Mag ik ook? 't Is ook mijn forumquote:
Moet je aan Greys vragen. Het is ook haar forum.quote:
Ja, nu moet je wel een kamer met hem delen Q.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je wel een kamer met hem delen Q.
quote:
Driepersoontje.quote:
Geen idee, ik zal'm deze post even mailenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Moblo, als je komt, komt je husband dan ook?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Allemaal de groeten van Maessss![]()
Zij komt ook graag weer!
En ik hoor net dat Takaiki er ovb ook weer bij mag (dat ovb zal er wel snel af mogen, geldt alleen even tot ze op de sms van Cat heeft geantwoord)
En Ingetje MOETMOETMOET ook komen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Allemaal de groeten van Maessss![]()
Zij komt ook graag weer!
En ik hoor net dat Takaiki er ovb ook weer bij mag (dat ovb zal er wel snel af mogen, geldt alleen even tot ze op de sms van Cat heeft geantwoord)
Hotel knatsvol met zijn 10 kamers.quote:
Cats roeleren jeweetz.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys?Deze meet gaat harder dan die hondenmeet
![]()
Die is op vakansie heb ik uut betrouwbare bron vernomenquote:
Kan Henk niet alvast uitbreiden voor 15 september want het gaat wel heel rap en anders moeten we de buren annexerenquote:
Terrasverwarming aan en er kan zo weer 20 man bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan Henk niet alvast uitbreiden voor 15 september want het gaat wel heel rap en anders moeten we de buren annexeren
Erhm.... misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Moblo, als je komt, komt je husband dan ook?
Ik mag hopen dat het 15 sept nog 26 graden isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Terrasverwarming aan en er kan zo weer 20 man bij
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
Geen idee, ik beloof niks.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
p0wned.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!
Niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is op vakansie heb ik uut betrouwbare bron vernomen
Welkom! Leuk dat je erbij bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
Aansteller.quote:
Denk je dat de vaatwasser dat lekker gaat vinden?quote:
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenuequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Misschien even de buurvrouw een nachtje wegsturen.
Die kan hier vast niet mee omgaan.
Geen hond jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys?Deze meet gaat harder dan die hondenmeet
![]()
Ja doei! Gaat ze daar klagen over nachtelijk lawaai.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenue!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!
Nou niet in Bienvenue,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenue!
Vanwege je nachos con todos recept?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet meteen weer waarom je met me bent getrouwd, niet?![]()
Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werkenquote:
omfg, herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werken
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho'squote:
De foto's die Mo altijd postte zagen er nog heerlijker uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
Men neme nachos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Men neme nachos.
En een hele lekkere tomatensaus met gehakt en zulks
Men bouwt een torentje van om en om: nachos - saus - jalapenos - kaas - nachos, etc.
Veel kaas over de toren heen
Even in de oven
Serveren met verse guacamole en creme fraiche
Idemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar ik moet nu eerst een poging doen tot afvallen voor september
.
Als in: dit net besteldquote:Als in: ik denk aan dieten terwijl ik straks aan de frietjes ga.
Ja hoor, doe maar gezondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
Wat een leuke kerel heb jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Peter het volgende:
Die kerel van me wil langs de Mcdrive.. naja, ik heb ook wel trek
ik omelet met groentequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
En waar zijn je groenten?!quote:
In de spaghettisaus.quote:
Ik heb liever pasties/pasty's (hoe schrijf je dat?) dan bitterballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb liever bitterballen dan pork pies
Ik heb pork pies ende bitterballen in de vriezert.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
Ik at worteltjes, aardappeltjes, gehaktbal en toe een rode vruchten yoghurt.
[/ikvoelmeNederlands]
En dáárom moet je naar de Henk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.quote:
Ze konden echt niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.
Hatsee!quote:
Je kunt trouwens beter hopen dat het dat dan NIET is, het was freakin' warm afgelopen donderdagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het 15 sept nog 26 graden is
Muis, what have we donequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
G(e)iletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
Jij én Ll.... dat is too much.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Dirkh het volgende:
Oh, ik zie LL niet in het lijstje staan. Mag ie niet van zijn dinnetje?
*flauwvalt*quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, en door jou mogen we binnen zeker niet roken.
Moet je wel er bij zeggen dat je alleen goede muziek laat draaien, zoals alle songfestival liedjes.quote:
Heb je HPKW ook te pakken gekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Greys het volgende:
Ik had er nog een paar geappt (omdat het lijstje wel erg rap naar de 50 gaat nu al en ze er anders straks niet meer bij kunnen) en Tombo komt ook!
Had ook niet anders verwacht uiteraard
Erik, doe jij de OP even aanpassen?Tombo, ook met eten!
Nu even Maes bellen!
Pfff pffffff pffffffffff hoezo denk je dat ik anti-roken ben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu gaan we doen alsof er niks is gebeurd. Vlaggetje slap laat hangen
Gelukkig is de meet op een zaterdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef totebel het volgende:
Ik weet helaas mn nieuwe rooster voor school nog nietweet ik pas begin september
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfff pffffff pffffffffff hoezo denk je dat ik anti-roken ben?
Denk eens diep na.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.
In je g(e)iletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.
Oh, da's minderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Alleen kan ik ook op zaterdag school hebben helaas... doe het naast mn werk.
Ook 's avonds? Jij woonde toch niet zo gek ver weg, of herinner ik me dat fout?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Alleen kan ik ook op zaterdag school hebben helaas... doe het naast mn werk.
Ik woon een km of 40 van Rotterdam, maar ik kan school ook hebben in Amsterdam of Utrecht. Is op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat je na 8 uur intensief les echt gaar bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook 's avonds? Jij woonde toch niet zo gek ver weg, of herinner ik me dat fout?
Vol=vol niet, maar er komt een moment dat het eigenlijk teveel wordt, vooral omdat Henk ook stamgasten + andere gasten heeft. Maar 1 of 2 etra kan in principe, alleen vervalt die garantie ook op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Laysa het volgende:
Mogen we ook nog heel laat beslissen...of is 50----> vol = vol?
Okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vol=vol niet, maar er komt een moment dat het eigenlijk teveel wordt, vooral omdat Henk ook stamgasten + andere gasten heeft. Maar 1 of 2 etra kan in principe, alleen vervalt die garantie ook op een gegeven moment.
Ik vind je antwoord gewoon helder, duidelijk en verder niet kwetsend hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greys wist het vast diplomatischer te zeggen.
Is het ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik check tegen die tijd wel even weer![]()
maar het klinkt allemaal wel retegezellig
Die heeft de volgende ochtend de eh... Urbanbiatriadingestratlonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je HPKW ook te pakken gekregen?
Da's lekker rot plannen voor je steeds in je weekendenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef totebel het volgende:
Ik weet helaas mn nieuwe rooster voor school nog nietweet ik pas begin september
Moet je voor de lol eens op youtube opzoeken!quote:
Neeeee, dat is leuk!quote:
Oh myquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens op youtube opzoeken!
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij moet zijn neus uit andermans plectrum houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hij!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij moet zijn neus uit andermans plectrum houden.
Oh my, dat doet me aan dit (verrassend aanstekelijke!) liedje denken:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hij!!!
Vol is vol hoor, we weren je bij de deur als de plekken op zijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Das nog wel heul ver wegik ben niet zo goed in ver weg plannen
Dus ik doe een "misschien kom ik, misschien ook niet"-je
BWOEHAHAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vol is vol hoor, we weren je bij de deur als de plekken op zijn!
Ik zag het en gebruikte je vergipsing voor Eenen Sneedighen Garp.quote:
Wat een hippe benoeming.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, daar zoeken we dan wel iemand anders voor want ik ben daar veel te lief voorquote:
Kun je over 2,5 weken wel iets plannen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, daar zoeken we dan wel iemand anders voor want ik ben daar veel te lief voor. De enige manier waarop ik iemand bij de deur buiten kan houden is als ik in de deuropening sta en niet in de gaten heb dat er iemand naar binnen wil
.
Vakanties boek je ook maanden van te vorenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien we geen reactie hebben gehad : Te moeilijk.quote:
Done.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Erik, doe jij MaMa eens appen als je wilt oftie 15 september al in zijn agenda heeft staan
Mannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aangezien we geen reactie hebben gehad : Te moeilijk.
Ik heb je er onder voorbehoud gewoon bijgezet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Ik ben hierheen gesleept door een medeFOK!ker (hoi Q) om me onder voorbehoud op te geven
Het lijkt me hartstikke gezellig maar ik kan gezondheidstechnisch nog niet bekijken of het ook echt gaat lukken.
"Jaaaa, sorry! Dan zit ik al vol!!quote:
quote:
Heel goed van jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]![]()
. Ik dacht, dat voorspoedigt het herstel/verbetert de gezondheid vast meteen
, zulks een positief toekomstplan.
Leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Ik ben hierheen gesleept door een medeFOK!ker (hoi Q) om me onder voorbehoud op te geven
Het lijkt me hartstikke gezellig maar ik kan gezondheidstechnisch nog niet bekijken of het ook echt gaat lukken.
Heb jij al een PM gezien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Jaaaa, sorry! Dan zit ik al vol!!"
toch?
Bespoedigt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, is het "voorspoedigt" of "verspoedigt"? Ik ben in de war.
Ohquote:
Na die laatste zin zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh.
Duidelijk waarom ik zo belachelijk lang over mijn studie Nederlands![]()
.
Belachelijk lang wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.
.
doe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]![]()
. Ik dacht, dat verspoedigt het herstel/verbetert de gezondheid vast meteen
, zulks een positief toekomstplan.
quote:
DOEI?quote:
versneldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, is het "voorspoedigt" of "verspoedigt"? Ik ben in de war.
Jij krijgt in ieder geval PMs.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Ja, met zo'n vrolijk topic wordt mijn poot natuurlijk veel sneller beter
Greys ik kan er nog niks van zeggen maar ik sta al op de lijst dus het maakt ook niet uit
Flikker op met die gore T-uitgang.quote:
Eigenlijk kan mijn OVB wel wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er eten ingekocht moet worden enzo, kan je dan ergens een paar weken voor die tijd wel even roepen of je het ziet gebeuren of niet? Alsjeblieft?
Ook omdat we geen 70 man kunnen toelaten en het dan onhandig is een pietsie (niet rot bedoeld ) als er heel veel 'ovb' mensen bij zitten en we daardoor dus anderen niet toelaten.
Er is er nog maar eentje daadwerkelijk geboekt volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Teruggelezen.
Al weer helemaal zin in.
Zijn er intussen nog wel kamers te krijgen in dat hotel?![]()
Anders ga ik wel ergens op de grond liggen.
GB is leukquote:
Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigenlijk kan mijn OVB wel wegOf men moet besluiten om me in ene weer open te halen maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren
Precies. Je komt gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigenlijk kan mijn OVB wel wegOf men moet besluiten om me in ene weer open te halen maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren
Tuurlijk, als het meezit weet ik ergens in juli meer. Trouwens, je blijft vanzelf wel op de hoogte in F&Fquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Omdat er eten ingekocht moet worden enzo, kan je dan ergens een paar weken voor die tijd wel even roepen of je het ziet gebeuren of niet? Alsjeblieft?
Ook omdat we geen 70 man kunnen toelaten en het dan onhandig is een pietsie (niet rot bedoeld ) als er heel veel 'ovb' mensen bij zitten en we daardoor dus anderen niet toelaten.
Ja mam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies. Je komt gewoon
En je doet voorzichtig tot die tijd![]()
Ik ga je ovb weghalen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er nog maar eentje daadwerkelijk geboekt volgens mij
En anders mag je altijd tussen mij en Goodbye in hoor
Nu zit ik me te bedenken of ik niet alvast voor de zekerheid en zo een kamer bij Bienvenue moet gaan boeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er nog maar eentje daadwerkelijk geboekt volgens mij
En anders mag je altijd tussen mij en Goodbye in hoor
En ik was niet eens aan het opletten of ik wel fatsoenlijk deed!quote:
Het is een 'elke FOK!ker die van een gezellige meet houdt en jaloers is op de verhalen van afgelopen week en ook veel crew'-meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het meezit weet ik ergens in juli meer. Trouwens, je blijft vanzelf wel op de hoogte in F&F
't Is trouwens meer een ESF&F-meet als ik lees wie er allemaal komen
Als Takke niet gaat, zullen wij dan samen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Van de week toch maar even bellen.
Anders hou ik je nog aan dat voorstel.
Welkequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik was niet eens aan het opletten of ik wel fatsoenlijk deed!![]()
Maar jij bent ook een popje, ik moest zo lachen om jouw opmerking over Henk
![]()
Oh yes, I do!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
GB is leuk. En deelt mijn TMTYH-obsessie
.
Sorry, maar op een songfestibal kunnen we dat soort beloftes echt niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Hotel, wacht effe, ik moet duidelijk nog even meer lezen hier.
Oja, als ik kom, ook al kom ik uit Duitsland, alsjeblieft geen, ik herhaal: géén Nicole
Ja ik zit ook al in de stress over die kamersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zit ik me te bedenken of ik niet alvast voor de zekerheid en zo een kamer bij Bienvenue moet gaan boeken.![]()
Nog geen kamergenoot of niks, want Takke laat ook niet van zich horen.
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takke niet gaat, zullen wij dan samen?
Ik twijfel of ik moet terug rijden of moet boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zit ik me te bedenken of ik niet alvast voor de zekerheid en zo een kamer bij Bienvenue moet gaan boeken.![]()
Nog geen kamergenoot of niks, want Takke laat ook niet van zich horen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
overkomt de besten schijnbaar ook
Iraakse premier beschuldigt Koerden van spionage
quote:
Terug rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet terug rijden of moet boeken![]()
Ik kan het mentaal allemaal nog niet aan
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al in de stress over die kamers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
lijkt me wel het meest verstandige iddquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?
Als we straks met 50+ slapers aankomen, krijgt die man helemaal een beroerte.
Volgens mij maar 10. Waarvan dus maar een paar met bijvoorbeeld 2 bedden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al in de stress over die kamers!
Whehehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
PatriQue was zo schattig in het hotel:
*klopklop* (meidenkamer)
'Kom maar binnen, we zijn decent!'
*ieieieiep, deur open*
* PatriQue komt binnen met handje over de oogjes*
We gaan nog winst maken op deze meet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Doen we een vierpersoontje met faciliteiten en dan gaan we de overige bedden verkopen aan de hoogste bieders.
Jij? Decent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
PatriQue was zo schattig in het hotel:
*klopklop* (meidenkamer)
'Kom maar binnen, we zijn decent!'
*ieieieiep, deur open*
* PatriQue komt binnen met handje over de oogjes*
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?
Als we straks met 50+ slapers aankomen, krijgt die man helemaal een beroerte.
10 kamers, aantal van 2, 3 en volgens mij één viertje en één vijfje. Zou net moeten passen allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En niet iedereen blijft slapen natuurlijk. Of wil liever een ander hotel. Komt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
NOEM JE MIJ NU DIK?quote:
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
het was voor mij echt een kwartiertje reizen, zo ideaal. en dat was nog incl de 3 á 4 minuten naar mn auto lopenmet volgens mij Cee die ook heel hard naar haar auto aan t wandelen was, die haalde mij nog in.
Ze dacht vast dat ik een of andere enge vieze man was
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNENDquote:
Och... Ik slaap anders wel in de auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
Welke kamer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TEH FACK DAAR HEB IK GEEN REKENING MEE GEHOUDEN!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Psst, eerst laten betalen, dan pas zeggen dat er nog geen kamer is.quote:
*Gaat snel alle kamers reserveren*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boeken.
Oh godquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.
Wow, komt Dirk ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*quote:
Puik plan, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
Waarom moet ik voor Dirk komen danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.
Ik geef gewoon een valse naam op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*
Je eigen naam is vals genoegquote:
En blokhutten!quote:
Ooh hey, das ook een goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... Ik slaap anders wel in de auto.
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
VERDOREMIE!!!!!
WAT EEN HEBBERIGHEID HIERZOOT!!! GRRRRRRRGRRRRRR
DOE LIEF EN DEEL MET ELKANDER!!!
Ja en die mocht heul niet gedeeld worden van Renequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!
Geen goed hotel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het airporthotel het trouwens voor iedereen helemaal afgedaan nu?
JA NOU HIJ WIL NOU OPEENS MET JOU SLAPEN! HOE DENK JE DAT IK MIJ VOELquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja en dus wat he nou wat je zegt ben je zellef.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en die mocht heul niet gedeeld worden van Rene. Dus meneer is een beetje hypocriet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenquote:
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft het airporthotel het trouwens voor iedereen helemaal afgedaan nu?
Wow, heeft hij je dat verteld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
JA NOU HIJ WIL NOU OPEENS MET JOU SLAPEN! HOE DENK JE DAT IK MIJ VOEL!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Daar zou ik eens een hartig woordje mee wisselen Rene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb zojuist geboektquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenmaar dat is zoeen twijfelkont dat je het nooit zeker weet natuurlijk.
Heb je faciliteiten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!
AIRCO![]()
Enorme regendouche
Zaaaaaalig ontbijt!
Maar voor de gezelligheid lijkt het me wel leuk om met een grote groep nu dan toch een keer daar te gaan
Sterker nog, ik heb zojuist geboekt!
Er is nu nog:
2x1 persoons kamer
3 persoons kamer
4 persoons kamer
3x2 persoons kamer
(Er zijn meer kamers dan er op de site staan...)
Zo! Bam GB!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geboekt
Hatsee!
Gb en ik slapen bij de hommo's!
Ow nee.. met Grees wil-ie slapen. Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, heeft hij je dat verteld?
[..]
Daar zou ik eens een hartig woordje mee wisselen Rene.
Hadden ze maar niet zo leuk moeten zijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geboekt
Hatsee!
Gb en ik slapen bij de hommo's!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees leek het gezellig om nu eens bij de hommo's te slapenmaar dat is zoeen twijfelkont dat je het nooit zeker weet natuurlijk.
wacht even, jij woont praktisch NAAST dat cafe, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou er zo weer heen gaan!
AIRCO![]()
Enorme regendouche
Zaaaaaalig ontbijt!
Maar voor de gezelligheid lijkt het me wel leuk om met een grote groep nu dan toch een keer daar te gaan
Sterker nog, ik heb zojuist geboekt!
Er is nu nog:
2x1 persoons kamer
3 persoons kamer
4 persoons kamer
3x2 persoons kamer
(Er zijn meer kamers dan er op de site staan...)
Hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Ontbijt met de hommo's is trouwens haast nog meer aan te raden dan slapen met de hommo's.Briljante analyses en snijdende demancipatie.
Oo-er!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
Eerst netjes gedmd en binnen een seconde een JA en binnen een minuut daarna was het geboektquote:
Dan denk ik dat mijn hartje het nog wel aankan om tot morgenvroeg te wachten tot ik Takke spreek en beslis hoe groot ik mijn.onze kamer wil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar er zijn dus meer kamers dan er op de site staan.
Dus ook meer met faciliteiten.
En ze had 'ook nog wel wat appartementjes'.
Steve en Mama!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
Ik moet ook mensen hebben die meteen reagerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst netjes gedmd en binnen een seconde een JA en binnen een minuut daarna was het geboekt
even over slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, misschien boek ik morgen gewoon een driepersoonskamer eenpersoonskamer en dan zie ik wel wie er bij me komt liggen!.
Als ze daadwerkelijk ook komen hotellenquote:
Ons!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetontbijt
![]()
. Niet om het ontbijt zelf, maar om ons
.
Bel hem dan effe dat je nu wilt boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet ook mensen hebben die meteen reageren. Ik kan hier niet tegen
.
Dat mot wel in dat kippenhok met zo weinig kamersquote:
Joh, anders kom je gezellig bij mij/Takke op de kamer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk ook komen hotellen.
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, anders kom je gezellig bij mij/Takke op de kamer.
Maak me nou niet zenuwachtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mot wel in dat kippenhok met zo weinig kamers
Sorry, lieve mevrouw Bienvenue
BEL ZE DANquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laat.
Jajaja, ik regel het welquote:
Maar als die niet gaan hotellen laat je ze toch niet in de steek?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed ik ga even TV kijken voordat ik straks een hartaanval krijg.
Er is nog plenty, echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die niet gaan hotellen laat je ze toch niet in de steek?![]()
Ik heb nog niks geboekt hoor, ik wacht op Takke.
Dus ik weet hoe je je voelt.
Ik kom oorspronkelijk ook uit het Noorden, dus dat is geen excuus!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
Meh... Ik voel me wel erg 'Noordelijk', zo nuchter
ooh ja? Dat vroeg ik net per PM aan Greys dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Erik, je kunt toch tot twee dagen van tevoren annuleren? Komt goed!
Brughoektumoren zijn de oplossing.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ook nerveus word van bellen? Ik bel echt het liefst helemaal nooit naar niks of niemand
. Maar goed
.
Heey, dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ook nerveus word van bellen? Ik bel echt het liefst helemaal nooit naar niks of niemand
. Maar goed
.
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog plenty, echt
Ze kunnen nog iets van 17 man onderdak geven ofzo, nu nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |