Donderdag sliepen er een aantal in een kneuterig hotelletje en daar zijn we inmiddels bijna alle kamers (het zijn er maar tienquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Blijven slapen? Moet ik teruglezen zeker.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk dat ik MB en Re even lief moet aankijken om mee te rijden..
Stevequote:
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
Een meeting is nog nooit zo snel volgelopen
Weljaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
JJdJ doe jij ook mee eten?
Hoef je nu nog niet te zeggen op zich hoor, maar mocht je het toch al zeker weten, dan zet ik het er bij in de OP!
Wat lopen , dansen zul jequote:Op woensdag 30 mei 2012 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Kamer geregeld, ik ga er gewoon vanuit dat ik kan lopen tegen die tijd
Autorijden is het meest essentieelquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef indaha het volgende:
Wat lopen dansen zul jeen wat leuk dat je komt
Ik denk op zich dat dat wel kan, er is alleen een klein kansje dat Re en ik overnachten in Zwijndrecht (daar woont mn moeder) en dan heeft het niet zoveel nut dat je meerijdt natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk dat ik MB en Re even lief moet aankijken om mee te rijden..
Stom dat je helemaal vd andere kant (nijmegen) komt, anders had ik je kunnen meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Autorijden is het meest essentieelVerder strompel ik desnoods. Maar ik weet gewoon nog niet of het gaat lukken, ik hoop natuurlijk van wel.
Ja lieverd, waarom woon jij dan ook aan de andere kant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef Qwea het volgende:
Stom dat je helemaal vd andere kant (nijmegen) komt, anders had ik je kunnen meenemen.
Ja ,halloquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja lieverd, waarom woon jij dan ook aan de andere kant?Alsof het mijn schuld is of zo
anders rij ik sowieso langs amsterdamquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat dat wel kan, er is alleen een klein kansje dat Re en ik overnachten in Zwijndrecht (daar woont mn moeder) en dan heeft het niet zoveel nut dat je meerijdt natuurlijkMaar ik denk dat het gewoon Amsterdam gaat worden, net als vorige keer. (Maar dan weet je dus dat die kans bestaat..)
Ik heb de mijne ingeleverdquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Hey, we kunnen een krukkengevecht houden tijdens de meet
Dan haal je maar nieuwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |