Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werkenquote:
omfg, herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat we via FOK!/mail communiceren terwijl hij in de werkkamer boven zit te werken
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho'squote:
De foto's die Mo altijd postte zagen er nog heerlijker uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
Men neme nachos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heerlijk. En ik herken alleen de nacho's.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Men neme nachos.
En een hele lekkere tomatensaus met gehakt en zulks
Men bouwt een torentje van om en om: nachos - saus - jalapenos - kaas - nachos, etc.
Veel kaas over de toren heen
Even in de oven
Serveren met verse guacamole en creme fraiche
Idemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar ik moet nu eerst een poging doen tot afvallen voor september
.
Als in: dit net besteldquote:Als in: ik denk aan dieten terwijl ik straks aan de frietjes ga.
Ja hoor, doe maar gezondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
Wat een leuke kerel heb jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Peter het volgende:
Die kerel van me wil langs de Mcdrive.. naja, ik heb ook wel trek
ik omelet met groentequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet pasta met bladspinazie, ui, hamblokjes en tomaten vanavond
En waar zijn je groenten?!quote:
In de spaghettisaus.quote:
Ik heb liever pasties/pasty's (hoe schrijf je dat?) dan bitterballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb liever bitterballen dan pork pies
Ik heb pork pies ende bitterballen in de vriezert.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
Ik at worteltjes, aardappeltjes, gehaktbal en toe een rode vruchten yoghurt.
[/ikvoelmeNederlands]
En dáárom moet je naar de Henk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.quote:
Ze konden echt niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stiksjeloers zeker toen hij al onze verhalen hoorde van de afgelopen meet.
Hatsee!quote:
Je kunt trouwens beter hopen dat het dat dan NIET is, het was freakin' warm afgelopen donderdagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het 15 sept nog 26 graden is
Muis, what have we donequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
G(e)iletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn slipje ligt altijd klaar. Speciaal voor jou, doe ik er een giletje bij aan.
Jij én Ll.... dat is too much.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Dirkh het volgende:
Oh, ik zie LL niet in het lijstje staan. Mag ie niet van zijn dinnetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |