscreen en ging naar de politie met deze misdaad. De vrouw werd opgepakt en hangt een boete van 2500 dollar boven het hoofd, plus een jaartje cel.
Porren is gevaarlijker, verslavender en minder inhoudsloos dan je denkt. Maar uiteindelijk hebben we er helemaal niets aan.
Neem je de stokken dan weer mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga jullie op de meet allemaal porren
Maar dan live!
Schouders? You wish.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Steve het volgende:
We gaan allemaal met blauw plekken op de schouders naar huis dus..
Die liggen nog bij Henkquote:
Fijn gevoel he, dat je Bienvenue-mandje al geregeld isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, ik ga (met een gerust hart) slapen
.
Die zijn weet niet meer door wie bij elkaar gegrist en op een tafel in de hoek gelegdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liggen nog bij Henk![]()
Hoop ik. Heeft niemand er eentje meegenomen?Want dat mocht.
Ik heb die van mij laten liggen. Want het schakelaartje was meteen kaduuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liggen nog bij Henk![]()
Hoop ik. Heeft niemand er eentje meegenomen?Want dat mocht.
Sterker nog, de hotelkamer waar je met Steve en Erik op slaapt is al geboektquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ovb mag weg achter mijn naam, als ik nog welkom ben
Donderdag sliepen er een aantal in een kneuterig hotelletje en daar zijn we inmiddels bijna alle kamers (het zijn er maar tienquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Blijven slapen? Moet ik teruglezen zeker.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk dat ik MB en Re even lief moet aankijken om mee te rijden..
Stevequote:
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
Een meeting is nog nooit zo snel volgelopen
Weljaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
JJdJ doe jij ook mee eten?
Hoef je nu nog niet te zeggen op zich hoor, maar mocht je het toch al zeker weten, dan zet ik het er bij in de OP!
Wat lopen , dansen zul jequote:Op woensdag 30 mei 2012 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Kamer geregeld, ik ga er gewoon vanuit dat ik kan lopen tegen die tijd
Autorijden is het meest essentieelquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef indaha het volgende:
Wat lopen dansen zul jeen wat leuk dat je komt
Ik denk op zich dat dat wel kan, er is alleen een klein kansje dat Re en ik overnachten in Zwijndrecht (daar woont mn moeder) en dan heeft het niet zoveel nut dat je meerijdt natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk dat ik MB en Re even lief moet aankijken om mee te rijden..
Stom dat je helemaal vd andere kant (nijmegen) komt, anders had ik je kunnen meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Autorijden is het meest essentieelVerder strompel ik desnoods. Maar ik weet gewoon nog niet of het gaat lukken, ik hoop natuurlijk van wel.
Ja lieverd, waarom woon jij dan ook aan de andere kant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
Stom dat je helemaal vd andere kant (nijmegen) komt, anders had ik je kunnen meenemen.
Ja ,halloquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja lieverd, waarom woon jij dan ook aan de andere kant?Alsof het mijn schuld is of zo
anders rij ik sowieso langs amsterdamquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat dat wel kan, er is alleen een klein kansje dat Re en ik overnachten in Zwijndrecht (daar woont mn moeder) en dan heeft het niet zoveel nut dat je meerijdt natuurlijkMaar ik denk dat het gewoon Amsterdam gaat worden, net als vorige keer. (Maar dan weet je dus dat die kans bestaat..)
Ik heb de mijne ingeleverdquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Hey, we kunnen een krukkengevecht houden tijdens de meet
Dan haal je maar nieuwequote:
Oh ja, das ook zo! Nou komt helemaal goed dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders rij ik sowieso langs amsterdam
Welke schoenen doe je aan????quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, het is alweer een dag dichterbij!
En de niet-HTML tellert telt afquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Duuuurt langquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnn daar istie!
Wie had op woensdag ingezet?
Je meent het!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/
Ik kom even ONWIJS spuit11 doen, maar dat is dat cafe van die overvallers!
Echt waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/
Ik kom even ONWIJS spuit11 doen, maar dat is dat cafe van die overvallers!
Had Greys daarom die stokken meegenomen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Echt waarlevensgevaarlijk nu durf ik niet meer
Dat doe ik alleen op meets met Greys, Tombo, Ingetje en GB.quote:
quote:
02:00quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot hoe laat is Henk open op eeen zaterdag?.
Omdat ik de OP even heb aangepast nu ik terug ben van het werk?quote:
Nóg wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef Greys het volgende:
Alles gaat goed, ik ben de kalmheid zelve, trust me
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef Muis006 het volgende:
Nou Q, afgelopen donderdag was Grees vrij kalm hoorwe hebben op ons gemak de boel versierd (Henk heeft als een echte man de slingers opgehangen en ballonnen geblazen) en daarna omgekleed en gefeest
Aaaaaaahw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
Wat een rottrappen op R'dam centraal trouwens
En die heeft de krokodil opgegeten zekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die stonden op Steve Irwin zijn usb stick.
Nee-eeequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die heeft de krokodil opgegeten zeker
Ik zou werkelijk echt niet weten waarom ik zou moeten stressenquote:
Stommerd. Had ie ook wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee-eee
Hij had m mee de zee in genomen.
Een deel van de vlaggetjes hing nog, zag ik afgelopen maandagquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Heeft Henk de vlaggetjes en overige ballonnen nog? Hoeven we dat ook niet te regelen.
Hoeraquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een deel van de vlaggetjes hing nog, zag ik afgelopen maandag
En ballonnen heb ik ook nog zat
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
Het ENIGE waar ik aan moet denken is dat ik iets aantrek dat uit zichzelf omhoog blijft zitten.
Mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga iets aantrekken waarbij ik mijn lange zwarte handschoenen kan dragen.![]()
En mijn nepparels.![]()
Komt de maffia-outfit voor dat themafeest van het werk toch nog van pas.
We waren op dreef gisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
deel 5 joh ... really???
last time I checked (gisteravond om 8 uur) zaten we op deel 2!!
Merciquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie staan met eten in de OP!
En JJdJ nu ook!
Op de vakantiegangers na komt echt iedereen weer van vorige keer he?
Zo leuk!
Mooi was datquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We waren op dreef gisterenen Erik had kamerstress.
Wie, ik?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We waren op dreef gisterenen Erik had kamerstress.
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop alleen dat het dan iets koeler is , ik kom als gehaktbal denk ik
ze waren de eerste die een hotel geboekt hebben hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit
Wanneer weten jij en je man ongevéér of je kunt? (En of jullie mee eten?)
Jup thanks!quote:
Nou we moeten onze kattenoppas komend weekend aan haar jasje trekken en dan weten we meer , maar we hebben er zo'n zin in dat het vast wel opgelost wordtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit
Wanneer weten jij en je man ongevéér of je kunt? (En of jullie mee eten?)
Vraag ik!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Zwabgeniaal
Grees, vraag jij aan Henk of ie de cocktailprikkerts bewaart? Anders moet ik even nieuwe halen vd week.
done deal!quote:
Geweldig Zwabberquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik zet je gewoon op eten dan vast, Indaha!
En je man ookDe kamer is toch al geboekt
Mocht het toch niet doorgaan (geloof er niets van) dan kan je nog best er vanaf, je weet het
En we hebben een headerrrrrrrrrrrrrrr!
Zwabber heeft hem gemaakt:
[ afbeelding ]
+100quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef sp3c het volgende:
en ik wil weer hetzelfde taartje maar dan groter of eventueel 2 of 33
Die is echt verslavend he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef sp3c het volgende:
en ik wil weer hetzelfde taartje maar dan groter of eventueel 2 of 33
Ik ben voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is echt verslavend he?
Misschien kunnen we dan ipv 10,- voor het eten bv allemaal 12,50 doen en dat er dan een grote punt taart voor iedereen bij zit als toetje? Henk trakteerde vorige keer op de taart en ik vind het ook zo wat om te zeggen 'trakteer maar weer en dan méér, deze keer'
jij mocht dat omdat jouw mr het zo lief vroegquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mocht dat, als organisaaaaaasie zijnde.
Mijn secret weaponquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij mocht dat omdat jouw mr het zo lief vroeg
Omgquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik zet je gewoon op eten dan vast, Indaha!
En je man ookDe kamer is toch al geboekt
Mocht het toch niet doorgaan (geloof er niets van) dan kan je nog best er vanaf, je weet het
En we hebben een headerrrrrrrrrrrrrrr!
Zwabber heeft hem gemaakt:
[ afbeelding ]
nou als er anders helemaal geen taart is wil ik ook best 12,50 betalen voor het kleine stukje dat we haddenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ipv 10,- voor het eten bv allemaal 12,50 doen en dat er dan een grote punt taart voor iedereen bij zit als toetje? Henk trakteerde vorige keer op de taart en ik vind het ook zo wat om te zeggen 'trakteer maar weer en dan méér, deze keer'
unfairquote:
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijstjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.![]()
Paste dit keer niet aangezien de buffetmeuk alle plek innam. Zal dit jaar niet anders zijn, aan de etenslijst te zien.![]()
Greys, je kunt beter bijhouden wie er niet blijft eten. Veel makkelijker.![]()
Ow, en een hotellijstje in de OP? Kan dat? Mag dat?Of is dat teveel en noem ik mijzelf dan dik?
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als er anders helemaal geen taart is wil ik ook best 12,50 betalen voor het kleine stukje dat we hadden
ik ben voor maar daar zou iedereen het dan mee eens moeten zijn want het lijkt me wat lastig bij houden wie ook al weer wel of wie niet wilde
bolletje ijs erbij klinkt wel goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.![]()
geniaal plan dat laatste!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukken
Het buffetje blijft gewoon 10,-. Wie er ook een groot stuk chocotaart bij wil deze keer betaalt iets meer. Of 12,- ofzo. Het was maar een wild idee. Zodat we de taart zeker stellen
We kunnen ook doen dat de taartmensen hun stuk taart daar gewoon los kopen en afrekenen, maar dan moet Henk alsnog van te voren weten hoeveel taarten hij moet bakken want ze maken ze zelf.
Ja eens kijken wie ik allemaal aan het ontbijt ga treffenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Gooi er maar een hotellijstje in hoor Cat, als je dat leuk vindt
Onderaan de OP dan plzEn zet meteen de kamerindeling er maar bij so far
Ik vind het keileuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Gooi er maar een hotellijstje in hoor Cat, als je dat leuk vindt
Onderaan de OP dan plzEn zet meteen de kamerindeling er maar bij so far
Klein soepie hoor, leuk in een champagneglasquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ja plan! Doe mij maar met taart maar zonder soep (anders past de taart er niet meer bij)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukken
Het buffetje blijft gewoon 10,-. Wie er ook een groot stuk chocotaart bij wil deze keer betaalt iets meer. Of 12,- ofzo. Het was maar een wild idee. Zodat we de taart zeker stellen
We kunnen ook doen dat de taartmensen hun stuk taart daar gewoon los kopen en afrekenen, maar dan moet Henk alsnog van te voren weten hoeveel taarten hij moet bakken want ze maken ze zelf.
ik ook niet, ook niet van chocolade ijsquote:
Kleffe sappige zompige chocochocochocotaart.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
Je gaat na afloop vragen of je er nog 1 mag.
Wedden?
Nee joh! na één stuk zit je vo...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
Je gaat na afloop vragen of je er nog 1 mag.
Wedden?
Ooh ja, we gaan weer sushi eten ookquote:
Qweeee gaat niet op pics. En zo wel, pics niet onlinequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
Kan er dan niet bij zijn maar verwacht dus wel een foto van Qweee en taart!
zondagquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleffe sappige zompige chocochocochocotaart.
Verslavende kleffe sappige zomige chocochocochocotaart.
Vraag maar aan de rest![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qweeee gaat niet op pics. En zo wel, pics niet online![]()
![]()
Jammerrrrr
quote:
Nou, datquote:
Of als vaste propper ipv de indiaan!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, datVast goedkoper, verkoop je je huis, trek je in dat cafe in
XM beantwoord haar whatsapp nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
Owja, zondag ook al chocotaart
Ml, XM, Duvel, gingen wij zaterdagmiddag nog?![]()
OMG
*nieuwe garderobe moet aanschaffen*
Doe zoals ik en ga een weekendje wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
Owja, zondag ook al chocotaart
Ml, XM, Duvel, gingen wij zaterdagmiddag nog?![]()
OMG
*nieuwe garderobe moet aanschaffen*
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, als ik kom/wij komen wordt er (natuurlijk) gewoon meegegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |