Mag ik ook? 't Is ook mijn forumquote:
Moet je aan Greys vragen. Het is ook haar forum.quote:
Ja, nu moet je wel een kamer met hem delen Q.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu moet je wel een kamer met hem delen Q.
quote:
Driepersoontje.quote:
Geen idee, ik zal'm deze post even mailenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Moblo, als je komt, komt je husband dan ook?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Allemaal de groeten van Maessss![]()
Zij komt ook graag weer!
En ik hoor net dat Takaiki er ovb ook weer bij mag (dat ovb zal er wel snel af mogen, geldt alleen even tot ze op de sms van Cat heeft geantwoord)
En Ingetje MOETMOETMOET ook komen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Allemaal de groeten van Maessss![]()
Zij komt ook graag weer!
En ik hoor net dat Takaiki er ovb ook weer bij mag (dat ovb zal er wel snel af mogen, geldt alleen even tot ze op de sms van Cat heeft geantwoord)
Hotel knatsvol met zijn 10 kamers.quote:
Cats roeleren jeweetz.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys?Deze meet gaat harder dan die hondenmeet
![]()
Die is op vakansie heb ik uut betrouwbare bron vernomenquote:
Kan Henk niet alvast uitbreiden voor 15 september want het gaat wel heel rap en anders moeten we de buren annexerenquote:
Terrasverwarming aan en er kan zo weer 20 man bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan Henk niet alvast uitbreiden voor 15 september want het gaat wel heel rap en anders moeten we de buren annexeren
Erhm.... misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Moblo, als je komt, komt je husband dan ook?
Ik mag hopen dat het 15 sept nog 26 graden isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Terrasverwarming aan en er kan zo weer 20 man bij
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
Geen idee, ik beloof niks.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
p0wned.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!
Niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is op vakansie heb ik uut betrouwbare bron vernomen
Welkom! Leuk dat je erbij bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Erhm.... misschien?
Aansteller.quote:
Denk je dat de vaatwasser dat lekker gaat vinden?quote:
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenuequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Misschien even de buurvrouw een nachtje wegsturen.
Die kan hier vast niet mee omgaan.
Geen hond jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys?Deze meet gaat harder dan die hondenmeet
![]()
Ja doei! Gaat ze daar klagen over nachtelijk lawaai.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenue!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JE HEBT GEPOST NU KOM JE OOK DAT WAS DE ONGESCHREVEN REGEL HAHA!
Nou niet in Bienvenue,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro betalen kan ze ook een nachtje in het Bienvenue!
Vanwege je nachos con todos recept?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet meteen weer waarom je met me bent getrouwd, niet?![]()
Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werkenquote:
omfg, herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werken
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho'squote:
De foto's die Mo altijd postte zagen er nog heerlijker uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
Men neme nachos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Men neme nachos.
En een hele lekkere tomatensaus met gehakt en zulks
Men bouwt een torentje van om en om: nachos - saus - jalapenos - kaas - nachos, etc.
Veel kaas over de toren heen
Even in de oven
Serveren met verse guacamole en creme fraiche
Idemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar ik moet nu eerst een poging doen tot afvallen voor september
.
Als in: dit net besteldquote:Als in: ik denk aan dieten terwijl ik straks aan de frietjes ga.
Ja hoor, doe maar gezondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
Wat een leuke kerel heb jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Peter het volgende:
Die kerel van me wil langs de Mcdrive.. naja, ik heb ook wel trek
ik omelet met groentequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
En waar zijn je groenten?!quote:
In de spaghettisaus.quote:
Ik heb liever pasties/pasty's (hoe schrijf je dat?) dan bitterballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb liever bitterballen dan pork pies
Ik heb pork pies ende bitterballen in de vriezert.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
Ik at worteltjes, aardappeltjes, gehaktbal en toe een rode vruchten yoghurt.
[/ikvoelmeNederlands]
En dáárom moet je naar de Henk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.quote:
Ze konden echt niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.
Hatsee!quote:
Je kunt trouwens beter hopen dat het dat dan NIET is, het was freakin' warm afgelopen donderdagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het 15 sept nog 26 graden is
Muis, what have we donequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
G(e)iletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
Jij én Ll.... dat is too much.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Dirkh het volgende:
Oh, ik zie LL niet in het lijstje staan. Mag ie niet van zijn dinnetje?
*flauwvalt*quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, en door jou mogen we binnen zeker niet roken.
Moet je wel er bij zeggen dat je alleen goede muziek laat draaien, zoals alle songfestival liedjes.quote:
Heb je HPKW ook te pakken gekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Greys het volgende:
Ik had er nog een paar geappt (omdat het lijstje wel erg rap naar de 50 gaat nu al en ze er anders straks niet meer bij kunnen) en Tombo komt ook!
Had ook niet anders verwacht uiteraard
Erik, doe jij de OP even aanpassen?Tombo, ook met eten!
Nu even Maes bellen!
Pfff pffffff pffffffffff hoezo denk je dat ik anti-roken ben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu gaan we doen alsof er niks is gebeurd. Vlaggetje slap laat hangen
Gelukkig is de meet op een zaterdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef totebel het volgende:
Ik weet helaas mn nieuwe rooster voor school nog nietweet ik pas begin september
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfff pffffff pffffffffff hoezo denk je dat ik anti-roken ben?
Denk eens diep na.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.
In je g(e)iletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem een sigaar mee! Weet even niet waar ik m moet laten als ik alleen een slip aan heb, maar je mag m zelf pakken.
Oh, da's minderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Alleen kan ik ook op zaterdag school hebben helaas... doe het naast mn werk.
Ook 's avonds? Jij woonde toch niet zo gek ver weg, of herinner ik me dat fout?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Alleen kan ik ook op zaterdag school hebben helaas... doe het naast mn werk.
Ik woon een km of 40 van Rotterdam, maar ik kan school ook hebben in Amsterdam of Utrecht. Is op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat je na 8 uur intensief les echt gaar bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook 's avonds? Jij woonde toch niet zo gek ver weg, of herinner ik me dat fout?
Vol=vol niet, maar er komt een moment dat het eigenlijk teveel wordt, vooral omdat Henk ook stamgasten + andere gasten heeft. Maar 1 of 2 etra kan in principe, alleen vervalt die garantie ook op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Laysa het volgende:
Mogen we ook nog heel laat beslissen...of is 50----> vol = vol?
Okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vol=vol niet, maar er komt een moment dat het eigenlijk teveel wordt, vooral omdat Henk ook stamgasten + andere gasten heeft. Maar 1 of 2 etra kan in principe, alleen vervalt die garantie ook op een gegeven moment.
Ik vind je antwoord gewoon helder, duidelijk en verder niet kwetsend hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greys wist het vast diplomatischer te zeggen.
Is het ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Laysa het volgende:
Ik check tegen die tijd wel even weer![]()
maar het klinkt allemaal wel retegezellig
Die heeft de volgende ochtend de eh... Urbanbiatriadingestratlonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je HPKW ook te pakken gekregen?
Da's lekker rot plannen voor je steeds in je weekendenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef totebel het volgende:
Ik weet helaas mn nieuwe rooster voor school nog nietweet ik pas begin september
Moet je voor de lol eens op youtube opzoeken!quote:
Neeeee, dat is leuk!quote:
Oh myquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens op youtube opzoeken!
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij moet zijn neus uit andermans plectrum houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hij!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij moet zijn neus uit andermans plectrum houden.
Oh my, dat doet me aan dit (verrassend aanstekelijke!) liedje denken:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans gitaren zitten. Dat ruikt hij!!!
Vol is vol hoor, we weren je bij de deur als de plekken op zijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Das nog wel heul ver wegik ben niet zo goed in ver weg plannen
Dus ik doe een "misschien kom ik, misschien ook niet"-je
BWOEHAHAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vol is vol hoor, we weren je bij de deur als de plekken op zijn!
Ik zag het en gebruikte je vergipsing voor Eenen Sneedighen Garp.quote:
Wat een hippe benoeming.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, daar zoeken we dan wel iemand anders voor want ik ben daar veel te lief voorquote:
Kun je over 2,5 weken wel iets plannen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, daar zoeken we dan wel iemand anders voor want ik ben daar veel te lief voor. De enige manier waarop ik iemand bij de deur buiten kan houden is als ik in de deuropening sta en niet in de gaten heb dat er iemand naar binnen wil
.
Vakanties boek je ook maanden van te vorenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien we geen reactie hebben gehad : Te moeilijk.quote:
Done.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Erik, doe jij MaMa eens appen als je wilt oftie 15 september al in zijn agenda heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |