Doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik gewoon boeken? Nu het online kan is het niet meer eng
.
JA HOP!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Doen! Dan kun je nu nog een driepersoontje met faciliteiten boeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Frottenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Petertttttt, rij je naar huis (wel laat dan) of moeten we nog proberen jou ergens bij te frotten?
Erik ik heb een oplossing voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Probleem.
Ik heb geen creditcard en met iDeal moet ik nu al betalen.
Moet je met ideal ook al betalen ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Probleem.
Ik heb geen creditcard en met iDeal moet ik nu al betalen.
quote:
quote:iDEAL.internetbankieren
U betaalt het volledige bedrag van uw reservering(en) direct na het maken van uw reservering met iDEAL. U handelt de betaling van uw reservering af in uw eigen vertrouwde internet omgeving bij uw eigen bank. Indien u al internetbankieren gebruikt, kunt u gebruik maken van deze optie zonder dat u zich eerst opnieuw hoeft te registeren.
Ja, want nog meer dan 100 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we zitten nu 2 dagen al op 5 delen!
Een hoop lekkers om naar te kijken.. is dat het entertainment voor de zondag-afterparty?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet omdat ik dit ga doen de volgende dag:
Het lijkt mij bijzonder verstandig om daar zo fit mogelijk voor te zijn.
Misschien kom ik wel even mijn afgetrainde lichaam showen tegen die tijd.
Ik zie 'm graag verschijnen danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Erik ik heb een oplossing voor jeDM!
1pers kamer ftwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Peter het volgende:
[..]
IK WEET HET NOG NIET!
Of nee, doe maar niet, ik slaap heel slecht in een kamer met enge onbekende mensen
Ja momentquote:
Hebben ze ook ja.quote:
wel bij onlien boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
JA HOP!
KLIK!
Want dan slaap je lekker vannacht!
En je kunt annuleren en je hoeft nu nog niet te dokken.
Dus niets dat je nog tegenhoudt!
Ja leuk! Kom gezellig supporteren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Een hoop lekkers om naar te kijken.. is dat het entertainment voor de zondag-afterparty?
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
HenkPiet, wij zijn er vast om 16 uur alweer, kom anders (zie tegen die tijd maar) van 16 tot 20 uur ofzo
Anderen noemen het niet wijs, maar dank je wel!quote:
Hoe noem je haar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geboekt. Althans, we zijn nog in blijde verwachting van de bevestigingsmail, maar de persweeën zijn er al en binnen tien minuten verwachten we de kleine.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geboekt. Althans, we zijn nog in blijde verwachting van de bevestigingsmail, maar de persweeën zijn er al en binnen tien minuten verwachten we de kleine.
Moet ik al geld overmaken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan nog Fok!ken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.quote:
Awesome Wait-For-It [achternaam Erik]quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.
EN WE HEBBEN NU OFFICIEEL GEBOEKT!
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, we betalen bij aankomst bij het hotel.
EN WE HEBBEN NU OFFICIEEL GEBOEKT!
Bedankt JJJjjJJjdDDjjDJJJ193480394302quote:
Trusten mopjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
Nou poeppies. Ik ga slapen, want wekker om 6:15. Joejoe!
Sssshhhh! Die is er maar eentje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?
Flikkert opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Dan kan Erik wel even omboeken naar een 4 persoonskamer?
Trusten opa!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou mensen,
Opa gaat slapen! Morgenochten 3 uurtjes werken
En daarna een zeer-zeer-zeeeer vermoeiende verjaardag
Niet te veel praten, anders kan ik morgen 5 topics teruglezen
Weet ik nog niet...quote:
IK OOKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten opa!
Nu al zin in het kamerhoppen![]()
Alle hotels zitten tegen die tijd vol met onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ik nog niet...
Kijk tegen die tijd wel even... eerst zorgen dat ik de vakantie zo kan boeken dat ik dan in NL ben
Ik hoef die zaterdag niet vroeg op dus heb goede hoop (hopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten opa!
Nu al zin in het kamerhoppen![]()
En dan verwacht hij ESF en krijgt hij ballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, vooral Bienvenue.
Die arme man weet niet wat 'm overkomt.
Maar een ander misschien wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ach anders slaap ik gewoon bij iemand in bed... ik heb niet veel ruimte nodig
Ik moet die zondag weer terugrijden begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoef die zaterdag niet vroeg op dus heb goede hoop (hop) dat ik niet voortijdig instort.
Zolang je maar niet aan de dekens trekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ach anders slaap ik gewoon bij iemand in bed... ik heb niet veel ruimte nodig
Boek voor de nacht erna nog een tweepersoonskamerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet die zondag weer terugrijden begrijp ik.!!! Ik kan niet tegen weinig sZzZSslaap
Of die vierpersoonkamer en dan ventilatorslingeren en bedhoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boek voor de nacht erna nog een tweepersoonskamer.
Wel aub wachten tot ik daar weg benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of die vierpersoonkamer en dan ventilatorslingeren en bedhoppen.
Dan ga je het ontbijt hilarisch vinden.quote:
Niet toch?quote:
"Goedemorgen!"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je het ontbijt hilarisch vinden.De 'noem jij mij nu diks' vlogen heen en weer.
Er staan stoeltjes op de 3-persoonsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik hoop dat ik in deze driepersoonskamer wel bij de plafondventilator kan. Want donderdag kon ik er net bij om 'm aan te zetten, maar vervolgens ging ie met geen mogelijkheid meer uit
. Met mijn vingertoppen.
Dan kom jij net als maanvis op z'n chippendales.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vanavond begonnen met zwemmen (baantjes trekken) dus in september heb ik me toch een afgetraind lijf
Ik wil als die achtergronddansers van Frankrijk dit jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kom jij net als maanvis op z'n chippendales.
En dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
En bedankt JJdJ voor het helpen boeken van Erik
Je moet niet zoveel drugs meer nemen hoor Steve... alsof ik in een speedo kom...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Steve het volgende:
BREAKING NEWS! THEVULTURE KOMT IN SPEEDO! MAAR DAT IS OOK GALA WANT HET TOUWTJE ZIT IN EEN STRIKJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
npquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Jij hebt Erik geboekt bij JjdJ??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Erik is het entertainment. Hij gaat de hele avond Take me to your heaven zingen.quote:
Nee ik ben niet Erik zijn managerquote:
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste notenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik is het entertainment. Hij gaat de hele avond Take me to your heaven zingen..
Ik beeld ook graag de drums uit in dat liedje. En de koortjes doe ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste noten![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet voor te betalen, die trekt z'n snerk al open bij de eerste noten![]()
Ik ga mee. Omdat het kan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |