Hoeraquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een deel van de vlaggetjes hing nog, zag ik afgelopen maandag
En ballonnen heb ik ook nog zat
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
Het ENIGE waar ik aan moet denken is dat ik iets aantrek dat uit zichzelf omhoog blijft zitten.
Mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga iets aantrekken waarbij ik mijn lange zwarte handschoenen kan dragen.![]()
En mijn nepparels.![]()
Komt de maffia-outfit voor dat themafeest van het werk toch nog van pas.
We waren op dreef gisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
deel 5 joh ... really???
last time I checked (gisteravond om 8 uur) zaten we op deel 2!!
Merciquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie staan met eten in de OP!
En JJdJ nu ook!
Op de vakantiegangers na komt echt iedereen weer van vorige keer he?
Zo leuk!
Mooi was datquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We waren op dreef gisterenen Erik had kamerstress.
Wie, ik?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We waren op dreef gisterenen Erik had kamerstress.
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop alleen dat het dan iets koeler is , ik kom als gehaktbal denk ik
ze waren de eerste die een hotel geboekt hebben hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit
Wanneer weten jij en je man ongevéér of je kunt? (En of jullie mee eten?)
Jup thanks!quote:
Nou we moeten onze kattenoppas komend weekend aan haar jasje trekken en dan weten we meer , maar we hebben er zo'n zin in dat het vast wel opgelost wordtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit
Wanneer weten jij en je man ongevéér of je kunt? (En of jullie mee eten?)
Vraag ik!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Zwabgeniaal
Grees, vraag jij aan Henk of ie de cocktailprikkerts bewaart? Anders moet ik even nieuwe halen vd week.
done deal!quote:
Geweldig Zwabberquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik zet je gewoon op eten dan vast, Indaha!
En je man ookDe kamer is toch al geboekt
Mocht het toch niet doorgaan (geloof er niets van) dan kan je nog best er vanaf, je weet het
En we hebben een headerrrrrrrrrrrrrrr!
Zwabber heeft hem gemaakt:
[ afbeelding ]
+100quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef sp3c het volgende:
en ik wil weer hetzelfde taartje maar dan groter of eventueel 2 of 33
Die is echt verslavend he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef sp3c het volgende:
en ik wil weer hetzelfde taartje maar dan groter of eventueel 2 of 33
Ik ben voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is echt verslavend he?
Misschien kunnen we dan ipv 10,- voor het eten bv allemaal 12,50 doen en dat er dan een grote punt taart voor iedereen bij zit als toetje? Henk trakteerde vorige keer op de taart en ik vind het ook zo wat om te zeggen 'trakteer maar weer en dan méér, deze keer'
jij mocht dat omdat jouw mr het zo lief vroegquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mocht dat, als organisaaaaaasie zijnde.
Mijn secret weaponquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij mocht dat omdat jouw mr het zo lief vroeg
Omgquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik zet je gewoon op eten dan vast, Indaha!
En je man ookDe kamer is toch al geboekt
Mocht het toch niet doorgaan (geloof er niets van) dan kan je nog best er vanaf, je weet het
En we hebben een headerrrrrrrrrrrrrrr!
Zwabber heeft hem gemaakt:
[ afbeelding ]
nou als er anders helemaal geen taart is wil ik ook best 12,50 betalen voor het kleine stukje dat we haddenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ipv 10,- voor het eten bv allemaal 12,50 doen en dat er dan een grote punt taart voor iedereen bij zit als toetje? Henk trakteerde vorige keer op de taart en ik vind het ook zo wat om te zeggen 'trakteer maar weer en dan méér, deze keer'
unfairquote:
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijstjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.![]()
Paste dit keer niet aangezien de buffetmeuk alle plek innam. Zal dit jaar niet anders zijn, aan de etenslijst te zien.![]()
Greys, je kunt beter bijhouden wie er niet blijft eten. Veel makkelijker.![]()
Ow, en een hotellijstje in de OP? Kan dat? Mag dat?Of is dat teveel en noem ik mijzelf dan dik?
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als er anders helemaal geen taart is wil ik ook best 12,50 betalen voor het kleine stukje dat we hadden
ik ben voor maar daar zou iedereen het dan mee eens moeten zijn want het lijkt me wat lastig bij houden wie ook al weer wel of wie niet wilde
bolletje ijs erbij klinkt wel goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of 13 euro lappen zodat Henk een grotere diepvries kan kopen zodat we er nog een bolletje ijs bij kunnen krijgen.![]()
geniaal plan dat laatste!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukken
Het buffetje blijft gewoon 10,-. Wie er ook een groot stuk chocotaart bij wil deze keer betaalt iets meer. Of 12,- ofzo. Het was maar een wild idee. Zodat we de taart zeker stellen
We kunnen ook doen dat de taartmensen hun stuk taart daar gewoon los kopen en afrekenen, maar dan moet Henk alsnog van te voren weten hoeveel taarten hij moet bakken want ze maken ze zelf.
Ja eens kijken wie ik allemaal aan het ontbijt ga treffenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Gooi er maar een hotellijstje in hoor Cat, als je dat leuk vindt
Onderaan de OP dan plzEn zet meteen de kamerindeling er maar bij so far
Ik vind het keileuk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Gooi er maar een hotellijstje in hoor Cat, als je dat leuk vindt
Onderaan de OP dan plzEn zet meteen de kamerindeling er maar bij so far
Klein soepie hoor, leuk in een champagneglasquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ja plan! Doe mij maar met taart maar zonder soep (anders past de taart er niet meer bij)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukken
Het buffetje blijft gewoon 10,-. Wie er ook een groot stuk chocotaart bij wil deze keer betaalt iets meer. Of 12,- ofzo. Het was maar een wild idee. Zodat we de taart zeker stellen
We kunnen ook doen dat de taartmensen hun stuk taart daar gewoon los kopen en afrekenen, maar dan moet Henk alsnog van te voren weten hoeveel taarten hij moet bakken want ze maken ze zelf.
ik ook niet, ook niet van chocolade ijsquote:
Kleffe sappige zompige chocochocochocotaart.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
Je gaat na afloop vragen of je er nog 1 mag.
Wedden?
Nee joh! na één stuk zit je vo...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
Je gaat na afloop vragen of je er nog 1 mag.
Wedden?
Ooh ja, we gaan weer sushi eten ookquote:
Qweeee gaat niet op pics. En zo wel, pics niet onlinequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef Ml-etje het volgende:
Kan er dan niet bij zijn maar verwacht dus wel een foto van Qweee en taart!
zondagquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleffe sappige zompige chocochocochocotaart.
Verslavende kleffe sappige zomige chocochocochocotaart.
Vraag maar aan de rest![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qweeee gaat niet op pics. En zo wel, pics niet online![]()
![]()
Jammerrrrr
quote:
Nou, datquote:
Of als vaste propper ipv de indiaan!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, datVast goedkoper, verkoop je je huis, trek je in dat cafe in
XM beantwoord haar whatsapp nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
Owja, zondag ook al chocotaart
Ml, XM, Duvel, gingen wij zaterdagmiddag nog?![]()
OMG
*nieuwe garderobe moet aanschaffen*
Doe zoals ik en ga een weekendje wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
Owja, zondag ook al chocotaart
Ml, XM, Duvel, gingen wij zaterdagmiddag nog?![]()
OMG
*nieuwe garderobe moet aanschaffen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |